TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ג'נסל מגייסת כ 47 מיליון שקל ממשקיעים מוסדיים בינלאומיים


רמי רשף - מנכל ג'נסל. באדיבות חברת ג'נסל
ג'נסל, הפועלת בתחום האנרגיה הירוקה ופיתחה טכנולוגיה להפקת אנרגיה ממימן, תקצה כ-%3 ממניותיה לקבוצת משקיעים מוסדיים בהובלת ענקית הבנקאות הגלובאלית BNP
מערכת טלנירי | 12/4/21, 10:23
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
חברת ג'נסל, שהשלימה הנפקה ראשונה בת"א בנובמבר האחרון ונסחרת במדד ת"א 90, מעדכנת היום על השקעה משמעותית במניות החברה מצד קבוצת משקיעים בינלאומית, בהובלת ענקית הבנקאות הגלובאלית BNP Paribas, באמצעות זרוע ההשקעות שלה - BNP Paribas Energy Transition. בהנפקה השתתפו גם TDK Ventures, המשתייכת לקונצרן TDK הבינלאומי, שהינו שותף אסטרטגי של ג'נסל, לצד משקיעים נוספים.

היקף ההשקעה בחברת ג'נסל מצד קבוצת המשקיעים יעמוד על כ-47 מיליון שקל.

Tennyson Securities מקבוצת Shard Capital Partners הובילה קבוצת משקיעים אירופאיים שחברו לסבב ההשקעה הנוכחי. קרןBNP Paribas Energy Transition תשקיע כ-26 מיליון שקל מתוך הסכום האמור, וזאת במסגרת חזון ענקית הבנקאות להשקיע בתחומי האנרגיות המתחדשות, ויתרת הסכום תושקע ע"י מספר קרנות נוספות, ובהן גם ענקית הטכנולוגיה היפנית TDK, שכבר השקיעה בג'נסל במהלך 2020 ודיווחה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם ג'נסל לפיתוח תהליכי ייצור של אמוניה ירוקה. הקבוצה, תבצע את ההשקעה לפי מחיר של 13.5 שקל למניית ג'נסל.

קרן BNP Paribas Energy Transition שהינה זרוע ההשקעות האלטרנטיביות של BNP PARIBAS, מנהלת נכסים (כולל יעוץ) בהיקף של כ- 6 מיליארד אירו, כאשר אחד מתחומי המיקוד של הקרן הוא השקעה בחברות מתחום האנרגיה הירוקה. בין החברות בהן משקיעה הקרן בשנה האחרונה ניתן למצוא חברות נוספות המציעות פתרונות אנרגיה ירוקה ושימוש בתאי דלק, וזאת בהמשך לתהליך המעבר של רבות ממדינות העולם לכלכלה נטולת פחמן. בין היתר, השקיעה הקבוצה מאות מיליוני דולרים בחברות כדוגמת Ballard Power Systems, ספקית מובילה עולמית של פתרונות אנרגיה נקיה הממוקדת בתחום תאי דלק מימניים, והנסחרת כיום בוול סטריט בשווי של כ-7 מיליארד דולר.

לדברי אדוארד ליס, מנהל קרן BNP Paribas Energy Transition: "אנו שמחים על ההשקעה הראשונה שלנו בג'נסל הישראלית, המפתחת פתרונות אנרגיה ירוקה בטכנולוגיה של תאי דלק אלקליים מבוססי מימן. הפיתוחים המתקדמים של ג'נסל תואמים לחזון ולערכי ההשקעות המנחים אותנו. הקרנות שלנו היו מהראשונות שמימנו מחקרי אקלים, וזאת על רקע העובדה שקבוצת הבנקאות BNP Paribas הפכה את המעבר לאנרגיות מתחדשות לאחד מעמודי התווך שלה. אנו מאמינים שלמימן בכלל ולתאי דלק בפרט יש תפקיד מהותי במעבר לכלכלה נטולת פחמן - בתחבורה, בתעשייה ובאגירת אנרגיה. אנו פועלים למען האצת המעבר לאנרגיות מתחדשות, ובטוחים כי הפיתוחים הטכנולוגיים של ג'נסל יתרמו לתהליך זה ויסייעו בין השאר גם בהתמודדות עם משבר האקלים. אנו מאמינים כי ההשקעה שלנו תסייע לג'נסל להאיץ את פיתוח הטכנולוגיות המתקדמות שלה לשוק".

"ההשקעה החוזרת של TDK Ventures ב- GenCell מדגישה פעם נוספת את האמון שלנו בטכנולוגיה פורצת דרך ומיצובה של ג'נסל כשחקן מוביל בזירת תאי הדלק התואם לחזון ההדדי של TDK וג'נסל לאנרגיה ירוקה וזולה", אמר ניקולה סובאג', מנכ"ל TDK Ventures, זרוע ההשקעות של תאגיד הטכנולוגיה היפני TDK, מיצרני סוללות הליתיום-יון המובילים בעולם.

רמי רשף, מייסד ומנכ"ל ג'נסל: "אנו שמחים וגאים על כניסתBNP Paribas להשקעה בחברת ג'נסל, ורואים בכך הבעת אמון גדולה מצד גוף גדול ומשמעותי, הממוקד בהשקעה בחברות מתחום המימן, ובמהפכת האמוניה הירוקה שאנו מובילים. השקעה זו מגיעה לאחר ההודעה שלנו על הידוק שיתוף הפעולה עם TDK היפנית לפיתוח של דלק העתיד – אמוניה ירוקה. ההשקעה תאפשר לנו להמשיך בתנופה רבה לעבר היעדים שהצבנו לעצמנו, ליצירת שיתופי פעולה עם גופים בינלאומיים חשובים, שיחזקו את מיצובה של ג'נסל בשוקי היעד שלה".
חברת ג'נסל הוקמה בשנת 2011 ומציעה פתרונות אנרגיה ירוקה בתחום תאי הדלק. מוצרי החברה מבוססים על טכנולוגיה חדשנית, ייחודית ואמינה, שפיתחה החברה. ג'נסל מספקת כיום פתרונות גיבוי חשמל למגוון רחב של אתרים, ובהם מגדלי תקשורת, מפעלי תעשייה, יישומי ביטחון פנים, בתי חולים ותעשיות אוטומטיות, וזאת ב-18 מדינות מסביב לעולם. בנוסף, החברה פיתחה פתרון להפקת מימן מאמוניה בתהליך המאפשר לתאי הדלק הייחודיים שפיתחה לספק אנרגיה כמקור עיקרי לחשמל גם באתרים המצויים באזורים כפריים ומרוחקים, וכאלה המצויים מחוץ לרשת החשמל. ג'נסל מעסיקה כיום כ-95 עובדים, כולל מומחי אנרגיה יוצאי תכניות חלל וצוללות. מטה החברה נמצא בישראל עם רשת הפצה ותמיכה ברחבי העולם. החברה מנוהלת על ידי רמי רשף, שהינו יזם טכנולוגיה ותיק, ואחד ממייסדיה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il