TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

WeWork סוגרת השקעה של 6 מיליארד דולר מ-SoftBank


WeWork
מודיעה על השקת The We Company

WeWork הודיעה היום שהיא קיבלה השקעה של 6 מיליארד דולר מ-SoftBank. 5 מיליארד דולר בצורת הון צמיחה ראשוני ומיליארד הדולר הנותרים הון משני שישמש למימון רכישת מניות ממשקיעים ועובדים. הערכת השווי אחרי הכסף של WeWork הוא עכשיו 47 מיליארד דולר.


ההשקעה כוללת התחייבות למימון של 4 מיליארד דולר שנמסרה עליה הודעה בעבר מ-SoftBank בצורת מיליארד דולר באג"ח ניתנות להמרה ו-3 מיליארד דולר בכתבי אופציה. WeWork וחברות הבת שלה גייסו עכשיו התחייבויות של יותר מ-10 מיליארד דולר בסך הכל מ-SoftBank מאז 2017.


"WeWork משבשת ענף של טריליארדי דולרים באמצעות פלטפורמת טכנולוגיה שמספקת פתרון שלם לצרכים של שטחי עבודה. WeWork כבר חוותה צמיחה ללא מקבילים ואנחנו בטוחים שעם החזון של אדם והון הצמיחה הזה החברה תצליח לנצל באופן אגרסיבי את הזדמנות השוק העצומה שלפניה", אמר מאסאיושי סון, יו"ר ומנכ"ל SoftBank Group Corp..


WeWork הודיעה היום גם על ההשקה של The We Company. The We Company תבסס את WeWork, WeLive ו-WeGrow כשלושה תחומים עסקיים נפרדים שירחיבו את הפעילות הקיימת של WeWork בתחומים האלה: המשימה של WeWork היא ליצור עולם שבו אנשים עובדים כדי ליצור חיים, לא רק מחיה; המשימה של WeLive היא לבנות עולם שבו אף אחד לא מרגיש לבד; והמשימה של WeGrow היא לשחרר את כוחות העל של כל אדם.


"באמצעות הרשת המורחבת של WeWork וקהילת Meetup, The We Company נוגעת בחייהם של כ-5 מיליון אנשים מסביב לעולם ועם מימון להגיע לעוד מיליונים. מניעה אותנו ההשפעה שאנחנו יודעים שיכולה להיות לנו כשכולנו עובדים ביחד עם כוונה משותפת. אני אסיר תודה לעובדים שלנו, לחברים שלנו ולשותפים המדהימים שלנו ב-SoftBank על המחויבות שלהם למשימה שלנו", אמר אדם נוימן, מייסד שותף ומנכ"ל The We Company.


WeWork התחילה את 2019 עם יותר מ-400,000 חברים ב-425 אתרים ב-100 ערים ב-27 מדינות. לקוחות ארגוניים (חברים עם יותר מאלף עובדים) מהווים יותר מ-30% מבסיס החברים הכולל של החברה. ארבעים ושישה אחוז מהחברים הארגוניים אומרים שבזכות WeWork יש להם חופש וגמישות להתפתח לשווקים חדשים. נכון לספטמבר 2018, 30% מחברות Global Fortune 500 עבדו עם WeWork.
למידע נוסף על The We Company, בקרו בבקשה באתר we.co


אודות The We Company
המשימה המדריכה של The We Company היא להעלות את המודעות של העולם. היא תבקש לעזור לאנשים לחיות באופן פרואקטיבי ועם מטרה, להיות תלמידים של החיים, כל החיים, ולקבל את העובדה שאנשים תמיד מתפתחים ובמצב קבוע של גילוי עצמי, התפתחות עצמית ושינוי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il