TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פרוטליקס ביות'רפויטיקס וקבוצת קייזי פרסמו תוצאות טופליין חיוביות מניסוי קליני


פרוטליקס
BRIGHT שלב III בהתוויה פתוחה והחלפת טיפול שבחן את פגאוניגלסידאז אלפא במינון של 2 מ"ג לק"ג מדי ארבעה שבועות כטיפול במחלת פברי
מערכת טלנירי | 23/2/21, 16:47
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
הניסוי השיג את יעדי הבטיחות, היעילות והפרמקוקינטיקה המרכזיים
עם השלמת הניסוי הצטרפו כלל המטופלים למחקר ההמשך
פגאוניגלסידאז אלפא (PRX-102) סיפק למטופלים כיסוי במשך כל ארבעת השבועות
איש מבין המטופלים החדשים לא פיתח נוגדנים לטיפול לאחר המעבר ל-PRX-102
זהו הניסוי הקליני השלישי אשר מדגים תוצאות חיוביות התומכות ב-PRX-102. נתונים מניסויי BRIDGE הקליניים שלב I/II ב-PB-102-F01 ו-F02 פורסמו בעבר

כרמיאל, 22 בפברואר 2021 – פרוטליקס ביות'רפויטיקס, אינק. (NYSE American ו- TASE: PLX) חברת ביו פרמצבטיקה המתמקדת בפיתוח, ייצור ומסחור של חלבונים רקומביננטיים טיפוליים המופקים באמצעות מערכת ייחודית לביטוי והפקת חלבונים מתאים צמחיים, הקרויה ProCellEx®, יחד עם שותפתה לפיתוח ומסחור, חטיבת המחלות הנדירות של חברת קייזי, קבוצת שירותי בריאות בינלאומית המתמקדת במחקר, פרסמו היום תוצאות טופליין חיוביות מהמחקר הקליני BRIGHT שלב III הבוחן את פגאוניגלסידאז אלפא (PRX-102), במינון של 2 מ"ג לק"ג משקל גוף הניתן מדי ארבעה שבועות כטיפול פוטנציאלי במחלת פברי. PRX-102 היא תרופה שבפיתוח של החברה, העשויה מחלבון רקומביננטי, אלפא-גלקטוסידאז-A (cross-linked α-galactosidase-), המופק מתרבית תאים צמחיים שעבר פגילציה כימית לאחר המיצוי (PEGylated).
מחקר BRIGHT הוא ניסוי קלני שלב III של 12 חודשים בהתוויה פתוחה ובהחלפת טיפול (switch over) שנועד להעריך את הבטיחות, היעילות והפרמקו-קינטיקה של הטיפול ב-PRX-102, במינון של 2 מ"ג לכל ק"ג של משקל גוף מדי ארבעה שבועות בעד 30 מטופלים עם מחלת פברי שטופלו לפני כן בתרופת תחליף אנזים (ERT) הזמינה מסחרית (אלגלסידאז אלפא – Replagal® או אגלסידאז בטא – Fabrazyme®) במשך שלוש שנים לפחות ובמינון יציב שניתן מדי שבועיים.
תוצאות הטופליין מעידות ש-PRX-102 שניתנת במינון של 2 מ"ג לכל ק"ג של משקל הגוף בעירוי תוך ורידי מדי ארבעה שבועות נסבלה היטב על-ידי המטופלים שקיבלו אותה והוצגה יציבות קלינית אשר נשמרה בחולי פברי מבוגרים. איש מהמטופלים החדשים לא פיתח נוגדנים לתרופה כתוצאה מהטיפול (ADA) בעקבות המעבר לטיפול ב-PRX-102.
"אנו נרגשים לפרסם את תוצות הטופליין של מחקר BRIGHT, שהוא הניסוי הקליני השלישי והרצוף שלנו ב-PRX-102 המסתיים בתוצאות חיוביות, לאחר המחקרים הקליניים שלב I/II וה-BRIDGE. התוצאות מעידות שתרופה ניסיונית זאת נסבלת היטב והינה בעלת פוטנציאל לטיפול אפקטיבי במטופלים מבוגרים עם מחלת פברי," אמרה ד"ר עינת בריל אלמון, סגנית נשיא בכירה ומנהלת הפיתוח הראשית של פרוטליקס. "אנו מעודדים להיווכח שכל המטופלים שסיימו את המחקר הזה בחרו להצטרף למחקר ההמשך ארוך הטווח. עד כה, 80% מהמטופלים שגויסו למחקר BRIGHT טופלו במשטר טיפולי זה במשך שנתיים. אנו מצפים לקדם עוד את המחקר ולהעריך פעם נוספת את התוצאות."
"התוצאות ממחישות את הפוטנציאל של PRX-102 להפוך לחלופה טיפולית חשובה עבור קהילת חולי פברי וכי משטר טיפולי של 2 מ"ג PRX-102 לכל ק"ג מדי ארבעה שבועות עשוי להציע יתרונות משמעותיים הן למטופלים והן לרופאים. הרופאים המטפלים ישמחו על משטר טיפולי פוטנציאלי נוסף ונסבל היטב שאותו יוכלו להציע לחולי פברי בכפוף לאישורה של PRX-102," אמר דרור בשן, נשיא ומנכ"ל פרוטליקס. "אנו מרוצים מהמאזן האיתן שלנו התומך במאמצי הפיתוח ומצפים להוצאה אל הפועל של שנה עשירה באבני דרך שיתרמו להשאת ערך החברה."
מחקר BRIGHT כלל 30 מטופלים בוקרים (24 גברים ו-6 נשים). התסמינים/מצגים השכיחים ביותר של מחלת פברי כללו נימול, אי-סבילות לחום, אנגיוקרטומות ותת-הזעה (היפוהידרוזיס). כל 30 המטופלים קיבלו מינון אחד לפחות של PRX-102 ו-29 מטופלים (גיל ממוצע 40.5 [סטיית תקן 11.3], בטווח שבין 19 עד 58 שנים) השלימו מחקר בן 12 חודשים. מבין 29 מטופלים אלה, 28 קיבלו את המשטר התרופתי המיועד של 2 מ"ג לק"ג מדי ארבעה שבועות במשך כל המחקר ומטופל אחד הועבר למינון של 1 מ"ג של PRX-102 לכל ק"ג מדי שבועיים בהתאם לפרוטוקול. מטופל אחד פרש מהמחקר אחרי העירוי הראשון עקב תאונת דרכים.
לאחר בדיקות סקר, גויסו המטופלים ועברו מטיפול ה-שטופלו בו ERTלעירוי תוך ורידי של 2 מ"ג לק"ג של PRX-102 מדי ארבעה שבועות במשך 52 שבועות (בסה"כ 14 עירויים). העירוי הראשון של PRX-102 ניתן בתנאים מבוקרים באתר המחקר. על סמך קריטריונים שפורטו בפרוטוקול, המטופלים יכלו לקבל את עירויי ה-PRX-102 בטיפול ביתי אחרי שהחוקר והמנטר הרפואי (Sponsor Medical Monitor) הסכימו כי ביצוע עירוי בתנאים כאלו הינו בטוח. המטרות המחקריות של בטיחות ואפקטיביות נבדקו לאורך 52 שבועות הניסוי.
מדדי תוצאות המחקר הראו שריכוזי lyso-Gb3 בפלזמה נותרו יציבים במהלך המחקר עם שינוי ממוצע של 3.01 nM מנק' ההתחלה (19.36 nM) עד שבוע 52 (22.23 nM). השינוי הממוצע המוחלט בערכי eGFR נותר יציב בתקופת הטיפול של 52 שבועות עם שינוי ממוצע מנק' ההתחלה של -1.27 mL/min/1.73 m2.
"המטופלים המשתתפים במחקר BRIGHT הביעו את שביעות רצונם מהמשטר הטיפול מדי ארבעה שבועות," אמר ד"ר ג'ון ברנאט מאוניברסיטת איווה והחוקר הראשי במחקר BRIGHT. "עירוי של 2 מ"ג לק"ג מדי ארבעה שבועות עשוי לאפשר למטופלים לשמור על הסטטוס הקליני תוך הקטנה במחצית של מספר הטיפולים."
תגובות המטופלים לסקר שנערך עם שאלון איכות חיים EQ-5D-5L מעידות שתפיסת הבריאות העצמית של המטופלים נותרה גבוהה ויציבה במהלך המחקר בן 52 שבועות עם ציון בריאות כולל ממוצע (SE) של 78.3 (3.1) ו-82.1 (2.9) בנק' ההתחלה ובשבוע 52, בהתאמה, בסולם של 0 עד 100. בשימוש בשאלון Brief Pain Inventory (BPI) קצר, כ-75% ממשתתפי המחקר הרגישו שיפור או היעדר שינוי בחומרת הכאב הממוצעת בשבוע 52 (בהשוואה לנק' ההתחלה). גם גורמי ההשפעה המופיעים בשאלון נותרו יציבים במהלך המחקר. תוצאות הקשורות לכאב מעידות שלא חלה עלייה ו/או חזרה בכאב. במהלך המחקר לא דווח על אירועים קליניים הקשורים למחלת פברי.
"מבין 30 המטופלים שהשתתפו, 20 נותרו שליליים מבחינת נוגדים מנטרלים לאורך מהלך הטיפול. מבין 10 המטופלים שהיו חיוביים בהתחלה לנוגדנים לתרופה, ארבעה הפכו לשליליים לנוגדנים מנטרלים ב-12 חודשים, עובדה הרומזת על פיתוח סבילות (טולריזציה) של מטופלים אלה," הוסיפה ד"ר אלמון. "נתונים אלה של immunogenicity מעודדים מאוד ותומכים בפרופיל התועלת-סיכון של PRX-102."
"בשם הצוות של קייזי, אנו מודים למטופלים, לבני משפחותיהם ולחוקרים על הזמן וההשתתפות במחקר," אמר ג'יאקומו קייזי, העומד בראש חטיבת המחלות הנדירות של חברת קייזי. "מסירותם סייעה בקידום מחקר שלב III זה ונתוני הטופליין הם ציון דרך חשוב נוסף במאמץ המשותף שלנו להעמיד את PRX-102 לרשותם של מטופלי פברי בהקדם האפשרי."
החברה מתכוונת לפרסם את הנתונים הסופיים ממחקר BRIGHT במחצית השנייה של 2021 ולהציגם בכנס רפואי מתאים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il