TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Lightspeed Venture Partners סוגרת הון מחויב של 1.8 מיליארד דולר


לייטספיד
לייטספיד חילקה מימושי תיקים של יותר מ-2.7 מיליארד דולר רק מתחילת 2017

חברת הון הסיכון לשלב המוקדם Lightspeed Venture Partners (לייטספיד) הודיעה היום על הסגירה של Lightspeed Venture Partners XII, L.P. (Fund XII) עם הון מחויב של 750 מיליון דולר ו-Lightspeed Venture Partners Select III, L.P. (Select Fund III) עם הון מחויב של 1.05 מיליארד דולר.


Fund XII ממשיכה את האסטרטגיה של לייטספיד כמשקיעה בשלב המוקדם (סיד, סדרה A וסדרה B) שמתמקדת בהאצת חידושים ומגמות משבשים במגזר הארגוני ובמגזר הצרכני. לייטספיד תמכה ביותר מ-300 יזמים וחברות שהתקדמו והגדירו את האופן שבו אנשים חיים ועובדים.


Select Fund III תשלים את אסטרטגיית קרנות השלב המוקדם של החברה עם סיבובי המשך בחברות קיימות בתיק של לייטספיד שבשלב הצמיחה המוקדם שלהן (בעיקר סדרה C ואחריה) וגם השקעות חדשות בחברות שהפגינו התאמת מוצר-שוק משכנעת, נתונים פיננסיים חזקים ויכולת לגדול.


לייטספיד חילקה מימושי תיקים של יותר מ-2.7 מיליארד דולר רק מתחילת 2017, כולל, בין היתר, AppDynamics, Snap, MuleSoft, Nutanix ו-Stitch Fix. התנופה נמשכה ב-2018 עם הרכישה של MuleSoft על ידי Salesforce במאי תמורת 6.5 מיליארד דולר, ההנפקה של Zscaler במרץ וההנפקה של Forty Seven ביוני. מתוך 300 החברות שלייטספיד נכנסה איתם לשותפות מאז הקמת החברה, שליש הונפקו או נרכשו. יותר מ-15 מההנפקות האלה היו רק בעשור האחרון.


מאז הקמתה בשנת 2000, לייטספיד בנתה מוניטין כחלוצה מוקדמת בהשקעות ארגוניות בחברות כמו AppDynamics, Elementum, Exabeam, MuleSoft, Nimble Storage, Netskope, Nutanix ו-Rubrik. בעשר השנים האחרונות, הפרקטיקה הצרכנית הגדלה במהירות של לייטספיד כללה השקעות בחברות כולל Affirm, GIPHY, GrubHub, The Honest Company, Nest, Snap, Stitch Fix ו-Zola. יותר מ-33% מההשקעות הצרכניות של החברה בשש השנים האחרונות הן בחברות שהקימו נשים.


השותפים של לייטספיד מייצגים עשרות שנים של ניסיון בבניית חברות עם מומחיות טכנית ורשת גלובלית עמוקה של קשרים כדי לעזור למייסדים, כולל אנשים שהם מנכ"לים בפעם הראשונה, להגדיל את העסק שלהם משלבי הפיתוח הראשונים לאקזיטים מוצלחים ומעבר לכך. לאחרונה קידמה בברכה את יו"ר מיקרוסופט, John W. Thompson, ואת Semil Shah וכשותפי הון סיכון ואת Bradley Twohig ו-Natalie Luu כשותפים.


באמצעות הנוכחות הבינ"ל שלה והגישה למשאבים בעמק הסיליקון, ישראל, סין והודו, החברה יכולה לעזור לחברות שבתיק שלה להתחבר לאנשים המוכשרים ולהזדמנויות השוק הגדולות במקומות החשובים האלה. לחברה יש דפוס חשיבה גלובלי והיא מגוונת מבחינה ג"ג -- במיוחד, 80% מההשקעות הצרכניות בלייטספיד הן מחוץ לאזור המפרץ.
לייטספיד מנהלת כעת הון מחויב בהיקף של יותר מ-6 מיליארד דולר והמטה שלה נמצא במנלו פארק, קליפורניה.


אודות לייטספיד
Lightspeed Venture Partners היא חברת הון סיכון לשלב המוקדם שמתמקדת בהאצת חידושים ומגמות משבשים במגזר הארגוני ובמגזר הצרכני. בשני העשורים האחרונים הצוות של לייטספיד תמך במאות יזמים ועזר לבנות יותר מ-300 חברות בכל העולם, כולל Snap, The Honest Company, GrubHub, Nest, Nutanix, AppDynamics ו-MuleSoft. החברה מנהלת כעת הון מחויב בהיקף של יותר מ-6 מיליארד דולר בארה"ב ובעולם, עם מקצועני ויועצי השקעות בעמק הסיליקון, ישראל, הודו וסין. www.lsvp.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il