TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לידרטק מודיעה על המינוי של יאן דלברייר למועצת המנהלים שלה


לידרטק
לדלברייר יש יותר מ-30 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בכירים בענפי התעופה, זהות, ביטחון ורכב
מערכת טלנירי | 5/2/21, 10:27
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב


LeddarTech®, מובילה בטכנולוגיות חישה של מערכות עזר מתקדמות לנהג (ADAS) ונהיגה אוטונומית רמה 1-5, שמחה להודיע על המינוי של מר יאן דלברייר למועצת המנהלים שלה, שמחזק עוד את הגיוון והמומחיות הענפית של מועצת המנהלים.

למר דלברייר יש יותר מ-30 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בכירים בענפי התעופה, זהות, ביטחון ורכב. מר דלברייר ממלא כעת את התפקיד של דירקטור לא ביצועי של ST Microelectronics. הוא ממלא עכשיו גם את התפקיד של יו"ר מועצת המנהלים של IDEMIA, מובילה גלובלית במציאות רבודה, שבה שימש בעבר נשיא ומנכ"ל. מר דלברייר גם משמש כדירקטור העצמאי המוביל של Alstom S.A., ענקית תעשייה שמפתחת ומשווקת מערכות משולבות שמספקות יסודות בני קיימא לתחבורה העתידית.

הניסיון הקודם של מר דלברייר בתפקידים בכירים וברמת מנכ"ל/ סמנכ"ל בתחום הרכב כולל:
Faurecia: יו"ר ומנכ"ל של Faurecia, מובילה כלל עולמית בציוד לרכב. הניהול של מר דלברייר הוביל לצמיחה הדרמטית של הארגון, במיוחד בצפון אמריקה ואסיה, והשיב לו את הרווחיות ויכולות הפקת המזומנים.
PSA Peugeot Citroën: מילא את תפקיד סמנכ"ל הכספים, שהוביל בסופו של דבר להצטרפות לוועדה האקזקוטיבית החדשה של הקבוצה. במקביל לתפקידו כסמנכ"ל כספים, מר דלברייר היה לאחר מכן יו"ר ומנכ"ל יחידת המימון לצרכנים של PSA.
בין 1983 ו-2018 מר דלברייר גם תרם את ניסיונו לתפקידים בכירים בענפי התעופה, זהות, וביטחון.
Zodiac Aerospace: יועץ למועצת המנהלים ומנכ"ל החברה. בתקופת כהונתו של מר דלברייר, הוא ארגן מחדש את המבנה של החברה ופיקח על המכירה שלה ל-Safran Group ב-2018.
Capgemini: היה דירקטור לא ביצועי ויו"ר ועדת הביקורת של החברה.
Société Générale: דירקטור לא ביצועי.
Printemps: סמנכ"ל הכספים של קבוצת הקמעונאות היקרה שנקראת עכשיו Kering.
COFACE: סמנכ"ל הכספים של סוכנות האשראי ליצוא הצרפתית אחרי תקופה בבית המשפט לביקורת של צרפת ושלוש שנים במשרד לסחר חוץ של צרפת החל מ-1983.

"מועצת המנהלים של לידרטק שמחה מאוד לקבל את פניו של יאן דלברייר לצוות של לידרטק", אמר מר מישל ברולה, יו"ר מועצת המנהלים של לידרטק. "יאן יהיה נכס עצום למועצת המנהלים, הרקע שלו בבינה מלאכותית, סחר חוץ, רכב וייצור יתרום רבות להמשך הצמיחה וההצלחה של לידרטק", סיכם מר ברולה.

"לידרטק נמצאת במסלול מדהים בשנה האחרונה שכלל שתי רכישות והתקשרות עם כמה לקוחות גדולים ושותפים אסטרטגיים", אמר שארל בולנז'ה, מנכ"ל לידרטק. "אני גאה במיוחד בהסכם לטווח ארוך שנחתם עם אוזרם ופורסם ב-20 בינואר 2021 להספקת רכיבי חומרת ותוכנת הלידאר המובילים בענף שלנו לפלטפורמת הלידאר PERCEPT™ של אוזרם. המומחיות הענפית הנרחבת שיאן מביא אל מועצת המנהלים שלנו מחזק עוד את אסטרטגיית הצמיחה שלנו כמובילת שוק בפתרונות חישה ליישומי מערכות עזר מתקדמות לנהג ונהיגה אוטונומית", סיכם מר בולנז'ה.

למר דלברייר יש תואר ד"ר למתמטיקה, בהיותו בוגר של École Normale Supérieure ו- École Nationale d’Administration. הוא גם Chevalier de la Légion d’Honneur (אביר של לגיון הכבוד) ו-Officier de l’Ordre National du Mérite (קצין במסדר השירות המצוין הלאומי).

אודות לידרטק
LeddarTech לידרטק היא מובילה בפלטפורמות חישה סביבתית לרכב אוטונומי ומערכות עזר מתקדמות לנהג. לידרטק שהוקמה ב-2007 התפתחה לחברת חישה סביבתית מקצה לקצה מקיפה על ידי שהיא מאפשרת ללקוחות לפתור אתגרי חישה ותפיסה קריטיים לאורך כל שרשרת הערך של מגזרי השוק של הרכב והניידות. באמצעות פלטפורמת היתוך החיישנים והתפיסה שלה LeddarVision™ ופתרון פיתוח הלידארים המשתלם, מדרגי ורב תכליתי שלה ללידארים מצב מוצק ברמת רכב המבוסס על LeddarEngine™, לידרטק מאפשרת למשלבי מערכות רכב רמה 1-2 פתרונות חישה עם מחסנית שלמה לרמות אוטונומיה 1-5. הפלטפורמה הזאת מותקנת באופן פעיל ביישומים של שאטלים, משאיות, אוטובוסים, רכב משלוחים, ערים/ מפעלים חכמים ורובוטקסי אוטונומיים. החברה אחראית לכמה חידושים בפתרונות חישה מרחוק בחזית הקידמה ברכב וניידות, עם יותר מ-95 טכנולוגיות עם פטנטים (שהוענקו או תלויים ועומדים) שמחזקים את היכולות של מערכות עזר מתקדמות לנהג ונהיגה אוטונומית.
למידע נוסף על לידרטק, בקרו באתר www.leddartech.com






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il