TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Fivetran משיקה

Data Connectors חדשים המיועדים לארגוני אנטרפרייז
מערכת טלנירי | 20/1/21, 09:40
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
מחברי הנתונים החדשים הותאמו לחברות IBM, ORACLE ו-SAP והם מאיצים את המעבר למערך נתונים מודרני
Fivetran, המספקת פתרונות אוטומטיים מנוהלים לאינטגרציית נתונים בענן, הכריזה על הוספת מחברי נתונים (קונקטורים/ Data Connectors) חדשים לפלטפורמה שלה, עבור חברות IBM, אורקל ו-SAP, כשהיא מסייעת להאיץ את מעבר מערך הדאטה של ארגונים גדולים למערך נתונים מודרני (Modern Data Stack). השירות החדש ניתן להוספה כעת לתקופת ניסיון ללא עלות.
מחברי הדאטה החדשים מתווספים לרשימה של למעלה מ-150 קןנקטורים קיימים, המתוחזקים 24/7 על ידי Fivetran ומסייעים למהנדסי הנתונים בארגונים לייעל את עבודתם, ולחסוך את זמן ההשקעה בתחזוק ובנייה של מאגרי נתונים. כעת, נתונים חיוניים לפעילות העסקית, המאוחסנים בבסיסי הנתונים הללו, יכולים להישלף באופן יעיל מהמקור שלהם, להיטען למחסן או אגם נתונים בענן, וניתן לנהל אותם בצורה אמינה, כך שיהיו זמינים באופן מיידי כדי לתמוך בקבלת החלטות יעילה בארגון.
"לצוותי הנתונים בארגונים אין את הזמן לבנות, לנהל ולתחזק את כמות האינטגרציות העצומה שנדרשת מהם. המשימה המרכזית שלנו ב- Fivetran היא להעלים את העומס הזה, ולפנות זמן יקר של הצוותים באמצעות ספריה נרחבת של מחברי דאטה מנוהלים, מתוחזקים וקלים לשימוש", אמר פרייז'ר האריס, סמנכ"ל מוצר ב- Fivetran. "מכיוון שאנו משגיחים על עשרות אלפי הגדרות של קונקטורים, ומנהלים יותר ממיליון סנכרונים מידי יום, אנו מסוגלים להפיק תובנות וליישם אותן בקרב עבודתם של 1,600 לקוחותינו, וכך אנחנו מצליחים לספק ערך לכולם".
באמצעות הכרזה הנוכחית מחזקת Fivetran את מעמדה בניהול אינטגרציות נתונים לבסיסי נתונים ארגוניים, כולל תמיכה במערכות ותוכנות ניהול הנתונים SAP HANA, ו-IBM db2 הזמינה במערכות ההפעלה ווינדוס (Windows), לינקוס (Linux) ויוניקס (Unix). מחברי הנתונים החדשים הללו מציגים יכולות שכפול אוטומטיות מקצה קצה, אותן Fivetran מספקת באופן טבעי – כולל תחזוקה מנוהלת באופן מלא, ניהול סכמות באופן אוטומטי, אחזור כשלים ועדכוני נתונים מצטברים (incremental). בנוסף, מחבר הנתונים החדש לבסיס הנתונים של אורקל מאפשר לכידת נתונים משתנים בעת רפליקציה בסביבות Oracle RAC. Fivetran גם ממנפת את טכנולוגיית Flashback של אורקל כדי להעתיק עדכונים מצטברים (incremental) מהמקור אל היעד. Fivetran תמשיך לתמוך בארגוני אנטרפרייז, כאשר בכוונתה להשיק קונקטורים נוספים בחודשים הקרובים המיועדים לארגונים מסוג זה.
"אנו נמצאים בעיצומו של שינוי אדיר בניהול הנתונים הארגוני, עם יכולות ניתוח המסוגלות לשנות את הדרך בה ארגונים פועלים", אמר האריס. "Fivetran ממלאת תפקיד מרכזי במהפך הדיגיטלי של ארגונים, כמו גם בבניית אסטרטגיות להקמת מערך נתונים מודרני. החברה עובדת עם מחסני ואגמי הנתונים המובילים, כגון Snowflake, BigQuery, Redshift ו- Databricks, במטרה להאיץ את השינויים הללו בצורה יעילה ומהירה".
בעוד ארכיטקטורות מסורתיות של אינטגרציית נתונים מפעילות גישת ETL (Extract, Transform, Load) הדורשת זמן רב, קוד מורכב ותחזוקה קבועה, Fivetran החליפה את שני השלבים האחרונים בתהליך אוטומטי, מה שמאפשר לנתונים קריטיים להגיע לכל פינה בארגון ביעילות גבוהה יותר ובחסכון גדול בעלויות. בכך היא מקצרת את הזמן לקבלת תובנות עסקיות ומגבירה את המהירות לקבלת החלטות מבוססת נתונים. עם טכנולוגיית ELT איכותית, Fivetran מזהה ביקוש חזק בקרב לקוחות ארגוניים, כולל מותגים בינלאומיים בהם Autodesk, מסעדות BJ, ClassPAss, Congra, Databricks, DocuSign, Forever 21, Lime, Square, Udacity ו- Urban Outfitters.
על פי דוח גלובלי של גרטנר, Market Analysis: Database Management Systems, שפורסם באוגוסט 2020: "גרטנר מעריכה כי שוק ה- DBMS צמח ב- 18.2% מ- 2018 ל- 2019, ל- 55.2 מיליארד דולר – הגידול הגבוה ביותר אי פעם, כאשר ארגונים ממשיכים להשקיע בפרויקטים חדשים של נתונים ואנליטיקה להגדלת היכולות הדיגיטליות שלהם. כעת ההערכה היא כי השוק יצמח ל- 100 מיליארד דולר עד 2024".
הקונקטורים הארגוניים זמינים כעת. בקרו ב-Fivetran כדי להתחיל את תקופת הניסיון.

אודות פייבטראן
פייבטראן (Fivetran), הינה חברה פרטית מובילה במתן פתרונות אוטומטיים מנוהלים לאינטגרציית נתונים בענן המאפשרת לחברות לדייק את העבודה מונחית הנתונים שלהן באמצעות סנכרון רציף של נתונים ממקורות ויישומים שונים, ביצוע טרנספורמציית נתונים פנימית, טיוב נתונים, גיבוי נתונים והפקת דוחות ניתוח. המודל של פייבטראן מאפשר לרכז נתונים ממערכות שונות כמו SAP, אורקל, סיילספורס, נטסוויט, בסיסי נתונים ארגוניים, כלי שיווק ועוד, ולאחד את כל הדאטה על ידי ממשק API במערכת אחת נגישה ונוחה לשימוש. הפתרון של פייבטראן ניתן להתקנה תוך חמש דקות בלבד, לאחריהן הוא מתחיל באופן אוטומטי לבצע את תהליכי ניהול הנתונים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il