TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

SAP ומיקרוסופט מרחיבות את השותפות ביניהן


SAP
החברות גם סיכמו על הרחבה משמעותית של השותפות האסטרטגית הקיימת בין החברות, וזאת על מנת להאיץ את אימוץ SAP S/4HANA ב- Microsoft Azure. הכרזה זו מתבססת על מחויבות משותפת של החברות לפשט ולייעל את המסע לענן.
מערכת טלנירי | 9/2/21, 09:49
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
SAP ומיקרוסופט הודיעו על תוכניות לשלב את Teams של מיקרוסופט בסוויטת הפתרונות החכמים של SAP.

"דרכים חדשות של עבודה, שיתוף פעולה, ואינטראקציה, משנות לחלוטין את אופן הפעולה שלנו", אמר כריסטיאן קליין, מנכ"ל SAP. "על ידי שילוב Microsoft Teams בפורטפוליו הפתרונות שלנו, נביא את שיתוף הפעולה לשלב הבא, תוך קידום חדשנות ועבודה חלקה יותר לאורך הארגון. השותפות האמינה שלנו עם מיקרוסופט מתמקדת בהצלחת הלקוחות שלנו. זו הסיבה שאנחנו גם מרחיבים את השילוב עם Azure."

הרבה השתנה בשנה האחרונה ככל שהעבודה הפכה וירטואלית יותר, והגדילה את התלות ב- Teams לפגישות, תקשורת ושיתוף פעולה. כדי להקל על שינויים עסקיים וחברתיים אלה, SAP ומיקרוסופט בונות אינטגרציות חדשות בין Teams לפתרונות SAP, כגון SAP S/4HANA, SAP SuccessFactors ו- SAP Customer Experience. שיתוף פעולה זה עתיד לאפשר חדשנות, להגדיל את תפוקת העובדים ומעורבותם, לתת כלים ללמידה משותפת ולתמוך בצמיחה גלובלית. שילובים אלה יהיו זמינים באמצע שנת 2021.

"שינוי דיגיטלי מעולם לא היה דחוף יותר", אמר מנכ"ל מיקרוסופט סאטיה נאדלה. "על ידי איחוד הכוחות של Azure ו- Teams עם הפתרונות של SAP, אנו נעזור לארגונים רבים יותר לרתום את כוחו של הענן כדי שיוכלו להסתגל ולחדש במהירות רבה יותר בהמשך."
החברות גם מרחיבות את שותפות הענן שלהן שהוכרזה בשנת 2019, על מנת להציע פתרונות חדשים לאוטומציה של ענן ואינטגרציה עבור SAP S/4HANA ב- Microsoft Azure. יחד, מיקרוסופט ו- SAP מרחיבות את היכולת לנהל ארגון חכם ב- Azure תוך סיוע ללקוחות לבצע מודרניזציה של יישומי הארגון שלהם. בין הדברים ש-SAP ומיקרוסופט יספקו ללקוחות: פישוט בעת העברת גרסאות מקומיות של SAP ERP ל- SAP S/4HANA בענן, התקשרויות משותפות מורחבות עם לקוחות ושותפים, והשקעות מוגברות בפלטפורמה ובתשתיות. החברות אף יפתחו בהמשך מיגרציות אוטומטיות, תפעולים משופרים, ניטור ואבטחה.
התמיכה של SAP ב- Azure לצורך מיגרציית ERP cloud משתקפת במשוב חיובי של לקוחות על שיתוף הפעולה בין החברות. SAP ומיקרוסופט ימשיכו להפוך את המיגרציה לפשוטה יותר ולהגדיל את אמון הלקוחות בניהול הארגונים הדיגיטליים שלהם בענן. בו זמנית, לקוחות רבים מביעים רצון לשמור על סביבות מרובות עננים. SAP ממשיכה במדיניות הוותיקה שלה לתמוך בבחירה עבור אותם לקוחות המבקשים אלטרנטיבות בהתאם לצרכים העסקיים שלהם.

בנוסף, SAP ומיקרוסופט הודיעו לאחרונה על עדכון המאפשר ללקוחות לתכנן ולהפעיל פתרונות שרשרת אספקה דיגיטליים חכמים ו- industry 4.0 בענן ובנקודות קצה.
רונן מגדל, ארכיטקט פתרונות עסקיים ב SAP -ישראל מסכם:
"גאים במהלך השותפות עם מיקרוסופט. ללא ספק, יכולות השיתוף אשר יהיו מעתה מוטמעות במוצר ישפרו אף יותר את מוצר הדגל שלנו SAP S/4HANA בענן ובין כתלי הארגון ויאפשרו לארגונים ייעול תהליכים ומקסום יכולות השיתוף הפנים ארגוניות שלהם."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il