TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

וורנר מדיה תיקח את הבעלות המלאה על השירותים של המותג HBO במדינות אמריקה הלטינית והקריביים הדוברות ספרדית


וורנר מדיה
כולל השירותים של All HBO, MAX, Cinemax ו-HBO Go

ברזיל לא כלולה כעת בעסקה ובשירות הסטרימינג שמגיע בקרוב

וורנר מדיה הגיעה להסכם לקניית החזקת המיעוט של Ole Communications ב-HBO Ole Partners, המיזם המשותף של וורנר מדיה ו-Ole Communications. כשהעסקה תיסגר, לוורנר מדיה יהיו 100% בעלות על כל השירותים של HBO, MAX, Cinemax ו-HBO Go במדינות אמריקה הלטינית והקריביים הדוברות ספרדית. מבנה הבעלות של HBO Brasil Partners, עוד מיזם משותף של החברות שמפעיל את HBO בברזיל, לא מושפע בשלב זה. וורנר מדיה ו-Ole Communications ימשיכו את עסקי הפצת הערוצים הבסיסיים שלהם באמריקה הלטינית.

השלמת העסקה צפויה אחרי הענקת האישורים הרגולטוריים הרלבנטיים. אחרי ההשלמה, HBO Ole Partners תהיה בתחום האחריות של גרהארד ציילר, מנהל הכנסות ראשי, וורנר מדיה ונשיא, הרשתות הבינ"ל של וורנר מדיה.

"אנחנו נרגשים להיות בעלים של HBO Ole Partners כולה, שמפעילה את אחת מרשתות הטלוויזיה מבוססות המנויים פרימיום המובילות באזור. הרכישה תאפשר לנו להביא גרסאות מקומיות של שירות הסטרימינג האמריקאי שלנו HBO Max שמגיע בקרוב למדינות אמריקה הלטינית והקריביים הדוברות ספרדית", אמר ציילר. "יש לנו אופציה לרכוש את העסק בברזיל אבל אנחנו לא עושים זאת כעת. כפי שאמרנו, השקעה ישירה נוספת בברזיל לא אטרקטיבית עבורנו כעת בגלל אי הוודאות שקיימת במדינה מבחינת הרגולציה. אנחנו תומכים ועדיין אופטימיים לגבי הפעילות שנעשית לתקן את חוק SeAC כדי להבטיח שלענף המדיה תהיה מסגרת רגולטורית ברורה וניתנת לחיזוי שמקדמת השקעה וחדשנות".

"וורנר מדיה הייתה שותפה נהדרת באמריקה הלטינית ואנחנו גאים בכך שבנינו את הרשתות של המותג HBO באזור ביחד", אמר אנריקה קוסקו, נשיא ומנכ"ל Ole Communications. "אנחנו שמחים שנמשיך את העסק של הפצת התיק הנהדר של ערוצים בסיסיים שלנו בשוק, תיק שכולל את ערוץ וורנר ואת הערוצים A+E Networks Latin America, NBCUniversal International Networks Spanish Latin America ו-Sony Pictures Entertainment".

וורנר מדיה ו-Ole Communications הביאו את שירותי התוכניות של HBO לאזור לראשונה כשהקימו את המיזם המשותף HBO Ole Partners ב-1991 והשיקו ערוץ פרימיום של המותג HBO בספרדית באותה שנה. ב-1994 שירות בפורטוגזית הושק בברזיל.

אודות HBO Max

HBO Max הוא שירות סטרימינג חדש שיציע חוויה מרשימה ישירה לצרכן לכולם, ממשפחות עם ילדים קטנים ועד למבוגרים בכל גיל. השירות החדש, שמעוגן ושואב השראה ממורשת המצוינות של HBO והיכולת זוכת הפרסים לספר סיפורים, יכלול אוסף מקיף של תוכניות מקוריות בלעדיות (Max Originals) ואת המיטב של המיטב מתיק המותגים והספריות האהובים העצום של וורנר מדיה.

אודות וורנר מדיה
וורנר מדיה היא חברת מדיה ובידור מובילה שיוצרת ומפיצה תוכן פרימיום ופופולרי ממערך מגוון של מספרי סיפורים ועיתונאים מוכשרים לקהלים גלובליים באמצעות המותגים הצרכניים שלה, בכללם:
HBO, HBO Now, HBO Max, Warner Bros., TNT, TBS, truTV, CNN, DC Entertainment, New Line, Cartoon Network, Adult Swim, Turner Classic Movies
וורנר מדיה היא חלק מ-AT&T Inc. (NYSE:T).


אודות Ole Communications

Ole Communications היא חברת מולטי-מדיה בינ"ל וחלוצה בענף הטלוויזיה בתשלום באמריקה הלטינית. המיזמים המשותפים השונים של החברה כוללים את A+E Networks Latin America, ,NBCUniversal International Networks Spanish Latin America, HBO Brasil Partners, IVC Networks ו-PlayGround Americas. באמצעות החברות הקשורות שלה החברה מפיצה את מותגי הטלוויזיה בתשלום המובילים באמריקה הלטינית, כגון:
A&E, AXN, History, H2, IVC, Lifetime, E! Entertainment, Studio Universal, Sony Channel, SyFy, Telemundo Internacional, Universal TV, Warner Channel

כדי לתמוך במיזמים המשותפים והשותפויות האסטרטגיות שלה ברחבי אמריקה הלטינית, Ole Communications, באמצעות החברות הקשורות שלה VC Medios, מספקת שירותי ייצוג במכירות של פרסום וגם שירותי שידור, שפות והפקה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il