TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ג'קדה מוקמה בדוח ריבוע הקסם של ניהול מעורבות עובדים של גרטנר לשנת 2020


jacada
טכנולוגיות שעוזרות להגדיל את המעורבות באמצעות סיוע באינטראקציה (כגון הפעולה הבאה הכי טובה, שולחן עבודה מאוחד והנחיה ואוטומציה של תהליכים) הפכו למימד חיוני של ניהול מעורבות עובדים מעבר לפונקציות המסורתיות של ניהול נציגים

Jacada Inc., מובילה גלובלית בתוכנת אוטומציה של שירות לקוחות, הודיעה היום שהיא מוקמה על ידי גרטנר כשחקנית נישה בריבוע הקסם של תוכנת ניהול מעורבות עובדים לשנת 2020.

זאת השנה הראשונה שג'קדה מוקמה בריבוע הקסם. ג'קדה מאמינה שהביקוש לפתרונות של מעורבות עובדים המופעלים על ידי בינה מלאכותית ו-RPA מהמעלה הראשונה הופך להשלמה שחייבים שתהיה בפלטפורמות קיימות של מיטוב עובדים. חברות מחפשות רמה גבוהה יותר של אוטומציה, עזרה חכמה והנחיה מאשר בשנים עברו, כדי להעצים באמת עובדים שאחרת מוטל עליהם הנטל להתמודד עם מורכבויות.

ג'ים דייוויס וג'ים רובינסון, אנליסטים בגרטנר, כותבים בדוח: "טכנולוגיות שעוזרות להגדיל את המעורבות באמצעות סיוע באינטראקציה (כגון הפעולה הבאה הכי טובה, שולחן עבודה מאוחד והנחיה ואוטומציה של תהליכים) הפכו למימד חיוני של ניהול מעורבות עובדים מעבר לפונקציות המסורתיות של ניהול נציגים".

ג'קדה גאה להיות רשומה כחלק מהדרך החדשנית הזאת להסתכל על מעורבות עובדים ולהשלים את הגישות המסורתיות באמצעות רובוטי בינה מלאכותית שעוזרים לנציגים בזמן האינטראקציה, מדריכים נציגים בתהליכים מסובכים ומאחדים עשרות מערכות בשולחן העבודה לחוויה מאוחדת.

לתקופה מוגבלת: השיגו עותק של הדוח היום

הפתרונות של ג'קדה מטפלים בארבע נקודות כואבות שקיימות ברוב מרכזי השירות על ידי שימוש בסיוע של נציג חכם או בפתרון המלא של שולחן עבודה מאוחד לנציג, לג'קדה יש דוגמאות של:

הפחתת זמן הדיבור ביותר מ-20% באמצעות הנחיית נציגים וביטול יותר מ-50% מהמשימות של הנציגים כגון ניהול סיסמאות והעתק/ הדבק.
הפחתת זמן הקליטה של נציגים חדשים בעד כדי 75%
הפחתת שיעור הטעויות בעד כדי 80%.


הגדלת ה-NPS ב-10 נקודות
"זאת פריצת דרך לג'קדה ולתחום של ניהול מעורבות עובדים כי היא מדגישה את התפקיד המשלים והנחוץ שבינה מלאכותית ו-RPA ימלאו בעתיד של העבודה לעזור לחברות לספק חוויות ללא מאמץ", אמר יוחאי רוזנבלט, מנכ"ל ג'קדה עם עשרים שנות ותק בתחום הטכנולוגיות של שירות לקוחות. "בוטים שמנחים, הופכים לאוטומטית, מסייעים ומאחדים את סביבת העבודה של העובד הם בדמנו. יחד עם החידושים שלנו בבינה מלאכותית ו-RPA, הבוטים האלה עוזרים לחברות להיאבק במורכבויות במערכות, ערוצים, תהליכים ומחסני הידע שלהם כדי להפחית נטל ולהעצים עובדים שמהווים את כוח האדם של פעילויות הלקוח במרכזי שירות, חנויות, סניפים ומשרדים אחוריים".

למידע נוסף, כולל הדגמות וידאו של טכנולוגיית האוטומציה של ג'קדה, בקרו בבקשה באתר www.jacada.com. לשאלות של העיתונות, התקשרו בבקשה עם מתיו סטורם בכתובת mstorm@jacada.com.

אודות ג'קדה

ג'קדה היא המובילה העולמית באוטומציה של שירות לקוחות עם ניסיון של יותר משלושה עשורים באוטומציה מקצה לקצה של האינטראקציה עם הלקוחות אצל לקוחות ארגוניים. באמצעות גישה של #CollaborationFirst באוטומציה, הפתרונות של ג'קדה מפגישים עיצוב של חוויית משתמש עשירה, הנחיה בזמן אמת ויכולות אוטומציה חכמות שמופעלים על ידי RPA של שירות הלקוחות כדי ליצור חוויות של שיתוף פעולה אמיתי בין לקוחות, עובדים ורובוטים בתוך מרכז אוטומציה ובינה מלאכותית דל קוד אחד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il