TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מדיוונד נכנסת לשוק חדש: NexoBrid® אושר לשיווק ברוסיה


מדיוונד
השקה מסחרית של התרופה לטיפול בכוויות צפויה במחצית הראשונה של שנת 2019

חברת מדיוונד, הנסחרת בארה"ב (Nasdaq: MDWD), הודיעה היום כי תרופת ה-NexoBrid, המשמשת להסרת רקמות עור פגועות במבוגרים בעלי כוויות בינוניות–קשות, אושרה לשיווק על ידי משרד הבריאות ברוסיה.


המפיץ הבלעדי של מדיוונד ברוסיה, Genfa Medica S.A, מתכוון להשיק את התרופה במחצית הראשונה של שנת 2019.


האישור הרגולטורי ברוסיה מבוסס על אישור השיווק של ה-NexoBrid לאותה ההתוויה על ידי סוכנות התרופות האירופאית (EMA), ומאשרר את האסטרטגיה של מדיוונד להשתמש בתיק הרישום האירופאי לצורך קבלת אישור שיווק לתרופה בשווקים בינלאומיים נוספים ברחבי העולם.

"אנחנו שמחים ש- NexoBrid® יהיה זמין בקרוב לטיפול בחולים הסובלים מכוויות חמורות ברוסיה – השוק הראשון שלנו במדינות חבר העמים. צוות Genfa Medica מוערך בקרב הקהילה הרפואית אותה הם משרתים ואנו מאמינים שהניסיון שלהם בשיווק תרופות חדשניות יסייע באימוץ השימוש ב-NexoBrid® ברוסיה ויאפשר לחולים ברוסיה גישה ליתרונות הרפואיים של ה-NexoBrid®." ציין גל כהן, מנכ"ל מדיוונד.
"אנו ממשיכים להרחיב את השימוש ב-NexoBrid® בשווקים הבינלאומיים. אישור זה ברוסיה מצטרף לאישורי השיווק של סוכנות התרופות האירופאית ומשרדי הבריאות בישראל,


בארגנטינאה ובדרום קוריאה. בשורה זו תומכת באסטרטגיה השיווקית שלנו להרחיב את השימוש ב- NexoBrid® ברחבי העולם באמצעות שיתוף פעולה עם חברות מקומיות בעלות היכרות עמוקה עם הרגולציה המקומית ותהליכי קבלת כיסוי ביטוחי, הלוקחות על עצמן את המחויבות הפיננסית והאחריות לרישום המוצר ולשיווקו במדינה. אנו נמשיך לפעול להרחבת ערוצי ההפצה שלנו לשווקים נוספים באמצעות מאמצי הפיתוח העסקי השוטפים שלנו, כמו גם להשגת אישורי שיווק במדינות נוספות", סיכם כהן.

אודות מדיוונד:

מדיוונד היא חברה ביוטכנולוגית המתמקדת בפיתוח, ייצור ומסחור של תרופות לטיפול בכוויות ופצעים כרוניים. החברה פועלת מיבנה ונסחרת בנאסד"ק. בעלת השליטה בחברה היא כלל ביוטכנולוגיה מקבוצת כלל תעשיות שהינה חלק מקבוצת ACCESS INDUSTRIES שבבעלותו של לן בלווטניק.


תרופת הדגל של מדיוונד, NexoBrid®, קיבלה אישור לשיווק מסוכנות הרפואה האירופאית (EMA) וממשרדי הבריאות בישראל, בארגנטינה ובדרום קוריאה להסרת רקמות שנפגעו מכוויות בקרב חולים בעלי כוויות בינוניות עד קשות. התרופה הייחודית מהווה פריצת דרך, שכן היא מאפשרת להסיר את הרקמות שנפגעו במהירות לאחר מתן בודד של התרופה למשך ארבע שעות במיטת החולה, ללא ניתוח וללא פגיעה ברקמות בריאות, כפי שנבדק והוכח קלינית. כיום משווקת התרופה ברחבי אירופה, בישראל ובארגנטינה, ולחברה הסכמי הפצה גם באמריקה הלטינית, בדרום מזרח אסיה וביפן.


תרופה נוספת שמפתחת מדיוונד, ה- ®EscharEx, מיועדת לטיפול בפצעים כרוניים ובפצעים קשיי ריפוי מהם סובלים חולים רבים הלוקים בסוכרת, אי ספיקה ורידית ומחלות נוספות. ה-EscharEx® עשויה להיות בעלת פוטנציאל מסחרי משמעותי היות והיא מיועדת לשוק נרחב וצומח. התרופה עשויה להוביל שינוי מהותי בתחום ריפוי הפצעים, שכן היא מאפשרת להסיר במהירות וללא ניתוח את הרקמה המתה, ומהווה מוצר משלים ייחודי למוצרים רבים אחרים הקיימים היום בשוק, הזקוקים למיטת פצע נקייה לצורך השלמת הריפוי. EscharEx® מבוססת על הטכנולוגיה המוגנת בפטנטים של מדיוונד בתחום האנזימתי ועל המידע המדעי הרב שאיפשר קבלת אישור לשיווק ה- NexoBrid® באירופה ובמדינות נוספות.


אודות Genfa Medica, S.A.:
Genfa Medica הינה חברה שוויצרית המייצגת ייצרני תרופות מישראל, ארגנטינה וקנדה בשוק התרופות הרוסי. הפורטפוליו הרחב של מוצרי מרשם של החברה פונה בעיקר למגזר המוצרים בעלי כיסוי ביטוחי ובתי החולים. על פי IMS, שלושת המותגים של Genfa Medica (Genfaxon, Genfatinib, Tutabi), מובילים במכירות שוק ברוסיה.


איגוד יצרני התרופות הבינלאומי דירג את החברה בין 10 חברות התרופות המובילות בשוק המוצרים בעלי כיסוי ביטוחי ברוסיה על פי נתח שוק בשנת 2013.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il