TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת F5 רוכשת את Volterra


F5
על מנת להציג את פלטפורמת Edge 2.0 הראשונה לחברות אנטרפרייז וספקי שירותים
מערכת טלנירי | 11/1/21, 09:19
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
• F5 מעלה את תחזית ההכנסות, חוזרת על היעדים התפעוליים של Horizon 2 non-GAAP ויעדי EPS ומאשרת מחדש את ההתחייבות להשקיע חזרה מיליארד דולר ברכישות חוזרות של מניות.
• F5 צופה גידול בהכנסות GAAP ו- non-GAAP ברבעון הראשון של שנת הכספים 2021 וצמיחה בשיעור של כ-10% עם הכנסות GAAP ו-non-GAAP בין 623 ל-626 מיליון דולר, ורווח למניה non-GAAP מעל הקצה העליון של תחום ההנחיות הקודם שלה של 2.26 ל -2.381 דולר.

חברת F5 NASDAQ: FFIV, המובילה באבטחה והעברת יישומים, וחברת Volterra, פלטפורמת ה- edge-as-a-service האוניברסלית הראשונה, מודיעות על הסכם שבמסגרתו F5 תרכוש את כל המניות המונפקות והנמצאות בבעלות פרטית של Volterra תמורת כ-440 מיליון דולר במזומן וכ-60 מיליון דולר בתמורה עתידית למייסדים והעובדים. עם הוספת הפלטפורמה הטכנולוגית של Volterra, F5 יוצרת פלטפורמת edge שנבנתה עבור ארגוני אנטרפרייז וספקי שירותים, שתהיה ממוקדת אבטחה ומונעת על ידי יישומים בקנה מידה בלתי מוגבל.
בכל הקשור לעסקה, F5 העלתה את תחזיות Horizon 2 (שנת הכספים 2021 ו-2022) ואת תחזית ההכנסות לטווח הארוך, וחזרה על היעדים התפעוליים של Horizon 2, כולל התחייבותה להשגת רווח דו ספרתי non-GAAP לצמיחה למניה. החברה גם חזרה על התחייבותה להשקיע חזרה מיליארד דולר בשנתיים הקרובות, כולל ייזום של רכישה חוזרת ומואצת של 500 מיליון דולר במניות בשנת הכספים 2021. בנוסף, פרסמה F5 תצוגה מקדימה של תוצאותיה הכספיות ברבעון הראשון של שנת הכספים 2021. היא צופה הכנסות GAAP ו-non-GAAP בטווח של 623-626 מיליון דולר, המונעות בחלקן על ידי גידול בהכנסות מתוכנה של כ-68% GAAP ו-70% non-GAAP.
"פתרונות ה-edge הנוכחיים פשוט אינם מספיקים עבור לקוחות האנטרפרייז של ימינו. זה הזמן לפרוץ ממערכות סגורות שרק מנציחות את הכאב שכרוך בבנייה, הפעלה ואבטחת יישומים", אמר פרנסואה לוקו-דונו, נשיא ומנכ"ל F5. "עם Volterra אנו מקדמים את חזון האפליקציות האדפטיביות עם פלטפורמת Edge 2.0, המסייעת ללקוחותנו להתמודד עם המציאות הרב-עננית המורכבת. הפלטפורמה שלנו תיצור פתרון SaaS הפותר את נקודות הכאב הגדולות ביותר של לקוחותינו. ההצלחה בטרנספורמצית התוכנה של F5 הביאה אותנו ליכולת לממש את הפוטנציאל של Edge 2.0 ולהגדיר מחדש את המיצוב התחרותי שלנו".
"אני נרגש לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם פרנסואה וצוות F5 כדי להיות החלוצים באבולוציה של ה-edge ולספק יישומים אדפטיביים ודינמיים יותר לכל לקוחותינו", אמר אנקור סינגלה, מייסד ומנכ"ל Volterra. "עם הפלטפורמה שלנו, אנו נחזק את הובלת השוק של F5 באבטחת יישומים ל-edge, ובכך נרחיב את טווח ההגעה המשולב שלנו לפלח השוק הצומח ביותר של F5 בסך 28 מיליארד דולר ב-2023".
ארן אראל, מנהל הפעילות של F5 בישראל, יוון וקפריסין אמר: ״רכישת חברת Volterra היא אסטרטגית, חדשנית ומרתקת. היא מאפשרת ללקוחותנו לפתור את האתגרים המורכבים ביותר שלהם בסביבות רב ענניות. לראשונה, לארגוני אנטרפרייז וספקי שירותים יוכלו להנות מפלטפורמת Edge 2.0 הכוללת אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר, הנעה על ידי יישומים וקנה מידה בלתי מוגבל. נמשיך לבנות ולפתח את הפורטפוליו האפליקטיבי שלנו עם שירותי מתקדמים SaaSולהרחיב את ההצע שלנו לשוק".

חברת Volterra מאפשרת פלטפורמה פתוחה חדשה של Edge 2.0 שמחזקת את מיצובה המוביל של F5 באבטחת יישומים לארגוני אנטרפרייז ומספקת מענה לאתגרים הטמונים בפתרונות edge מהדור הראשון. פלטפורמת Edge 2.0 של F5 כוללת:
• התמקדות באבטחת מידע: אבטחת מידע מובילה בתעשייה במקום אבטחה שנוספת ל- CDN או לענן כקומודיטי.
• הנעה על ידי יישומים: העברת יישומים אוניברסלית, "לבנות פעם אחת, לפרוס באופן גלובלי". edge מבוסס תוכנה זה, המבוסס על קונטיינרים ו-APIs סטנדרטיים בתעשייה, מסיר מורכבות בסביבה רב-עננית.
• קנה מידה בלתי מוגבל: Edge 2.0 מוציא יישומים מ"כלא CDN" של פלטפורמות קצה סגורות, ומריץ את כל השירותים בכל שרת, בכל העננים ומרכזי הנתונים.
הדירקטוריונים של F5 ושל Volterra אישרו את העסקה, אשר כפופה לאישורים רגולטוריים ולתנאי סגירה מקובלים אחרים. העסקה צפויה להיסגר ברבעון הראשון של השנה הקלנדרית 2021. עם סגירת העסקה, אנקור סינגלה וצוות ההנהגה של Volterra יצטרפו ל- F5 בתפקידי ניהול מרכזיים. Volterra תישאר ממוקמת במטה סנטה קלרה הנוכחי.

###
1F5 עובדת כעת על תהליך הסגירה החשבונאית ברבעון שהסתיים ב- 31 בדצמבר 2020, ואומדן של הרווח לפי GAAP עדיין אינו זמין. החברה צופה לספק רווחי GAAP למניה ברבעון שהסתיים ב- 31 בדצמבר 2020 עם הודעת התוצאות הסופית שלה, הצפויה ב- 26 בינואר 2021.


אודות F5
F5 (NASDAQ: FFIV) מעניקה לעסקים, ספקי השירותים, הממשלות והמותגים הגדולים בעולם את החופש לספק בצורה מאובטחת כל יישום בכל מקום - בצורה מאובטחת. F5 מספקת שירותי יישומי ענן ואבטחת מידע המאפשרים לארגונים לאמץ את התשתית שהם בוחרים מבלי להקריב את המהירות והשליטה. למידע נוסף בקרו ב- f5.com. תוכלו גם לעקוב אחר @f5networks בטוויטר או לבקר אותנו בלינקדאין ובפייסבוק למידע נוסף על F5, השותפים והטכנולוגיות שלה.

אודות Volterra
חברת Volterra מספקת פלטפורמת שירותי ענן מבוזרת לפריסה, רישות ואבטחה של יישומים בסביבות רב ענניות ו-edge. עסקים קטנים עד לחברות Fortune 100 וחברות טלקום עולמיות משתמשים ב-Volterra כדי לפרוס ולהפעיל יישומים מבוזרים באמצעות מערך עקבי של שירותי ענן, נראות מקצה לקצה ובקרה. צוותי DevOps יכולים לנהל סטים גדולים של יישומים ותשתיות עם פחות מורכבות. צוותי NetOps יכולים לפשט רשת אפליקציה לאפליקציה ואבטחה בכל העננים. מטה החברה הינו בסנטה קלרה, קליפורניה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il