TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת Interactive Brokers מקימה משרד מרכז אירופי


Interactive Brokers
Interactive Brokers Central Europe תשרת משקיעים ומנהלי עושר באזור הצומח במהירות
מערכת טלנירי | 16/12/20, 08:59
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
Interactive Brokers Group Nasdaq: IBKR, חברת הברוקרז' הגלובלית, הודיעה היום על ההקמה של Interactive Brokers Central Europe, IBCE והפתיחה של משרד בבודפשט.
עם ההוספה של הונגריה, לחברת הברוקרים הגלובלית יש עכשיו עשר ישויות ברחבי העולם בארה"ב, אוסטרליה, קנדה, הונג קונג, הודו, יפן, לוקסמבורג, סינגפור ובריטניה המשרתות יותר ממיליון חשבונות של לקוחות ביותר מ-220 מדינות וטריטוריות.

"הקמת משרד בהונגריה היא חלק מהמגמה המתמשכת שלנו לפתוח ישויות ברחבי העולם כדי לתמוך בנוכחות הגלובלית הגדלה שלנו", אמר תומס פיטרפי, יו"ר Interactive Brokers. "בכוונתנו להפוך את בודפשט למרכז הפעילות שלנו במרכז אירופה כדי ללא לפגר אחרי הגידול בחשבונות, שהוא מהיר במזרח ומערב אירופה וברחבי העולם".

יותר מרבע מהחשבונות של Interactive Brokers מגיעים עכשיו מאירופה ואפריקה, והגידול איתן. נכון ל-30 בנובמבר, מספר החשבונות בכל העולם גדל ב-52% לעומת השנה הקודמת, כש-80% מהגידול מקורו מחוץ לארצות הברית.

Interactive Brokers מציעה ללקוחות ברחבי העולם את היכולת להשקיע במניות, אופציות, חוזים עתידיים, מטבעות, אגרות חוב וקרנות ב-135 שווקים ב-33 מדינות מחשבון Interactive Brokers אחד. הלקוחות יכולים גם להרוויח מהמחירים הטובים יותר של החברה, שיעורי מרווחים הנמוכים בענף, מחירי המרת מט"ח צרים וטכנולוגיה מתקדמת. החברה גם ידועה במגוון הרחב של משאבי מידע שהיא מספקת חינם לציבור.

"אנחנו מצפים להפיץ ידע והבנה על שוקי ההון בקרב הלקוחות העתידיים שלנו בכל מרכז אירופה", אמר מר פיטרפי.

החברה, שהוקמה לפני 43 שנים על ידי מר פיטרפי שהיגר מהונגריה לארצות הברית ב-1965 גדלה והפכה לאחת מחברות ניירות הערך הבולטות בעולם עם הון עצמי של יותר מ-8.5 מיליארד דולר, שווי שוק של 23 מיליארד דולר והון לקוחות של 286.7 מיליארד דולר.
בנוסף לארבעה עשורים של ניסיון עם הרגולציה בארה"ב ובערך שני עשורים עם הרגולציה הבריטית, Interactive Brokers השיגה רישיונות ברוקרז' גם בקנדה, הונג קונג, יפן, אוסטרליה, הודו ולוקסמבורג והשיגה רישיון בסינגפור השנה. Magyar Nemzeti Bank, הבנק המרכזי של הונגריה, אישר את רישיון הברוקרז' של Interactive Brokers Central Europe Zrt. ב-12 בדצמבר 2020. מיקלוש הנטי משמש כמנכ"ל IBCE.

אודות Interactive Brokers Group, Inc.:
החברות המסונפות של Interactive Brokers Group מספקות ביצוע עסקאות ומשמר ניירות ערך, סחורות ומטבע חוץ אוטומטיים סביב השעון ביותר מ-135 שווקים במדינות ומטבעות רבים מחשבון השקעות משולב IBKR אחד עבור לקוחות ברחבי העולם. אנחנו משרתים משקיעים יחידים, קרנות גידור, קבוצות מסחר קנייניות, יועצים פיננסיים וברוקרים מייצגים. ההתמקדות שלנו במשך ארבעה עשורים בטכנולוגיה ואוטומציה מאפשרת לנו לצייד את לקוחותינו בפלטפורמה ייחודית בתחכומה לניהול תיק ההשקעות שלהם. אנחנו חותרים לספק ללקוחותינו יתרון במחירי ביצוע ומסחר, כלים לניהול סיכונים ותיקים, אמצעי מחקר ומוצרי השקעה, והכל בעלות נמוכה או ללא עלות, וממצבים אותם להשיג תשואות טובות יותר על ההשקעות. Barron’s דירגה את Interactive Brokers במקום הראשון עם 5 כוכבים מתוך 5 בסקירת הברוקרים המקוונים הטובים ביותר שלה מ-24 בפברואר 2020.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il