TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סיפיה מדווחת על זכייה במכרז לשני דגמי רכב של אחד מיצרני הרכב הגדולים בסין


cipia
יצרן רכב נוסף בחר בסיפיה כספקית מערכת ניטור נהג; מספר דגמי הרכב בהם זכתה סיפיה גדל פי 5 בשנה החולפת
מערכת טלנירי | 12/4/21, 09:27
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
סיפיה (Cipia), לשעבר אייסייט טכנולוגיות (Eyesight Technologies), ספקית פתרונות בינה מלאכותית לעיבוד תמונה המיועדים לניטור פנים הרכב, מדווחת היום כי נבחרה על ידי אחד היצרנים הגדולים בסין כספק למערכת ניטור נהג (DMS – Driver Monitoring System). הזכייה הינה עבור שני דגמי רכב, שתחילת הייצור שלהם (SOP) צפוי ב-2022.

מערכת ניטור הנהג של סיפיה, שהינה מובילה בשוק ה-DMS, עושה שימוש בבינה מלאכותית ובטכנולוגיית ראיה ממוחשבת כדי לנטר את הנהג ולזהות סממנים חזותיים לנהיגה בהסחת דעת ועייפות מאחורי ההגה. מעבר לתרומה לבטיחות, הטכנולוגיה אף יכולה לזהות נהגים על מנת לספק חוויה מותאמת אישית בפנים הרכב.

הזכייה בשני דגמי רכב חדשים מתווספת להצלחתה של סיפיה בשוק ה-DMS העולמי בעת האחרונה, ומסתכמת עד כה בגידול של פי 5 במספר הזכיות של החברה בשנה החולפת, כמו גם בהמשך המומנטום העסקי החזק של החברה בסין. היצרן החדש הינו השלישי במספר עמו חותמת החברה בשוק הסיני, ומוסיף וממצב את החברה כספקית מובילה של DMS בשוק רכב חשוב זה.

"זכייתנו במכרז עבור יצרן מוביל זה מהווה הישג חשוב לחברה", ציין דוד טולוב, מנכ"ל סיפיה. "השוק הסיני הינו אחד השווקים הגדולים בעולם, עם קצב צמיחה גבוה, וההובלה שלנו בשוק זה היא תוצאה של עבודה קשה ושל מומחיות צוות הפיתוח בישראל והצוות המקומי שלנו בסין, כמו גם של איכות טכנולוגיית ניטור פנים הרכב שלנו".

אודות סיפיה
סיפיה (Cipia), לשעבר אייסייט טכנולוגיות (Eyesight Technologies), הינה ספקית מובילה של פתרונות ניטור חכמים, אשר עושים שימוש בעיבוד תמונה ובינה מלאכותית לשיפור הבטיחות והאיכות של חוויית הנהיגה. החברה מתמקדת בניטור פנים הרכב, ומציעה מערכת ניטור נהג, ניטור תא הנוסעים, ומערכות לניטור ציי רכבים, באמצעות מוצר טלמטריה ווידיאו ייעודי. מעל עשור של מחקר ופיתוח עומדים בבסיס הטכנולוגיה המובילה מוגנת הפטנטים של החברה. סיפיה פורצת גבולות באופן עקבי בתחום פתרונות ניטור חכמים, להבטחת תנועה טובה ובטוחה יותר.
www.cipia.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il