TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלקטרה נדל"ן סוגרת עסקה ראשונה מחוץ לארה"ב:


אמיר יניב - צילום אלדד רפאלי
הקרן החדשה להשקעות בתחום המשרדים בבריטניה רוכשת נכס ראשון – בניין במרכז לונדון תמורת כ-75 מיליון שקל
מערכת טלנירי | 15/3/22, 09:04
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
מדובר בבניין משרדים בעל פוטנציאל השבחה משמעותי
אמיר יניב, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן: "אנחנו מעדכנים היום על אבן דרך חשובה במסגרת הרחבת פעילות קרנות ההשקעה של החברה- עסקה ראשונה לקרן המשרדים בבריטניה. מדובר בבניין משרדים הממוקם באזור מצוין במרכז העיר לונדון. בהתאם לאסטרטגיית הקרן, בכוונתנו לנצל הביקוש המשמעותי לנכסי משרדים מסוג A וליישם תכנית השבחה וניהול על מנת להביא לצמיחה משמעותית ברווח התפעולי של הנכס. אנו פועלים יחד עם שותפנו המקומי לאיתור נכסים נוספים תואמי אסטרטגיה".
חברת אלקטרה נדל"ן, מקבוצת אלקו ובניהולו של אמיר יניב, מדווחת היום על עסקה ראשונה מחוץ לארה"ב. בהמשך לדיווח החברה על הרחבת פעילות קרנות ההשקעה תחת ניהולה וכניסה לתחום המשרדים בבריטניה, מודיעה החברה כי הקרן רכשה בניין משרדים בשטח כולל של כ- 1,900 מ"ר בתמורה לכ-17.5 מיליון ליש"ט (כ-75 מיליון שקל). הנכס ממוקם באזור Farringdon במרכז העיר לונדון. האזור מאופיין בצמיחה משמעותית וביקושים קשיחים מצד חברות טכנולוגיה ושירותים פיננסיים.
בהתאם לאסטרטגיית הקרן, הנכס צפוי לעבור תהליך של שיפוץ והשבחה במטרה להעלות את הרווח התפעולי ( (NOI.
אלקטרה נדל"ן, באמצעות חברות בנות, פועלת יחד עם שותף מקומי כשותף כללי (GP) בקרן בדומה לאופן בו פועלת החברה בתחום קרנות ההשקעות בארה"ב. בימים אלה, פועלים השותפים לגייס לקרן כספים משותפים מוגבלים (LP's) עד להגעה ליעד גיוס בהיקף של 200 מיליון ליש"ט. השותף המקומי הינו בעל ניסיון של למעלה מ-25 שנה בתחום המשרדים בבריטניה, במהלכן ביצע עסקאות בהיקף נרחב, לרבות עם גופים מוסדיים מישראל ומבריטניה.
בתוך כך, דיווחה החברה לאחרונה על סגירה ראשונה של קרן ריט (REIT) המלונאות בארה"ב שהוקמה אשתקד, וזאת לאחר שהגיעה ליעד הגיוס הראשוני שנקבע ל-500 מיליון דולר. החברה נמצאת בתהליך מתקדם מול מספר גופים להתחייבויות נוספות בסך כולל של כ-200 מיליון דולר.
אלקטרה נדל"ן סיכמה את שנת 2021 עם תוצאות שיא ודיווחה על רווח הנקי, שטיפס בכ-306% לשיא של כ-423.1 מיליון שקל בשנה כולה, ועל הכנסות שצמחו בכ-310% לכ-635.7 מיליון שקל. ברבעון הרביעי של 2021 גדל הרווח הנקי של החברה בכ-568% לעומת הרבעון המקביל אשתקד לכ-161.2 מיליון שקל וההכנסות ברבעון הרביעי צמחו בכ-381% לעומת הרבעון המקביל אשתקד לכ-223.5 מיליון שקל. החברה גייסה בחמש השנים האחרונות כ-3.6 מיליארד דולר ממשקיעים מישראל ומחו"ל ומנהלת כיום הון של כ-3.2 מיליארד דולר.
אלקטרה נדל"ן מקבוצת אלקו מנהלת כיום כ-30 אלף יחידות דיור ב-95 מקבצי דיור בארה"ב, בנוסף ל- 43 עסקאות למתן הלוואות לביצוע רכישה של מקבצי דיור באמצעות קרן החוב. בנוסף, מחזיקה החברה ב- 1,785 בתים צמודי קרקע ושלושה בתי מלון בארה"ב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il