TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

GSMA: טכנולוגיות ושירותי סלולר מוסיפים ערך כלכלי שמסתכם ב-191 מיליארד דולר בשנה למזרח התיכון וצפון אפריקה


GSMA
האימוץ של דור 5 והאינטרנט של הדברים יגדיל את ההשפעה הכלכלית ליותר מ-220 מיליארד דולר עד 2023
GSMA פרסם היום שני דוחות חדשים באירוע השנתי "GSMA Mobile 360 – MENA" שמתרחש בדובאי. הדוחות האלה מדגישים את ההשפעה הכלכלית החיובית של סביבת הסלולר על שווקים באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה (MENA), וגם את ההשפעה שמחוללת שינוי של טכנולוגיות האינטרנט של הדברים על החזונות הלאומיים האסטרטגיים של ממשלות באזור.

שני הדוחות מאת GSMA Intelligence - "כלכלת הסלולר: המזרח התיכון וצפון אפריקה 2019" ו"מימוש הפוטנציאל של האינטרנט של הדברים ב-MENA" מגלים שטכנולוגיות ושירותי סלולר הוסיפו 191 מיליארד דולר לכלכלת האזור ב-2018 - שווה לכ-4.5 אחוז מהתמ"ג של האזור. עד 2023 התרומה הכלכלית של הסלולר חזויה להגיע ליותר מ-220 מיליארד דולר כשהמדינות ירוויחו יותר ויותר מהשיפור ביצרניות וביעילות שיביא האימוץ המוגבר של שירותי סלולר, ורשתות דור 5 והאינטרנט של הדברים מותקנות באופן נרחב.

עד היום 12 מפעילים השיקו שירותי דור 5 מסחריים בחמש מדינות ערביות של מועצת המפרץ לשיתוף פעולה (GCC). מפעילי הסלולר במדינות האלה מתכוונים להיות מובילים עולמיים בהתקנות של דור 5, שיתמכו בשאיפות השינוי הדיגיטלי שמותוות בחזונות לאומיים אסטרטגיים כמו חזון 2021 של איחוד האמירויות וחזון 2030 של סעודיה.

בינתיים, חיבורי האינטרנט של הדברים באזור MENA גדלים בקצב ששני רק לאסיה פסיפיק. לפי התחזיות יהיו 470 מיליון חיבורי האינטרנט של הדברים ב-MENA עד סוף 2019, שיעלו ל-1.1 מיליארד עד 2025. ההתקנה של האינטרנט של הדברים ב-MENA צפויה להוסיף 18 מיליארד דולר לתמ"ג של האזור עד 2025.
"עם גיבוי מתמיכה פעילה של הממשלות, מפעילי סלולר, במיוחד במדינות הערביות של GCC, התקינו במהירות טכנולוגית דור 5", אמר מטס גרנרייד, המנהל הכללי של GSMA. "מעבר ל-GCC, לאזור MENA הרחב יש הזדמנות להרוויח מההתפתחויות הטכנולוגיות שמביאים דור 5 והאינטרנט של הדברים. כדי לאמץ באופן מלא את היתרונות האלה ממשלות האזור חייבות לתמוך במסגרות ומדיניות רגולציה שיבטיחו שדור 5 ישגשג, כולל הספקת מספיק תדרים".

תלחצו כאן כדי לגשת אל "כלכלת הסלולר: המזרח התיכון וצפון אפריקה 2019" בגרסאות בשפות אנגלית וערבית, בתוספת אינפוגרפיקה קשורה.

אודות GSMA

GSMA מייצג את האינטרסים של מפעילי הסלולר בכל העולם, ומאחד יותר מ-750 מפעילים עם יותר מ-350 חברות בסביבת המובייל הרחבה, כולל יצרני טלפונים ומכשירים, חברות תוכנה, ספקי ציוד וחברות אינטרנט, וגם ארגונים במגזרי תעשייה משיקים. GSMA גם מפיק את האירועים המובילים בענף MWC שמתקיימים כל שנה בברצלונה, לוס אנג'לס ושנגחאי, וגם את סידרת הכנסים האזוריים Mobile 360.

למידע נוסף, בקרו בבקשה האתר התאגידי של GSMA בכתובת www.gsma.com. תעקבו אחרי GSMA בטוויטר: @GSMA.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il