TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת סיד ו-8topuz מודיעות על שותפות אסטרטגית לפיתוח כלים עכשוויים לניהול סיכונים למסחר באיחוד האמירויות


8topuz
השותפות מבטיחה את האימוץ המלא של פלטפורמה מנוסה של 8topuz שיתחיל בדובאי, וצפוי להוביל לצמיחה גדולה של 8topuz בכל אזור המזרח התיכון וצפון אפריקה
SEED Group, חברה שבבעלות המשרד הפרטי של שייח סעיד בין אחמד אל מקטום, ו-8topuz, ספקית מהירת צמיחה של בינה מלאכותית ולמידת מכונה שכוללת מערכות מסחר ואלגוריתמיות, יצרו שותפות חדשה כדי לספק פתרון לכל משקיע/ סוחר שמחפש פתרון של מסחר אוטומטי באיחוד האמירויות.

השותפות האסטרטגית הזאת צפויה להרוויח מתעשיית הבינה המלאכותית המשגשגת וההתפתחויות החדשניות שמניעה הממשלה המקומית של איחוד האמירויות עם שאיפות חזקות כפי שאפשר לראות דרך יוזמת דובאי החכמה והמשרד לבינה מלאכותית.

במהלך השנים, כמה חברות פינטק ביקשו לשבש את שוק המט"ח, אבל 8topuz פיתחה כלים חדשים ויעילים על ידי התמקדות באופן שבו אפשר לשלב בין מסחר במט"ח ובינה מלאכותית כדי למזער את הסיכונים הקשורים כשסוחרים בנכסים שונים. אלגוריתמי ההייטק למסחר במט"ח מבוססי הבינה המלאכותית של 8topuz מספקים פתרונות ניהול נכסים וסיכונים בזמן אמת שכל אחד יכול להשתמש בהם.

"המחויבות שלנו לשלב את התמהיל הנכון של טכנולוגיה מתקדמת עם המגע האנושי היא המפתח לאתוס של 8topuz ולהצלחה המתמשכת שלנו".

הישאם אל גורג, מנכ"ל קבוצת סיד והמשרד הפרטי של שייח סעיד בין אחמד אל מקטום, אמר: "ללא ספק, איחוד האמירויות היא אחד השווקים הכי לוהטים וחשובים שכל חברת פינטק צריכה בו עסק מיידית. המדינה הזאת מגלמת את המנטליות של שיפור מתמשך ומחויבות לחדשנות, ואין דבר טוב יותר מלהכניס חברה ששותפה לאותה רוח ולאותו חזון. אנחנו בטוחים שזה צעד גדול בהתרחבות הגלובלית של 8topuz, ואנחנו שמחים למלא תפקיד חשוב בכך".

ל-8topuz יש חמש עשרה שנות מומחיות בפיתוח תוכנה. המוצר שלה נתפר בתחילה למשקיעים קמעונאיים, אבל כשהתקדמה היא התאימה אותו לשוק בשני תרחישים שונים, 8topuz הבינה שהוא יכול להיות גם כלי מאוד שימושי לניהול סיכונים עבור בנקים וקרנות השקעה ולקוחות מוסדיים אחרים. עם היכולת שלה להתאים לתרחיש של כל שוק, 8topuz עונה עכשיו על הצרכים של לקוחות מוסדיים, קרנות גידור, משקיעים קמעונאיים ובנקים, כך שהכלי יכול להיות B2B או B2C.

טקס החתימה הרשמי נערך במשרד הפרטי של שייח סעיד בין אחמד אל מקטום בדובאי ב-5 בפברואר 2020. ההוספה של 8topuz לתיק של קבוצת סיד עולה בקנה אחד עם המחויבות של המשרד הפרטי לעזור לספק חדשנות בת קיימא מחברות עם מוצרים ופתרונות ייחודיים לאזור המזרח התיכון וצפון אפריקה.

אודות 8topuz

8topuz הוקמה כתוצאה של הבנה עמוקה של שוק המט"ח והעניין של המנהל במסחר אוטומטי באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ובינה מלאכותית.

התוכנה והטכנולוגיה שלה מיועדות לאפשר למשקיעים דרך פשוטה ורווחית להתחבר למערכת מסחר ייחודית שפותחה כדי להפיק את המירב מתנאי מסחר ידועים היטב שמצריכים רמה גבוהה של אוטומציה כדי לנהל בהצלחה את גורמי הסיכון הקשורים, כך שעם נגיעה של התערבות אנושית תוכנת הבינה המלאכותית של 8topuz מבטיחה שאנומליות מטופלות במהירות ומתאפשרת צמיחה יציבה ואמינה בטווח הקצר והארוך.

אודות קבוצת סיד

ב-16 השנים האחרונות קבוצת סיד יצרה שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות גלובליות מובילות שמייצגות אזורים וענפים מגוונים. החברות האלה קידמו את האינטרסים והיעדים העסקיים שלהם באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה באמצעות התמיכה והבסיס החזק של הקשרים האזוריים של קבוצת סיד. המטרה של הקבוצה היא ליצור שותפויות לתועלת הדדית עם ארגונים רב לאומיים ולהאיץ את הכניסה שלהם לשוק ואת הנוכחות בת הקיימא בו באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה. קבוצת סיד היא נקודת מפתח בהצלחה של כל השותפים שלה באזור, היא עוזרת להם להגיע ללקוחות המטרה שלהם ולהאיץ את העסק שלהם. המשרד הפרטי הוקם על ידי שייח סעיד בין אחמד אל מקטום כדי להשקיע באופן ישיר בהזדמנויות עסקיות פוטנציאליות באזור שעומדות בקריטריונים של המשרד הפרטי, או לסייע להן.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.seedgroup.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il