TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אנדרסן גלובל נכנסת לתימן עם חברת עורכי הדין המובילה Alaghbari & Partners


אנדרסן גלובל
אנדרסן גלובל מרחיבה את הפלטפורמה שלה במזרח התיכון על ידי הסכם לשיתוף פעולה עם חברת עורכי הדין המובילה בתימן Alaghbari & Partners שבסיסה בצנעא.
מערכת טלנירי | 5/2/21, 10:36
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
עם ניסיון רב בתחום החוק והמשפט מאז 1994, Alaghbari & Partners מנוהלת על ידי השותף המנהל ד"ר גזי אלגברי והיא מדורגת ברמה 1 על ידי Chambers and Partners. החברה מספקת מגוון של שירותים משפטיים בתחומים של פרקטיקה מסחרית, אזרחית ומנהלית בדגש על דיני עסקים, דיני מיסים ועבודה קבלנית. הלקוחות המקומיים והבינ"ל של החברה נעים מיחידים ועד לעסקים קטנים ובינוניים ועסקים רב לאומיים ומוסדות ממשלתיים.

" כאחת מחברות עורכי הדין הכי נכבדות בתימן, אנחנו מקדישים את עצמנו לאחריות ושקיפות תוך מתן שירותים באמות המידה הכי גבוהות", אמר ד"ר גזי. "ההבנה המצוינת שלנו בתרבויות ומערכות משפט שונות מאפשרת לנו לתת ללקוחות פתרונות הטובים מסוגם ברמה המקומית והבינ"ל. שיתוף הפעולה שלנו עם אנדרסן גלובל מרחיב את היכולות שלנו ומאפשר לנו להביא את המשאבים של חברה גלובלית לשוק המקומי שלנו".

"Alaghbari & Partners מביאה עוד פתרון חשוב להתרחבות שלנו במזרח התיכון כי ההזדמנויות ממשיכות לצוץ באזור", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. "יש להם ניסיון וידע נרחבים בתחום השיפוט של תימן והמחויבות שלהם לצורכי הלקוחות היא עוד אבן בניין חזקה וממצבת אותנו להתרחב עוד באזור. שיתוף הפעולה הזה מחזק את החזון שלנו לתת ללקוחות פתרונות בלתי תלויים וגם משולבים באופן יעיל בכל העולם".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-7,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-244 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il