TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אנדרסן גלובל מודיעה על הסכם בסלובניה


אנדרסן גלובל
אנדרסן גלובל גאה להודיע על ההתרחבות שלה לסלובניה במרכז אירופה באמצעות הסכם לשיתוף פעולה עם Miro Senica and Attorneys, אחת מהחברות לעריכת דין הכי ותיקות, גדולות ונכבדות בסלובניה

Miro Senica and Attorneys הוקמה ב-1986 על ידי מירו סניצה ולחברה שמספקת את מלוא השירותים יש עכשיו שישה שותפים ויותר מ-25 אנשי מקצוע משפטיים במשרד שלה בלובליאנה. היא מדורגת בקביעות כחברה מהרמה העליונה על ידי ארגונים בענף, כולל IFLR 1000 ו-Chambers Global.

עורכי הדין של החברה מספקים יעוץ משפטי ב-12 שפות שונות ויש לה מגוון רחב של לקוחות תאגידיים מקומיים ובינ"ל בבנקאות ופיננסים, דיני חברות ומסחר, דין אזרחי, יישוב חובה של סכסוכים, הליכי פשיטת רגל וחיסול, יישוב סכסוכים, בוררות וגישור, תעסוקה, קניין רוחני, מיזוגים ורכישות, רכש ציבורי, נדלן, ניירות ערך ומיסים.

"השיטה שלנו לצמיחה והצלחה ב-33 השנים האחרונות הייתה פשוט לספק לכל לקוח את הטוב ביותר בידע משפטי, מקצועיות ושירות", אמרה קטרינה קרסל, המנהלת הכללית של המשרד של Miro Senica and Attorneys. "כעת אנחנו מספקים "הכל במקום אחד" ללקוחות באזור, ושיתוף הפעולה שלנו עם אנדרסן גלובל יאפשר לנו להגדיל את בסיס הלקוחות שלנו ולספק שירות מעולה ברחבי העולם".

"ל-Miro Senica and Attorneys יש הגעה חזקה ומוניטין מצוין", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. "הם עובדים באופן קרוב עם כמה חברות אחרות באזור שגם יצטרפו לארגון שלנו. כל החברות האלה שותפות לתקן המצוינות שלנו והלהט לאחריות, שקיפות ואי תלות.


 ההתרחבות שלנו באזור היא אבן דרך בהתפתחות שלנו וקטרינה קרסל והצוות שלה ב-Miro Senica and Attorneys מניחים את היסודות. אני מצפה למעורבות הפעילה שלהם בהתרחבות שלנו כי הם ימלאו תפקיד של תיאום באזור".


Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-4,500 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-154 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il