TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בריטניה לא מסתפקת בחיסונים


מכשיר נייד לבדיקות מיידיות. צילום - סופיה ישראל
השיקה תוכנית לבדיקות מהירות בעסקים ומקומות עבודה לקראת פתיחת הכלכלה
מערכת טלנירי | 9/2/21, 12:10
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
משרדי הכלכלה והבריאות בבריטניה החלו בפריסת מכשירים לבדיקות קורונה מהירות בעסקים ומקומות עבודה. המהלך מתבצע לצד קצב החיסונים המואץ כחלק מפתיחת הכלכלה באנגליה. כ-100 מכשירים כבר הוצבו בתחנות משטרה ומכבי אש, בסיסי משמר הגבול הבריטי ובניני משרדים. בהמשך יפרסו עוד כ-500 מכשירי בדיקות מיידיות במקומות עבודה במגזר הציבורי ובעסקים גדולים בתחומי המזון והקמעונאות. יודגש כי מלבד ישראל ואיחוד האמירויות, בריטניה היא המדינה בעלת קצב ההתחסנות המהיר ביותר.


שר הכלכלה של בריטניה, קוואסי קווארטנג אמר כי: "אנחנו רוצים להיות מסוגלים לפתוח מחדש את הכלכלה כדי להשיב את אורח חיינו ובדיקות מהירות במקום העבודה ישלימו את עבודתנו בהתחסנות העם הבריטי."


שר הבריאות של בריטניה, מאט הנקוק הסביר כי: "המעסיקים צריכים לבדוק באופן קבוע את צוות העובדים שלהם, וזה חשוב מאוד לעודד עסקים לבצע בדיקות מהירות. כאשר לוקחים בחשבון שאחד מכל שלושה אנשים לוקה בנגיף ללא תסמינים ועלול להדביק אחרים בלי לדעת זאת, מבינים מדוע כל כך חיוני להתמקד בבדיקה מהירה אצל אנשים ללא תסמינים."


גם בישראל כבר החלו לבצע בדיקות מהירות במקומות עבודה, הודות למהלך שביצעה התאחדות התעשיינים, באמצעות פריסת הטכנולוגיה של סופיה המאפשרת למפעלים חיוניים לקבל תשובה בתוך 15 דקות ללא תלות במעבדה. בנוסף גם חברות הייטק גדולות בארץ הצטיידו במכשיר הנייד של סופיה המאפשר לבדוק כ-40 איש בשעה ובעזרתו הם מנהלים שיגרת קורונה זהירה הכוללת מניעת אובדן ימי עבודה, לצד המשך התחסנות העובדים.


סופיה (Sofia) היא פריצת דרך טכנולוגית שפותחה על ידי חברת קווידל (Quidel) האמריקאית. המכשיר קיבל את אישור ה -FDA כבדיקת הקורונה המהירה הראשונה בעולם והחל לפעול בישראל עוד בעיצומו של המשבר. לפני כניסתה לארץ עברה הבדיקה תיקוף, על אלפי נבדקים במעבדה המרכזית לנגיפים במשרד הבריאות. מאז כבר נבדקו בעזרת סופיה, מאות אלפי ישראלים באיים הירוקים באילת ובים המלח וכן בחדרי מיון, בתי אבות, פיקוד העורף, במשטרה, בשירות בתי הסוהר ובקופות החולים.


משרד הבריאות רכש מתאגיד קווידל כ-300 מכשירים ניידים אשר בעת הצורך ניתן לבצע בעזרת כולם יחד כ-12,000 בדיקות מהירות לשעה, כ- 300,000 בדיקות ביממה וכ-9,000,000 מיליון בדיקות קורונה מיידיות מדי חודש.


עלות הטכנולוגיה של סופיה היא כשליש מעלות בדיקת מעבדה רגילה, ללא הוצאות שינוע דגימות או השקעת משאבים להקמת מבנה.


על פי התיקוף של משרד הבריאות הדיוק של סופיה עומד על 84% על כל הנבדקים, 95% על בעלי תסמינים, 72% ללא תסמינים. הבדיקה מזהה באופן מיידי, תוך 15 דקות את נגיף הקורונה וגם את המוטציה הבריטית, הווריאנט מברזיל, מדרום אפריקה, מלוס אנג'לס והמוטציה הצפויה בארץ על פי תחזית אמ"ן.

קווידל מיוצגת בישראל על ידי קבוצת רימיפארם אשר עמדה מאחורי ההצלחה הטכנולוגית באיים הירוקים באילת ובים המלח וכבר נערכה להקמת תחנות עירוניות לבדיקות מהירות. המטרה היא להנגיש בדיקת סופיה מהירה עם תוצאה מיידית תוך 15 דקות, כחלק מהתו הירוק (הדרכון הירוק) לאנשים שאינם יכולים להתחסן מסיבה רפואית או בני נוער מתחת לגיל 16. תוכנית התו הירוק תאפשר כניסה לאירועי תרבות, ספורט, מוזיאונים, בתי מלון, בתי קולנוע, חתונות, קניונים, חדרי כושר, מסעדות, בתי קפה, בריכות שחייה ובתי כנסת למחוסנים, מחלימים, נבדקי PCR ומבצעי בדיקות מהירות עם תוצאה מיידית תוך 15 דקות. החברה מפעילה קו טלפוני למידע מקצועי על פרוטוקול השימוש בסופיה במקומות עבודה ומוסדות תרבות שמספרו: 03-6483635 וכן דף פייסבוק לעדכונים על בסיס יומי הנמצא בקישור הבא: https://www.facebook.com/sofia2israel

בסופיה ישראל מדגישים: "בדיקת קורונה מיידית היא לא תחליף לחיסון, עדיף להתחסן!"



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il