TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

WeWork מודיעה על השלמת מימון של 1.5 מיליארד דולר מקבוצת סופטבנק


WeWork
השינויים במועצת המנהלים ובמימשל נכנסו לתוקף

The We Company ("WeWork" או "החברה") וSoftBank Group Corp. ("סופטבנק") הודיעו היום ש-WeWork קיבלה מימון של 1.5 מיליארד דולר, שהיה האצה של התחייבות התשלום הקיימת, שאושרה על ידי בעלי המניות של WeWork במחיר של $11.60 למניה. בקשר למימון של 1.5 מיליארד דולר מסופטבנק, כמה שינויים במימשל נכנסו לתוקף היום, כולל שינוי מבני של מועצת המנהלים של WeWork.

כפי שכבר נמסר, התשלום של 1.5 מיליארד דולר והשינויים במימשל הם חלק מהסכם עם WeWork שאושר עכשיו על ידי בעלי המניות של WeWork, ולפיו סופטבנק תספק מימון משמעותי לחברה. חבילת המימון כוללת מימון באמצעות חוב חדש של 5 מיליארד דולר.

"המימון של 1.5 מיליארד דולר ש-WeWork קיבלה היום מסופטבנק ממצב את החברה לעתיד ומדגיש את האמון הרב של סופטבנק בחברה", אמר מרסלו קלאורה, יו"ר פעיל של מועצת המנהלים של WeWork. "WeWork מובילה את החדשנות בענף של טריליוני דולרים, וחבילת המימון הזאת מאפשרת לחברה להאיץ את המסלול לרווחיות ויצירת תזרים מזומנים חופשי. ברצוני להודות להנהלה, לכל הצוות של WeWork, החברים שלנו, בעלי הנכסים והקהילות ברחבי העולם על התמיכה והמסירות המתמשכות שלהם".

קלאורה הוסיף: "ההשקעה מתוך שכנוע עמוק של סופטבנק מגיעה עם תמיכה אופרטיבית וגם מימשל משופר. אחרי הרחבת המקומות במועצת המנהלים שלנו אנחנו צופים שנמנה שני דירקטורים נוספים בעתיד הקרוב".

בכפוף להסכם שנמסר עליו בעבר עם WeWork וההשלמה של ההתחייבות המואצת לתשלום 1.5 מיליארד דולר, כמה שינויים במימשל נכנסים לתוקף מיידי. מועצת המנהלים של WeWork עברה שינוי מבני והיא כוללת 10 חברים, שבתחילה הם:

חמישה דירקטורים שימנו סופטבנק או SoftBank Vision Fund, והם רון פישר, מרסלו קלאורה, סטיבן לנגמן ושניים אחרים ששמם יימסר במועד מאוחר יותר;
שני דירקטורים שימנו Benchmark Capital ו-Hony Capital, והם ברוס דנליבי וג'ון ז'או, בהתאמה.
שני דירקטורים שלא קשורים ל-WeWork, והם ג'ף סיין ומארק שוורץ.
ודירקטור אחד מהוועדה המיוחדת של מועצת המנהלים, ליו פרנקפורט.
שינויים אחרים במימשל שנכנסים לתוקף היום:
מרסלו קלאורה מונה היום ליו"ר פעיל של מועצת המנהלים.
אדם נוימן הפך למשקיף במועצת המנהלים, ומועצת המנהלים קיבלה את השליטה על כוח ההצבעה של המניות שלו.
אודות קבוצת סופטבנק

קבוצת סופטבנק היא שחקנית טכנולוגיות גלובלית ששואפת להניע את מהפיכת המידע. קבוצת סופטבנק כוללת את חברת ההחזקות SoftBank Group Corp. (TOKYO: 9984) ותיק החברות הגלובלי שלה, שכולל ספקי טכנולוגיות של תקשורת מתקדמת, שירותי אינטרנט, בינה מלאכותית, רובוטיקה חכמה, האינטרנט של הדברים ואנרגיה נקייה. בספטמבר 2016 Arm Limited, החברה המובילה בעולם בקניין רוחני של שבבים, הצטרפה לקבוצת סופטבנק. SoftBank Group Corp. מושקעת ב-SoftBank Vision Fund, שמתכוונת להשקיע עד 100 מיליארד דולר בעסקים ובטכנולוגיות הגלובליים שלדעת SoftBank Vision Fund יאפשרו את השלב הבא של מהפיכת המידע. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר https://group.softbank/en/.


אודות WeWork
WeWork מספקת לחבריה ברחבי העולם שטח, קהילה ושירותים באמצעות שירותים פיזיים ווירטואליים. המשימה שלה היא ליצור עולם שבו אנשים עובדים כדי ליצור חיים, לא רק למחייתם. נכון לרבעון השני של 2019, היו ל-WeWork 528 אתרים ביותר מ-111 ערים ו-29 מדינות. 527,000 החברים שלנו מייצגים עסקים גלובליים בענפים רבים, כולל 38% מרשימת Global Fortune 500. אנחנו מחויבים לספק לחברים שלנו ברחבי העולם יום טוב יותר בעבודה תמורת פחות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il