TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רוח גבית להנפקת אינוויטק


אודי קנטור מייסד ומנכל אינוויטק. צלם-איתן ריקליס
בהמשך לאישור FDA חתמה על הסכם אסטרטגי ראשון עם ענקית ההפצה האמריקאית ADS בהיקף פוטנציאלי של לפחות 30 מיליון דולר
מערכת טלנירי | 14/2/21, 10:04
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
לאחר שקיבלה את אישור ה-FDA תספק אינוויטק ל- ADS לפחות 1,000 מנשמים צבאיים לשנה
ההסכם הינו תחילת מימוש האסטרטגיה להסכמים נוספים עם נותני שירותי רפואה צבאית, ארגוני חירום והצלה, בתי חולים כמו גם התמודדות על מכרזי הצטיידות ורכש של גורמים אלו בארה"ב
אודי קנטור, מנכ"ל אינוויטק: "מדובר בהישג אסטרטגי עבורנו בדרך להפוך לספק מכשור רפואי מוביל לתעשייה הביטחונית העולמית"
סטפן היקס, מנהל תחום הרפואה ב- ADS: "אנחנו תמיד מחפשים את הפתרונות המיטביים עבור לקוחותינו בזרועות ההגנה של ארה"ב"


חברת אינוויטק, חברת צמיחה טכנולוגית בתחום המכשור הרפואי והבריאות הדיגיטלית מדווחת היום על חתימת הסכם הפצה אסטרטגי ראשון בארה"ב עם חברת ADS האמריקאית, המתמחה בהפצה לזרועות משרד ההגנה האמריקאי. במסגרת ההסכם, לאחר שקיבלה את אישור ה-FDA לשיווק כלל הדגמים של מנשמי החברה, תספק החברה בשלב הראשון לפחות 1,000 מנשמים צבאיים לשנה בהיקף פוטנציאלי שנתי של כ- 10 מיליון דולר בהתחייבות ל- 3 שנים ובסה"כ בפוטנציאל של לפחות 30 מיליון דולר.

מדובר במנשמים צבאיים בעלי סטנדרטים MIL חדשניים וניידים ממשפחת המנשמים Ventway Sparrow של החברה. מנשמים אלו כבר נמכרו לגורמים צבאיים ביניהם צה"ל, צבא שבדיה, ארגון החירום וההצלה הלאומי של נורווגיה ובתי חולים וארגוני הצלה באירופה. היתרון של מנשמים אלו נובע מהיותם בעלי יכולות הנשמה מתקדמות, נוחים לפעולה, קלי משקל ושאינם תלויים במקורות חיצוניים לחמצן וחשמל. הם מיועדים בעיקר לשימוש בטיפול בשטח, בחירום ובהעברות מטופלים בבתי חולים (מחדרי הטיפול נמרץ והמיון, לניתוחים והתאוששות, בדיקות דימות כולל MRI והמחלקות) ובין בתי חולים, בקרב אירגוני חירום והצלה, צבאות וכן בעתיד לשימוש ביתי המאפשר ניידות מיטבית לחולים כרוניים מונשמים.

ההסכם עם חברת ADS, מהווה רוח גבית להנפקת החברה בבורסה בתל אביב, כפי שדווח לאחרונה. החברה יוצאת להנפקה ראשונה בבורסה בתל אביב, לאחר שבתשעת החודשים הראשונים של 2020 דיווחה על הכנסות של 23.6 מיליון דולר, רווח נקי של 7 מיליון דולר ותזרים מזומנים מפעילות שוטפת של 7.8 מיליון דולר. מוצרי החברה נמכרים כיום בכ-20 מדינות ברחבי העולם זאת לאחר שאישורים רגולטוריים ראשוניים למוצרים התקבלו בשלהי שנת 2018.

אודי קנטור, שותף מייסד ומנכ"ל חברת אינוויטק מסר כי, "ההסכם שלנו עם חברת ההפצה האמריקאית ADS מהווה יישום של אחת מהמטרות שלנו, להפוך לספק מכשור רפואי לתעשייה הביטחונית. ההסכם הינו הסנונית הראשונה להסכמים נוספים עם נותני שירותי רפואה צבאית, ארגוני חירום והצלה, בתי חולים כמו גם התמודדות על מכרזי הצטיידות ורכש של גורמים אלו". עוד הוסיף קנטור כי, "חיפשנו שותף משמעותי עם ניסיון רב בתחום ומצאנו את ADS, כחברה הטובה עבורנו להגיע לגורמים צבאיים מובילים בארה"ב."

סטפן היקס, מנהל תחום הרפואה בחברת ADS מסר כי, ADS תמיד מחפשת פתרונות מיטביים כדי לענות על דרישת לקוחותיה. . מנשם ה- Ventway מאפשר הענקת טיפול ברמת בית חולים גם בסביבת לוחמה וגם בתנאים מאתגרים. לפני סגירת ההסכם הוצג המנשם בפני גורמים בתעשייה הצבאית והביטחונית האמריקאית, שהתרשמו שמדובר במכשיר שיוכל להוביל לאימפקט על הרפואה הצבאית."

רונית שטיינר, סמנכ"לית מכירות ושיווק באינוויטק מסרה כי, "אינוויטק נרגשת לשתף פעולה עם שחקן משמעותי בתעשייה הביטחונית האמריקאית. אני סמוכה ובטוחה כי ADS תסייע לנו להטביע חותם בתעשייה זו ובכך להגדיל את פוטנציאל הצמיחה שלנו".

אודות החברה:
אינוויטק פתרונות רפואיים בע"מ הינה חברת מדעי החיים, המפתחת מערכות רפואיות מתקדמות. מוצרי החברה מאפשרים לנותני שירותי רפואה לטפל באירועי כשל קרדיולוגיים, נשימתיים וטראומה באמצעות אספקת פתרונות טכנולוגיים חדשניים לטיפול בקהילה, ארגוני חירום והצלה ומוסדות רפואיים. לחברה, שהוקמה בשנת 2011 ומועסקים בה 23 עובדים, 3 קווי מוצר הנמכרים ב-20 מדינות ברחבי העולם. מנכ"ל ומייסד החברה הוא אודי קנטור; סמנכ"ל הכספים הוא רלף ששון; סמנכ"ל פרויקטים טכנולוגיים ומייסד הוא מיכאל לנצמן; סמנכ"לית אסטרטגיה ופיתוח עסקי היא אנג'לה רבינוביץ . בחברה הושקעו עד כה כ- 40 מיליון ש"ח ועל בעלי מניותיה נמנים רשת בתי החולים והקליניקות הגרמנית Rhon Klinikum ויצרנית המתכלים לתחום ההנשמה Vincent Medicalמהונג קונג.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il