TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פאטון מספקת שילוב מופעל באמצעות הענן שקיבל תיקוף עם Microsoft Skype for Business


רוברט ר. פאטון (בובי), נשיא ומנכ"ל
שערי ה-VoIP וה-eSBCs SmartNode™, שקיבלו תיקוף על ידי TekVizion, משלבים טלפוניה ותיקה, תקשורת ALL-IP -- או שתיהן בו-זמנית -- עם Skype for Business

SmartNode™ VoIP... לא רק דיבור!


Patton -- ספקית אמריקנית של פתרונות מאפשרים של תקשורת מאוחדת (UC), תקשורת מאוחדת כשירות (UCaaS) וענן -- מודיעה עכשיו שכל מוצרי ה-SmartNode VoIP גרסה 3.X -- כולל Virtual SmartNode (vSN) -- קיבלו תיקוף לעבודה הדדית עם Skype for Business (SfB).


מוצרי SmartNode קיבלו תיקוף מ-TekVizion, מעבדה מוסמכת של מיקרוסופט, בקטגוריות SBC ושערים משופרים, והם תואמים קדימה עם Microsoft Teams.


>>אישור תיקוף: Patton SBC/Gateway 3.X


באמצעות שירות תיאום הקצוות Patton Cloud קל מאוד להפעיל, להגדיר ולנהל את הקישור עם יכולות SmartNode עם Skype for Business באתר הפיזי או מתארח.


בנוסף לכך שהם מאפשרים מעבר ארגוני ל-ALL-IP באמצעות SfB, מוצרי ה-VoIP CPE של פאטון תומכים גם בקיום משותף עם מערכות טלפון ותיקות שקיימות -- בזמן המעבר, או לתמיד.


"מנהלים יודעים שתקשורת יעילה עם לקוחות, שותפים ועובדים חשובה לצמיחה בת קיימא" אמר רוברט ר. פאטון (בובי), נשיא ומנכ"ל.


"ועדיין אין ספור ארגונים פועלים כיום באמצעות תקשורת קולית מסורתיות Key System או TDM PBX. באמצעות פעולה הדדית שקיבלה תיקוף עם Skype for Business, פאטון מאפשרת לעסקים האלה להתחבר לעולם ה-IP, ומאפשרת יותר ניידות, עבודת צוות משופרת, מעורבות רבה יותר של הלקוחות ויותר יצרניות", אמר מר פאטון.


על ידי התקנת שערי VoIP ובקרי גבולות הפעלות ארגוניים (eSBC) SmartNode, ארגונים יכולים להרוויח מהחיסכון בעלויות והיתרונות ביצרניות של פתרונות SfB UC ו-UCaaS תוך שמירה על ההשקעה בציוד אנלוגי או דיגיטלי פועל כגון PBX, פקסים, טלפונים, רמקולים, אינטרקום ומערכות זימונית -- ובלי להקריב את חיבוריות ה-PSTN המסורתית.


SmartNode, שידוע בתור ה-VoIP CPE "עם יכולת הפעולה ההדדית הכי גדולה", מציע את כל מימשקי הטלפוניה הסטנדרטיים, כך שחברות יכולות לחבר באופן חלק את הרשתות ההיברידיות או ALL- IP שלהן, שירותי FXS/FXO POTS קיימים, קווי ISDN BRI/PRI ומערכות טלפוניה SIP שלא תואמות באופן אחר ל-SfB.


מר פאטון ממשיך: "על ידי מתן גישה אוניברסלית לפלטפורמת התקשורת ושיתוף הפעולה המאוחדת (UCC) העוצמתית SfB, פאטון מאפשרת לארגונים יותר ניידות, עבודת צוות משופרת, מעורבות רבה יותר של הלקוחות ויותר יצרניות".


כדי לאפשר התקנה ללא בעיות פאטון פרסמה מדריך בחינם:
SfB Configuration Guide for SmartNode Products


בחדשות קשורות, מיקרוסופט פותחת את מרכזי הנתונים הראשונים שלה באפריקה, פאטון מינתה שני מנהלים חדשים כדי להגדיל את הפעילות באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il