TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קרן משפחת בלווטניק במענק חסר תקדים להרווארד


איש העסקים והפילנטרופ לן בלווטניק
200 מיליון דולר לבית הספר לרפואה – המענק הגדול ביותר בהיסטוריה של בית הספר

המענק נועד להזניק את הדור הבא של רפואה מדויקת שמטרתה לחולל שינוי בתחום הבריאות

אוניברסיטת הרווארד הודיעה כי קרן משפחת בלווטניק תעניק 200 מיליון דולר לבית הספר לרפואה של האוניברסיטה, על מנת להאיץ את קצב התגליות הרפואיות ולתמוך ביוזמות לפתירת האתגרים הביו-רפואיים המשמעותיים ביותר של האנושות.


המענק, הגדול ביותר בהיסטוריה בת ה-236 שנים של בית הספר לרפואה, יסייע להניע את משימתה של אוניברסיטת הרווארד לשפר את בריאות האוכלוסייה באמצעות מחקר המונע מסקרנות אשר מקדם את פיתוחם של טיפולים וכלים חדשים לאבחון ומניעת מחלות.


המענק יתמוך בין היתר בקידום תגליות משמעותיות, בהאצת פיתוחם של טיפולים חדשים, בעידוד יישומם של נתונים מדעיים לעבר הבנה, אבחון, טיפול וריפוי של מחלות, בגיוס מדעני נתונים (data scientists), ביולוגיים בתחום הביולוגיה החישובית, מהנדסים ביו-רפואיים ומומחים אחרים, ובהאצת שיתופי פעולה לקידום תגליות בין מערכות מדעי החיים בהרווארד.


"אנו מודים מאוד לקרן משפחת בלווטניק, וללן בלווטניק בפרט, על הבעת האמון המהדהדת בבית הספר לרפואה של הרווארד", אמר נשיא אוניברסיטת הרווארד לורנס באקו. "לן הוא אחד הפילנתרופים הגדולים של הדור הזה. הוא מבין שצעדים גדולים בבריאות האדם מורכבים מצעדים רבים שננקטו על ידי אנשים רבים לאורך זמן רב".


קרן משפחת בלווטניק, שבראשה עומד איש העסקים והפילנטרופ לן בלווטניק, ידועה בשל פעילותה הענפה לקידום חדשנות בתחום מדעי החיים ברחבי העולם, בין היתר באמצעות יוזמת פרסי בלווטניק למדענים צעירים. לן בלווטניק עצמו הוא בעל תואר שני במינהל עסקים מבית הספר למינהל עסקים של הרווארד.
"מזה זמן רב שמתי לי למטרה לתמוך במחקר מדעי חדשני ופורץ דרך על מנת להאיץ את תרגומן של תגליות מדעיות לכדי טיפולים וריפוי", ציין בלווטניק. "בית הספר לרפואה של הרווארד, שיש לו היסטוריה חסרת תקדים של הישגים מדעיים, יצירתיות ויוזמה מדעית, הוא השותף האידיאלי בקידום החלום הזה. אני משוכנע שבית הספר ינצל את המענק כדי להמשיך ולקיים את מסורת ההצלחות המדעיות שלו גם בשנים הבאות".

על אודות קרן משפחת בלווטניק:
קרן משפחת בלווטניק תומכת באופן פעיל במוסדות מובילים בתחומי החינוך, המדע, התרבות והצדקה בארה"ב ובעולם כולו, ובכלל זה בבריטניה ובישראל. בראש הקרן עומד התעשיין והפילנטרופ האמריקאי לן בלווטניק.


בשנת 2007 ייסדה הקרן את "פרסי בלווטניק למדענים צעירים" למדענים עד גיל 42 בארה"ב - לציון הישגים יוצאי דופן וחדשנות בשלושה תחומים: מדעי החיים, מדעי הפיזיקה וההנדסה, וכימיה. בשנת 2017 הורחבו פרסי בלווטניק למדענים צעירים גם לישראל, בשיתוף עם האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים, והם מוענקים מאז מדי לשנה.


במהלך השנים האחרונות תרמה קרן משפחת בלווטניק למעלה מ-40 מיליון דולר לאוניברסיטת ת"א במסגרת "יוזמת בלווטניק לקידום מחקר מדעי ותגליות". במסגרת היוזמה הוקמו חמישה מרכזים וקרנות חדשים אשר פועלים בתחומי מחקר מדעיים, בהפקת סרטים בישראל ובגיוס חוקרים לאוניברסיטה, בהם המרכז הרב-תחומי לחקר הסייבר ומרכז בלווטניק לפיתוח תרופות.


מר בלווטניק הוא המייסד והיו"ר של Access Industries, קבוצה תעשייתית אמריקאית בבעלות פרטית המנהלת השקעות גלובליות במגוון ענפים: משאבי טבע וכימיקלים, מדיה ותקשורת, הון סיכון ונדל"ן. בישראל מחזיקה הקבוצה, בין היתר, בקבוצת כלל תעשיות, אשר הוקמה בשנת 1956 ופועלת בתחומי התעשייה, ההייטק, הביוטק, הקמעונאות והאנרגיה באמצעות בעלותה בחברות כמו יצרנית המלט נשר, קבוצת גולף, כלל ביוטכנולוגיה, כללטק, ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il