TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פגסוס טיולים מציעה "טיולי הדרכון הירוק" ליוון


פגסוס יוון
טיולים מאורגנים וטיולי שייט -4 / 5 / 8 / 12 ימי טיול - יציאות באביב ובקיץ ללא דמי ביטול במקרה שהשמיים נסגרים
מערכת טלנירי | 7/3/21, 15:54
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
פגסוס טיולים מציעה "טיולי הדרכון הירוק" ליוון , לאביב ולקיץ תוך הקפדה על הנחיות, עם מטיילים מחוסנים בקפסולה קטנה ובטוחה. עם אופציה להחזר כספי מלא במקרה של סגירת השמיים וביטול הטיסות.

לקראת פתיחת השמיים, והגעגוע לחו"ל, הגיע הזמן לחשוב על היעדים החמים לשנת 2021 בהם נרצה לבקר. מלבד האופציות החדשות שנפתחו לנו השנה, פגסוס מציעה לכם חוויה יוונית שלא תשכחו.
בטיולים הפגסוסים הכל מסודר ומאורגן מראש, החברה מעודכנת לאורך כל התהליך, הן לפני הטיול והן במהלכו בכך ודואגת לכל הנדרש בזמן אמת ולא משאירה את המטייל ובני לוויתו ללא מענה, האוטובוסים נקיים ועברו חיטוי, והתפוסה לא עולה על 50% מהמושבים, עם צוות המדריכים המובילים ובהקפדה על הנחיות.
חברת פגסוס, המתמחה בטיולים מאורגנים בכל העולם, מציעה מגוון טיולים:

טיולים ל 5 ימים / 8 ימים / 12 ימים ואף טיולי שייט לאיים היווניים אשר יוצאים מנמלי ישראל.
הטיולים המאורגנים המוטסים יחלו בתקופת האביב, פסח מאי ואילך
טיולי השייט יחלו מחודש יוני ואילך במתווה של 3,4, 7 ימי שייט לאיים היוונים ובתפוסה של 50% מאוניית רויאל קריביאן החדשה והנחשקת ODYSSEY OF THE SEAS, 170 אלף טון השטים במימי הים התיכון ומכילים עשרות אטרקציות.

הטיולים המאורגנים הינם בקונספט חוויתי ומלאי אתרים וגירויים תרבותיים, טיולי השייט הם בקונספט של נופש אקסלוסיבי באוניית הפאר שהובאה במיוחד לישראל בשל היותה מתקדמת בעולם החיסונים.

הטיולים המקיפים ליוון כוללים מגוון אתרים – הטיול של 5 ימים מתמקד באזור הצפון סלוניקי ומטאורה.
יוון היא מדינה בדרום-מזרח אירופה, השוכנת בקצה הדרומי של חבל הבלקן לחוף הים התיכון. המדינה מורכבת מאיים רבים, חלק יבשתי גדול בדרום חצי האי בלקן, וחצי האי פלופונסוס שמופרד על ידי תעלת קורינתוס. יוון היא השילוב המושלם בין היסטוריה עתיקת ימים הכוללת כנסיות, פסלים ומגדלים לבין חופים עוצרי נשימה.
הטיול כולל את המגדל הלבן, פסל אלכסנדר מוקדון, בית הכנסת העתיק בסלוניקי, כנסיית דימיטריוס הקדוש, קברי מלכי מקדוניה הקדומים הכוללים שרידי זהב ותכשיטים, נסיעה אל צוקי מטאורה האדירים עם הנוף הכי מרשים ברחבי יוון, מנזרים תלויים של מטאורה, כפרים ציוריים, תצפית על קניון הוויקוס ועוד המון רגעים נפלאים.
לינק לטיול המלא תוכלו למצוא בקישור

איתמר ניר מנכ"ל פגסוס טיולים: "אנו מתכוננים ונערכים לפתיחת השמיים מחדש לכל מקבלי הדרכון הירוק. חברת פגסוס מארגנת טיולים ליוון, המציעים לכל מטייל חוויה יוונית בלתי נשכחת, המשלבת תרבות וטבע. יוון היא יעד אהוב מאוד על המטיילים הישראליים, שבקרוב יוכלו לשוב ולטייל בה, ולהכיר אותה לרוחבה. חברת פגסוס כחברת תיירות מובילה היא בין הראשונות שמציעות טיולים מאורגנים לאביב ולקיץ הקרובים ליוון, תוך הקפדה על ההנחיות, עם מטיילים מחוסנים בקפסולה קטנה ובטוחה וללא חשש מדמי ביטול במקרה של סגירת השמיים".

חברת פגסוס חברה לטיול מאורגנים, הוקמה לפני 25 שנה והצליחה להטביע את חותמה בעולם הטיולים המאורגנים ברחבי הגלובוס ובארץ. פגסוס רואה בטיול הגשמת חלום, והפכה עם השנים לשם נרדף לטיולים מאורגנים. לטייל בעולם זה מקצוע, לכן יש לעשות זאת בדרך מקצועית, או כפי שנוהגים לומר ב"פגסוסית" קבלת תמורה מלאה. החברה פועלת בכמה מישורים: האופי וההשראה, הפן התכנוני, המימד הביצועי, הפקת לקחים ומסקנות והפן היישומי, בכל אחד מהמישורים החברה משקיעה משאבים רבים. טיול מאורגן מצריך התאמה אישית, ראייה מרחבית, התאמה לתקציב, הסתכלות חברתית ועוד. צוות העובדים הגדול של החברה עושים ימים ולילות כדי להעניק את חווית הטיול. מדיניות פגסוס היא שקיפות מלאה בכל הנוגע לבתי מלון, עלויות כניסה לאתרים ועוד. החברה רואה בקהל לקוחותיה אוהדים ואוהדות ולומדים רבות מהמשובים שמקבלים בחזרתם מהטיול.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il