TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עסקת רכש הקולטים הגדולה ביותר שבוצעה ע"י חברה ישראלית

דוראל תרכוש פאנלים סולאריים מ-Risen בהיקף של כ-455 מיליון ₪
מערכת טלנירי | 13/6/21, 10:19
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
רכישת הפאנלים הינה עבור חלקו הראשון של פרויקט החברה באינדיאנה.
סך צבר הפרויקטים של דוראל אנרגיה בארה"ב עומד על כ-3 ג'יגה-וואט

קבוצת דוראל אנרגיה מדווחת היום (א') על עסקת רכש קולטים בהיקף של כ-455 מיליון ₪.
החברה חתמה, באמצעות חברת בת בשליטתה על הסכם לרכישת פאנלים סולאריים מחברתRisen Energy America, Inc , מקבוצת Risen העולמית, שהינה יצרנית וספקית פאנלים סולאריים גלובאלית מהמובילות והבולטות בעולם בשנים האחרונות. העסקה מהווה אבן דרך משמעותית בהתקדמות פרויקט הדגל של דוראל בארה"ב.

במסגרת ההסכם, תרכוש דוראל פאנלים סולאריים תמורת כ-455 מיליון₪, עבור חלקו הראשון של פרויקט Mammoth, באינדיאנה ארה"ב בהספק של כ-480 מגה-וואט (DC), (מתוך כ-1.6 ג'יגה-ואט סה"כ = מלוא הספק פרויקט Mammoth אינדיאנה). סך עלות ההקמה של שלב א' כולו בפרוייקט הוא כ-1.38 מיליארד ₪.
זוהי עסקת רכש הקולטים הגדולה ביותר שבצעה חברה ישראלית עד היום. מועד אספקת הפאנלים בפועל מתוכנן לרבעון שלישי לשנת 2022.
פרויקט אינדיאנה, אשר חלקו הראשון צפוי להיכנס להקמה במהלך 2021, הוא אחד הפרויקטים הפוטו-וולטאיים הגדולים בעולם, והגדול ביותר שיזמה, מקימה ומחזיקה חברה בשליטה ישראלית. השלב הראשון של הפרויקט זכה למרבית האישורים הנדרשים ונחתם לגביו הסכם מכירת חשמל (PPA) מול AEP, אחת מחברות החשמל המובילות בארה"ב. הפרויקט משתרע על שטח של כ-50,000 דונם (כשטחה המוניציפלי של תל אביב-יפו), וסך הספקו מוערך בכ-1600 מגה-וואט. צבר פרויקטי האנרגיה המתחדשת של החברה ברחבי ארצות הברית, מרביתם בשוק PJM (השוק האטרקטיבי ביותר לאנרגיות מתחדשות בארה"ב הכולל 13 מדינות שונות לרבות אינדיאנה, פנסילבניה, מרילנד, דלאוור, אילינוי ומדינות נוספות), עומד על הספק של למעלה מ-3 ג'יגה-וואט.
לאחרונה דיווחה החברה על השלמת העסקה ועל חתימת חוזה השותפות עם מגדל ביטוח, אשר במסגרתו רכשה מגדל כ-20% מפעילותה של חברת הבת של דוראל בארה"ב. במסגרת עסקה זו, מגדל ביטוח נכנסה כשותפה ישירה גם בחלקו הראשון של פרויקט Mammoth, בהשקעה המוערכת בכ-100 מיליון דולר. דוראל תשמר החזקות רוב ושליטה בפרויקט.

יקי נוימן, מנכ"ל קבוצת דוראל אנרגיה: "הסכם זה מהווה אבן דרך משמעותית בקידום פרויקט הדגל של החברה בארה"ב לקראת תחילת עבודות ההקמה של הפרויקט שיחלו עוד השנה.. השוק האמריקאי מהווה מנוע צמיחה מרכזי עבורנו ואנו גאים להיות חברה יזמית בעלת יכולות עצמאיות לפיתוח פרויקטים, אשר הינם הפרויקטים הרווחיים ביותר לרבות אחד הפרויקטים הפוטו-וולטאיים הגדולים והמרשימים בעולם – פרויקט אינדיאנה. אנו ממשיכים להתקדם בעקביות בהתאם לתוכניות העסקיות של החברה ומאמינים ביכולתנו להמשיך במימוש מוצלח של תכניות הפיתוח האגרסיביות של החברה לטובת כלל בעלי המניות שלנו."



דוראל הינה חברה גלובלית יזמית בתחום האנרגיה המתחדשת ותשתיות סביבתיות הפועלת בישראל ובעולם משנת 2007. צבר הפרויקטים של דוראל עומד על כ-6 ג'יגה-וואט, מתוכו כ-3 ג'יגה-וואט בארה"ב והשאר בישראל ובאירופה (איטליה, פולין, רומניה ודנמרק).
דוראל מובילה את תחום אגירת האנרגיה בישראל, לאחר זכייה בשני מכרזי רשות החשמל, בהיקף זכייה מצטבר השקול לכ-750 מגה-וואט (DC), ובשילוב קיבולת אגירה - היקף מצטבר של כ- 1,200 מגה-וואט שעה לפחות.
החברה הונפקה בבורסה לניירות ערך בתל אביב בחודש יוני 2020 ונסחרת במדדים ת"א 125 ומדד קלינטק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il