TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

היטאצ'י מודיעה על מיזוג בין היטאצ'י ונטרה ו-Hitachi Consulting


בריאן האוסהולדר, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה
המיזוג נועד כדי להאיץ את ההתרחבות הגלובלית ולקידום הצמיחה הדיגיטלית והחדשנות החברתית של היטאצ'י

היטאצ'י (TSE: 6501, "Hitachi) הכריזה על כוונתה למזג את Hitachi Vantara Corporation עם Hitachi Consulting Corporation במטרה להוביל את ההתרחבות הגלובלית של היטאצ'י בתחום פתרונות המבוססים על פלטפורמת Lumada של החברה וביכולות דיגיטליות עבור לקוחותיה ושותפיה. הארגון המשולב יפעל החל מינואר 2020 תחת שם המותג היטאצ'י ונטרה.


היטאצ'י מתכננת הרחבה ניכרת של השקעותיה כדי לעודד צמיחה בתוכנית הניהול של החברה אשר תימשך עד אמצע שנת 2021. מיזוג זה יחזק את יכולות האספקה של היטאצ'י במטרה לשפר את ההיערכות ולתת דרור לסינרגיה שבין היטאצ'י ונטרה לבין היחידות העסקיות הנוספות. היטאצ'י ונטרה תקדם את עסקי Lumada ותיצור ערך חדש עבור לקוחות ושותפים על ידי האצת ההטמעה של פתרונות דיגיטליים חדשניים והרחבה של יכולות האספקה ושיתופי הפעולה של החברה.


היטאצ'י ונטרה תמשיך לפתח ולספק תשתית נתונים חדשנית, מוצרים מבוססי-ענן, פתרונות דיגיטליים ושירותים מקצועיים ומנוהלים, בעזרתם ארגונים יוכלו למנף את הערך המלא של הנתונים שברשותם. בעזרת הפתרונות הדיגיטליים, לקוחות יוכלו לרתום את עוצמת הדיגיטציה כדי לקבל תוצאות עסקיות משמעותיות ולהקנות לעצמם יתרון תחרותי.


טושיאקי טוקונגה, יו"ר מועצת המנהלים של Hitachi Global Digital Holdings, חברת האחזקות אשר מפקחת על היטאצ'י ונטרה ועל Hitachi Consulting, יוביל את היטאצ'י ונטרה בתפקיד כפול של מנכ"ל ויו"ר מועצת המנהלים. לטוקונגה קרוב ל-30 שנות ניסיון בטרנספורמציה מוצלחת של עסקי היטאצ'י. בריאן האוסהולדר, המנכ"ל הנוכחי של היטאצ'י ונטרה, וכן חיכאם עבדסאמאד, נשיא ומנכ"ל Hitachi Consulting, ימשיכו לכהן בתפקידי ניהול בכירים בהיטאצ'י.


"אין לי ספק כי היטאצ'י ונטרה תניב ערך גדול עוד יותר עבור לקוחותינו ושותפינו באמצעות חיזוק עסקיה הדיגיטליים ויכולות האספקה של פתרונות החברה", אמר טושיאקי טוקונגה, יו"ר מועצת המנהלים של Hitachi Global Digital Holdings. "הישות המשולבת, אשר תפעל יחד עם Hitachi Global Social Innovation Business, תתווה את הדרך עבור תכנית הניהול של היטאצ'י עד אמצע 2021, כולל הרחבה של העסקים הדיגיטליים, הגדלת נתח השוק הגלובלי ואספקה של ערך חברתי, סביבתי וכלכלי עבור לקוחות ושותפים".


"היטאצ'י ונטרה קמה במטרה לפתח טכנולוגיות יוצאות דופן ולסייע ללקוחותיה למקסם את הערך הטמון בנתונים שברשותם, החל ממרכז הנתונים, דרך הענן ועד לקצה", אמר בריאן האוסהולדר, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה. "המיזוג הוא צעד נוסף בקירוב של שני הארגונים המשלימים אחד את השני כדי לעזור ללקוחות ולשותפים לנצל את היתרונות של היטאצ'י ולהפיק תוצאות עסקיות משמעותיות".


חיכאם עבדסאמאד, נשיא ומנכ"ל Hitachi Consulting, אמר כי, "כחברת ייעוץ בתחום של פתרונות דיגיטליים ותוך התאמה לאסטרטגיית החדשנות החברתית של היטאצ'י, התמקדנו באספקת תוצאות עסקיות מוחשיות עבור לקוחותינו. עשינו זאת באמצעות מינוף של טכנולוגיית המידע העצומה ושל היכולות הטכנולוגיות התפעוליות של היטאצ'י. המיזוג ממצב אותנו במקום ייחודי ומאפשר ללקוחותינו להניב ערך תוך זמן קצר יותר ותוך אספקת פתרונות דיגיטליים בקנה המידה הדרוש להם".


מידע נוסף אודות החברה, כולל מבנה ניהולי וארגוני, יפורסם בתחילת שנת 2020.

אודות Hitachi Vantara Corporation
Hitachi Vantara Corporation, חברת בת בבעלות מלאה של Hitachi, Ltd., מסייעת לחברות מובילות מבוססות-נתונים לאתר ולנצל את הערך הטמון בנתונים שברשותם במטרה להגיע לחידושים חכמים ולתוצאות בעלות חשיבות עסקית וחברתית.


היטאצ'י ונטרה היא היחידה אשר משלבת למעלה מ-100 שנות ניסיון בטכנולוגיה תפעולית (OT) וכן למעלה מ-60 שנות ניסיון ב-IT ומשתמשת בניסיון זה כדי להניע את כוחם של הנתונים מהעסק, האנשים והמכונות שלכם. אנו מסייעים לארגונים לאחסן, להעשיר, להפעיל ולהעניק ערך כספי לנתונים שברשותם במטרה לשפר את חוויית לקוחותיהם, לפתח תזרימי הכנסה חדשים ולהוזיל את העלויות העסקיות שלהם. למעלה מ-80% מחברות Fortune 100 נותנות את אמונן בפתרונות הנתונים של היטאצ'י ונטרה. בקר אותנו בכתובת www.hitachivantara.com.


אודות Hitachi Consulting Corporation
Hitachi Consultingהינו ארגון הפתרונות הדיגיטליים והשירותים המקצועיים של Hitachi Ltd., גוף מוביל בטכנולוגיה גלובלית ובחדשנות חברתית. Hitachi Consulting מהווה זרז לשינוי עסקי חיובי, והוא מניע ארגונים לחדשנות מבוזרת ולקיצור זמני הטרנספורמציה הדיגיטלית. אנו מסייעים לארגונים למנף נתונים כנכס אסטרטגי במטרה לבצע חידושים מהר יותר, לפתח תזרימי הכנסות חדשים ולתת מענה לדרישות גלובליות דינמיות בצורה נבונה וזריזה. אנו משתפים פעולה עם לקוחות ליצירת פתרונות שיעזרו למקסם את היעילות התפעולית ולספק תוצאות עסקיות ברות מדידה וברות קיימא. בקרו אותנו בכתובת www.hitachiconsulting.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il