TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בליץ מעמיקה את פעילותה באירופה


בליץ
חותמת על מספר עסקאות אסטרטגיות חדשות בהולנד ואנגליה ועם פוטנציאל התרחבות משמעותי למדינות נוספות
מערכת טלנירי | 1/3/22, 10:10
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
בליץ מוטורוס מדווחת על חתימת 3 שיתופי פעולה אסטרטגיים חדשים עם רשתות בינלאומיות בתחום המזון והמשלוחים

• עסקה ראשונה הינה הסכם מסגרת למסירת קטנועים במתכונת של חכירה תפעולית עם הזכיין של רשת "דומינוס" בהולנד ועם רשת "Gorillas" המאפשרים הזמנות של עשרות קטנועים שיכולים להיות מסופקים מידי חודש. החברה קיבלה מכח ההסכמים הזמנות ראשונות לאספקת קטנועים בהיקף מצטבר (על פני תקופת הליסינג) של מעל מיליון ש"ח, המסירות הראשונות של הקטנועים צפויות כבר במהלך הימים הקרובים.

• עסקה נוספת לפיה נחתם מזכר הבנות לא מחייב עם רשת "Stuart" במסגרתו יקיימו הצדדים שיתוף פעולה המעניק לרשת אופציה להתקשר עם החברה בהסכם ליסינג תפעולי בהיקף של כ- 50 קטנועים שיסופקו בלונדון, החל מהרבעון השלישי של שנת 2022 בהיקף מצטבר (על פני תקופת הליסינג) של כ- 4 מיליון ש"ח. בליץ מעריכה כי פוטנציאל ההתרחבות עם לקוח זה עשוי להגיע למיליוני פאונד נוספים. בנוסף סטיוארט עשויה להזמין קטנועים עבור הפעילות שלה בספרד, פורטוגל וצרפת.

לדברי רפאל מוזינסקי, מנכ״ל BLITZ, ״אנו ממשיכים להתמקד בחדירה ללקוחות אסטרטגים, ורשתות גדולות הפועלות במספר מדינות באירופה ושמחים לבשר למשקיעים שלנו על השלמה של מספר עסקאות בהולנד ובאנגליה.

על מנת לתת מענה מידי לצרכים ההולכים וגוברים של השותפים שלנו הנגזרים מהמודעות הגבוהה באירופה לתחבורה ואנרגיה ירוקה, השפעות הקורונה על דפוסי התנהגות והמחסור הכללי בסחורות בעולם.

קידמנו בחודשים האחרונים שיתופי פעולה עם מספר רשתות הצומחות באופן אגרסיבי באירופה תוך חתירה לעסקאות על בסיס ליסינג לשלוש שנים, הכוללות בתוכן את מכלול שירותי החברה.

מהלך זה מאפשר לחברה לספק אופנועים ושירותים באפון מיידי ובתיאום עם קצב ההתקדמות והגידול של השותפים שלנו בפתיחת אתרים חדשים ובמענה לקיימים ובדרך זו מתאפשרת היכרות אינטימית יותר ועמוקה יותר כבסיס להעמקת שיתופי הפעולה בעתיד".


1 למרץ 2022, ישראל, תל אביב (ת״א:בליץ): חברת בליץ מוטורס, העוסקת בפיתוח, תכנון, ייצור ושיווק של קטנועים חשמליים מודיעה כי חתמה על 3 הסכמים חדשים עם חברות אסטרטגיות באירופה.

בליץ חתמה על הסכם עם דומינוס הולנד, זכיין של דומינוס פיצה העולמית בהולנד, זאת בהמשך לשיתוף הפעולה הפורה עם רשת דומינוס הישראלית, וקיבלה הזמנה לעסקת ליסינג ל- 3 שנים על פי הסכם מסגרת במסגרתו יוכל הזכיין ההולנדי להזמין כמה עשרות אופנועים חשמליים שיכולים להיות מסופקים מדי חודש ובכך להתחיל ולבנות צי של אופנועים המבוססים על טעינה חשמלית בלבד.

הסכם נוסף נחתם עם חברת גורילס, Gorillas - רשת משלוחים של מצרכי מזון (groceries) בפריסה רחבה במערב אירופה.

במסגרת ההסכם תספק בליץ אופנועים חשמליים על בסיס ליסינג לתקופה של כ- 3 שנים להטמעה ראשונה וייחודית של אופנועים חשמליים כחלק ממערך השירות של גורילס ובמטרה לאפשר פריסה רחבה יותר של שירותי החברה בהמשך במדינות נוספות באירופה.

חברת גורילס השלימה לאחרונה גיוס של כמיליארד דולר, לצורך התרחבות הרשת הפועלת בתחום השליחויות של מוצרי מזון מיידים.


מכח ההסכמים בליץ קיבלה הזמנות ראשונות לאספקת עשרות קטנועים בהיקף מצטבר (על פני תקופת הליסינג) של מעל מיליון ש"ח, באופן שמסירות ראשונות של הקטנועים צפויות כבר במהלך הימים הקרובים.

הסכם שלישי חתמה חברת בליץ עם חברת – סטיוארט, Stuart - רשת משלוחים של מצרכי מזון (groceries) אשר לה פריסה רחבה באנגליה ופועלת במדינות נוספות באירופה (ובכלל כך פורטוגול, צרפת וספרד).

במסגרת ההסכם חתמה החברה על מזכר הבנות בלתי מחייב במסגרתו תספק 50 אופנועים בהיקף של עד כ-מיליון ש"ח.

בליץ מעריכה כי פוטנציאל ההתרחבות עם לקוח זה הוא משמעותי ביותר ועשוי להגיע למיליוני פאונד נוספים.

בנוסף סטיוארט מתעתדת לרכוש אופנועים עבור הפעילות שלה בספרד, פורטוגל וצרפת.


ההתקשרויות כאמור הינן בהמשך, בין היתר, למאמצי החברה להרחיב את פריסתה הגיאוגרפית באירופה, ובכלל כך להתקשרויותיה בהזמנות מחייבות עם לקוחות באירופה. החברה ממשיכה לקיים פרויקטים של הוכחת היתכנות (POC) עם לקוחות פוטנציאליים נוספים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il