TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Ceravision Ltd: תוצאות פורצות דרך של טכנולוגיית תאורה לחקלאות חדשה


Ceravision
Ceravision Limited, הממציאה של גישה מדעית חדשה וייחודית לתאורה לחקלאות, הודיעה היום על התוצאות של ניסויים שנערכו בששת החודשים האחרונים עם קבוצה של עסקי חקלאות מובילים
תוצאות מניסויים שנערכו באופן בלי תלוי עם Bridge Farm Group בקנבוס תעשייתי עם רישיון הראו גידול של 40% בתפוקה ובחוזק בהשוואה לפתרונות תאורה אחרים. גם בניסויים במקומות אחרים בירקות עליים התגלו יתרונות - גידול מהיר יותר, פחות חומרי הדברה ופחות פחת.

הגישה החדשה והרשומה כפטנט של Ceravision לתאורה לחקלאות מנצלת את טכנולוגיית אור הפלזמה החדשנית שלה ומבוססת על היכולת להפיק ספקטרומי אור ייחודיים עם רמות ללא מקבילים של UV-A ו-UV-B.

התחום הספקטרי UV חיוני לחקלאות בתוך מבנים. UV יכול להועיל לצמחים כי הוא מגביר את הייצור של המטבוליטים השניוניים שפועלים בתור "סכי שמש" ומגבירים את הארומה, הפלבונואידים, הטרפנים, הצבעים, והערכים התזונתיים והרפואיים. UV גם יכול לשפר הגנות מפני חרקים והתקפות של נגיפים והאבקה מואצת.

אור הגידול פלזמה UV420 של Ceravision מיועד להשלים את אורות הגידול PAR המסורתיים. כשספקטרום מתרכז מ-280 עד 550 ננומטר, הוא מספק את ה-UV-A ו-UV-B שלא עוברים דרך הזכוכית של החממה ולא זמינים מאורות PAR מסורתיים.

בארי פרסטון, המדען הראשי של Ceravision, אמר: "אנחנו שמחים שספקטרום האור המותאם במיוחד הקנייני של UV420 החדש שפיתחנו מגדיל את התפוקה, הטעם והאיכות של מגוון של גידולים ויש לו פוטנציאל לשנות את היצרניות של החקלאות בתוך מבנים".

אנדרו פולר, המנהל הטכני של Bridge Farm Group, אמר: "ניסינו את אור הגידול החדש של Ceravision בגידול של קנבוס תעשייתי ומצאנו שיש לו יתרונות רבים בהשוואה לטכנולוגיות תאורה אחרות בהגדלת התפוקה ותכולת הקנבינואיד. אני מאמין שטכנולוגיית התאורה והמומחיות של Ceravision מהוות צעד פורץ דרך קדימה בתאורה לחקלאות".

אודות Ceravision: Ceravision, חברה בריטית פרטית שמושבה במילטון קינז, בריטניה, המציאה ורשמה כפטנט טכנולוגיית תאורה של פלזמה מאוד יעילה (HEP). HEP הוא אור פלזמה ללא אלקטרודות עם פחות מהמגבלות שמטילים מחוללי הקרינה האופטית שמשמשים במקורות אור מסורתיים.

אודות Bridge Farm Group: Bridge Farm Group, הזרוע האירופית של Sundial Group הרשומה בנסד"ק, היא היצרנית המובילה של צמחי נוי, פרחים ועשבי תיבול בבריטניה. באמצעות שימוש בטכניקות הכי חדשניות בענף, היא מוכרת יותר מ-80 מיליון יחידות בשנה לסיטונאים וצרכנים ברחבי העולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il