TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

באטמ השיקה בדיקות נוגדנים ל- COVID-19 והחלה במכירות למדינות באירופה


צבי מרום, מייסד ומנכ"ל באטמ.
בדיקות סופקו למספר לקוחות באירופה והחברה עברה לייצור המוני כמענה להזמנות
מערכת טלנירי | 6/5/20, 00:49
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב

5במאי2020 –באטמ,(ת"א: BVC; לונדון: BVC) חברת טכנולוגיה המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה, הודיעה כי חברת הבת,Adaltis, השיקה בדיקות סרולוגיות מדויקות ביותר מסוג ELISA המאבחנות האם מטופל חלה בעבר בקורונה (COVID-19)באמצעות איתור נוגדנים בדמו.

הבדיקות הסרולוגיות של Adaltis נושאות אישור CE והקבוצה החלה באספקת הזמנות ראשונות למספר לקוחות באירופה. כעת עוברת החברה לייצור המוני בהיקף גדול יותר על מנת לספק הזמנות שהתקבלו מלקוחות אלו וללקוחות נוספים.

נוגדנים הם חלבונים המיוצרים על ידי הגוף כתגובה לגורמים מזיקים הנקראים אנטיגנים (לדוגמה נגיף). בדיקות סרולוגיות מסוג ELISA(Enzyme-linked immunosorbent assay)מודדות את כמות הנוגדנים השונים בדם.כשהגוף מגיב לזיהום ספציפי דוגמת הקורונה (COVID-19), בדיקה סרולוגית מסוגELISAבוחנת את תגובת המערכת החיסונית של הגוף לזיהום הנגרם על ידי נגיף ולא את הימצאות הנגיף עצמו–זאת במטרה לסייע בזיהוי אנשים שכבר נדבקו ופיתחו נוגדנים אשר עשויים להגן עליהם מהדבקה עתידית.
הבדיקות הסרולוגיותשל Adaltisמסוג ELISAלקורונה (COVID-19)נועדו לאיתור נוגדניIgA ו-IgM (נוגדנים הנוצרים לאחר כ-4-5 ימים מתגובת המערכת החיסונית), כמו גם נוגדניIgG (הנוצרים לאחר מספר שבועות ונשארים בגוף לפחות למספר חודשים). הקבוצה מאמינה כי הבדיקה שפותחהמאפשרת זיהוי נוגדני קורונה (COVID-19) בשלב מוקדם יותר מבדיקות מתחרות רבות.

בנוסף, ניתן לבצע את בדיקות Adaltis במכונות ELISA סטנדרטיות המצויות בשימוש נרחב במעבדות ובתי חולים, וכן במכונות Personal LAB ו-NEXgenשל Adaltisהמכוילות מראש לבדיקות אלו.
מידע נוסף אודות מערכות אלו ניתן למצוא באתרwww.adaltis.com .

הבדיקות הסרולוגיות של Adaltis מסוג ELISA לקורונה (COVID-19)משלימות את הבדיקות האחרות שפותחו ומפותחות ב-Adaltis והוכרזו בשתי הודעות קודמותהבדיקות הן: בדיקות נוגדנים מולקולרית(RT-PCR)אשר נועדה לאבחן נוכחות נגיף.וכן את הבדיקות שהקבוצה מפתחת בשיתוף פעולה עם נובהמד לשימוש ביתי. הבדיקות המולקולריות והבדיקות הסרולוגיות (נוגדנים) משלימות זו את זו ונועדו לשימוש במעבדות ובבתי חולים.

הבדיקות הסרולוגיות מסוג ELISA מספקות מידע חשוב לגבי החסינות של היחיד כמו גם מידע סטטיסטי חשוב עבור הממשל ומקבלי החלטות בנוגע למספר האנשים שכבר חלו בקורונה (COVID-19) ופיתחו חסינות בקרב האוכלוסייה. מכאן, תפקיד החשוב בתרומה באסטרטגיה להסרת סגר כולל ומתן אפשרות לאוכלוסייה לחזור לפעילות רגילה.

ד״ר צבי מרום, מנכ״ל באטמ: ״Adaltis, שהמציאה בין השאראת שיטת הפרדת החלקיקיםהמגנטית, המהווה אבן פינה לרבות מבדיקות המבחנה המבוצעות כיום, היא בעלת מוניטין מצוין לאספקת תוצאות מהירות, מדויקות ומהימנות המסייעות לגורמי המקצוע בקבלת החלטות מושכלת.

מתחילת התפרצות נגיף הקורונה, אנו מספקים בזה אחר זה יותר ויותר כלים איכותיים המאושרים ונבדקים על ידי רשויות רגולטוריות ומעבדות בדיקהרלוונטיות. ראשית ייצרנו בדיקותנוגדנים לאיתור החולים בנגיף הקורונה והיום אנו משיקים באופן רשמי בדיקות המאבחנות מי כבר חלה בעבר בנגיף הקורונה.
הבדיקות הסרולוגיות מסופקות ללקוחותינו בזמן בו הם זקוקים להן ביותר –מידע סטטיסטי עבור מקבלי ההחלטות.

זאת, בנוסף עם יוזמות חדשניותאחרות שלנו בפיתוח,שיסייעו לרשויות בהיערכות לגל התפרצות פוטנציאלי שני של הקורונה בחודשי החורף.
אנו גאים באופן בו הצוות שלנו התמודד ומתמודד בעתלמגיפה, והמסחור של בדיקות סרולוגיות מסוג ELISA שפיתחנו הוא עדותלמיומנות ולגמישות שלו. כל זה נותן לנואמון והוכחה כי באטמ בונה יכולת והיצע דיאגנוסטי בינלאומי, ברמה הגבוהה ביותר."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il