TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קארדיאקסנס מקבוצת ההשקעות של חברת מרחביה מדווחת על קבלת אישור המכירה באירופה


מרחביה אחזקות
האישור יאפשר מימוש הסכמי הפצה הנאמדים בסך מצטבר של כ-100 מיליון דולר
מערכת טלנירי | 10/2/21, 11:14
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
פועלת להשגת אישור ה-FDA ומעריכה שהאישור להתוויה של פרפור עליות יתקבל במחצית שנייה של 2021

חברת מרחביה אחזקות והשקעות (סימול: מראח) הבורסאית מדווחת כי חברת קארדיאקסנס (Cardiacsense Ltd), בה מחזיקה החברה 5.98% מהון המניות המונפק והנפרע בדילול מלא, קיבלה את אישור ה-CE לשיווק ולמכירה באירופה של השעון הרפואי המתקדם שפיתחה לזיהוי הפרעות קצב לב. קארדיאקסנס הרחיבה לאחרונה הסכמי הפצה בלעדיים לשעון הרפואי בהיקף של כ-28 מיליון דולר נוספים, כך שסך היקף ההתחייבויות לשיווק השעון הרפואי של החברה בהתאם לכלל הסכמי ההפצה עליהם חתמה החברה עד היום מגיע לכדי כ-100 מיליון דולר.

קארדיאקסנס פיתחה מכשיר לביש ייחודי למדידה קלה, פשוטה ורציפה של הפרעות בקצב הלב. החברה התקשרה בהסכמי הפצה עם מפיצים שונים, בדגש על מדינות אירופאיות כגון שוויץ, ספרד פורטוגל ואנדורה, כשתנאי להסכמים אלה הינו קבלת אישור ה- CE. בהמשך לאישור השיווק והמכירה באירופה, קארדיאקסנס רשאית כעת לשווק ולמכור את השעון הרפואי במדינות שונות בעולם המאמצות את הסטנדרט הרגולטורי האירופאי תחת סימן ה-CE. להערכת החברה, האישור שהתקבל מהווה קפיצת דרך משמעותית ביכולת של קארדיאקסנס למכור את השעון הרפואי, החברה מצפה לממש את הסכמי ההפצה ולהיכנס למכירות בכ-15 שווקים בינלאומיים.

בנוסף, קארדיאקסנס ממשיכה לפעול להשגת אישור רגולטורי גם מה- FDA ומעריכה שאישור ה-FDA להתוויה של פרפור עליות יתקבל במחצית השנייה של שנת 2021. אישור ה-FDA יאפשר לחברה לפעול למכירת המוצר גם במדינות יעד מרכזיות נוספות, בראשן בשוק האמריקאי.

השעונים הרפואיים שמפתחת קארדיאקסנס כוללים יכולת זיהוי הפרעות קצב לב, ביניהן פרפור עליות, המהווה אחד מהגורמים העיקריים לגרימת שבץ מוחי.

קארדיאקסנס השלימה לאחרונה סבב השקעה בהשתתפות מרחביה ומספר משקיעים נוספים בסך של עד כ-2 מיליון דולר לפי שווי לקארדיאקסנס של כ-70 מיליון דולר לפני הכסף.

רני ליפשיץ, יו"ר קבוצת מרחביה, ציין: "אנו גאים מאוד בקבלת אישור המכירה באירופה על ידי קארדיאקסנס, החברה פעלה בשנה האחרונה בנחישות כדי להבטיח הסכמי הפצה בהיקף משמעותי מאוד ובמספר גדול של שווקי יעד אסטרטגיים, ואני שמח שכעת עם קבלת אישור השיווק באירופה, תוכל החברה להתחיל ולממש את הפוטנציאל העצום הקיים בה ולהאיץ את קצבי הצמיחה. לקארדיאקסנס טכנולוגיה ייחודית ופורצת דרך, שמעניקה לה יתרון תחרותי של ממש בניטור מנעד רחב של אינדיקטורים לבביים, באופן שעשוי יהיה לאתר בשלבים מוקדמים מקרי שבץ. למערכת שפיתחה החברה יש השפעה על נתח גדול בהוצאות של מערכות הבריאות בעולם ומכאן הפוטנציאל הגדול שאנו מייחסים לחברה ולמוצריה. מרחביה גאה על כך שידעה לאתר את הפוטנציאל העסקי שבקארדיאקסנס בשלב מוקדם, ומקווה להצלחת החברה ולהשאת ערך לכלל המשקיעים".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il