TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

השקעות נדלן בארצות הברית – הפוטנציאל להצלחה נמצא בפרטים הקטנים


shutterstock
התקופה האחרונה מתאפיינת בתחושת חוסר ודאות המשפיעה על כלל המשקיעים אך היא גם מהווה הזדמנות למשקיעים חכמים שישכילו לזהות ולבחור את ההשקעות הנכונות
מערכת טלנירי | 14/12/20, 16:32
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
רבים נוטים להשוות את המשבר הכלכלי הנוכחי שפוקד את העולם בעקבות מגפת הקורונה למשבר הכלכלי העולמי של 2008, אך אנחנו מעדיפים להשוות דווקא את יכולות ההתאוששות. השוק האמריקאי יודע להתאושש ממשברים – וכך גם שוק השקעות הנדל"ן בארה"ב. בעשור שלאחר המשבר הפיננסי הגלובלי (GFC), היינו עדים לתהליך התחזקות של שוק העבודה בארצות הברית, עובדה שהשפיעה גם על השקעות הנדל"ן בארה"ב. אלו שהשכילו לרכוש נכסים בארה”ב לאחר המשבר במחירים נמוכים במיוחד, זכו ליהנות ממימוש בתשואות פנומנליות תוך שנים ספורות.

על מנת להצליח בהשקעות נדל"ן בארה"ב ישנם מספר פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון, כאשר הקפדה על הפרטים הקטנים עשויה להיות ההבדל בין השקעה מוצלחת להשקעה כושלת.

להכיר את שוק הנדל"ן לפרטי פרטים - שוק הנדל"ן האמריקאי הוא שוק רחב, עשיר ומגוון כל כך, וכולל סקטורים שאינם קיימים בישראל. עובדה זו הופכת אותו לאטרקטיבי במיוחד אך גם למאתגר במיוחד, מפני שהוא מציב את המשקיעים הישראליים בפני מצב בלתי מוכר בו הם נדרשים לפעול ולקבל החלטות בעולם שהוא זר להם.
לפני ההשקעה בשוק הנדל"ן בארה"ב יש ללמוד לעומק את השוק האמריקאי ולהכיר אותו ברמת המיקרו ואת עקרונות הפעולה שלו, ולבצע בחינה מדוקדקת של הפרטים הקטנים, החל מהדמוגרפיה והמצב הסוציו-אקונומי, ועד לשיעורי ההגירה השלילית והחיובית והאבטלה. ניסיונות להשקעה באופן עצמאי, ללא ליווי של חברה בעלת ניסיון והכרות מעמיקה עם השוק המקומי, עלולים לגרום להפסדים רבים.

לבחור את השותף המקומי הנכון - אפשרויות ההשקעה בנדל"ן ארה"ב הן רבות ומגוונות, החל ממולטי פמילי (מקבצי דיור להשכרה), דרך שטחי מסחר, משרדים ועד למרכזי לוגיסטיקה ועוד. לא משנה באיזו השקעה תבחרו, הדבר החשוב ביותר הוא לבחור את השותף המקומי המתאים, ולוודא שהחברה שתנהל ותשביח את ההשקעה לאחר הרכישה, הוא החברה אותה אתם רוצים כשותף בהשקעה שלכם.
לבחון את ההשקעה לפרטי פרטים – לא כל השקעה בתחום שנחשב מצליח מבטיחה הצלחה, וגם בתקופות של שוק עולה ניתן להיכנס להשקעה שתתברר בסופו של דבר כגרועה. לכן חשוב שלא להסתפק במבט מלמעלה על השוק בכלליותו, אלא לרדת לפרטי העסקה הספציפית ולבחון את תנאי המיקרו בסביבתה. לדוגמא – אל תסתמכו על העובדה שהשקעות מולטי פמילי בארה"ב נחשבות לאטרקטיביות, אלא הקפידו לבחון את ההשקעה הספציפית המוצעת לכם ברמת שיעורי הגירה לאזור, מספר מקומות התעסוקה, ההכנסה הממוצעת וכדומה. רק קח תקטינו את הסיכוי להיכנס להשקעה שתתברר ככישלון.

לבדוק גם את המקומות הקטנים – שילוב של אפשרויות השקעה עם שמות של ערים גדולות ונוצצות נשמע מבטיח ומוביל משקיעים רבים להתרכז בשווקים הראשיים. אך כדאי לשים לב גם לשווקים משניים ולסקטורי השקעה חדשים, שייתכן שהם מורכבים יותר ובעלי נזילות נמוכה יותר, אך גם מתאפיינים בתחרות חלשה יותר המבטיחה תשואה גבוהה יותר ומסתבר שנפגעו פחות ממשבר הקורונה. הרחבת האפשרויות להשקעה תאפשר לכם לפזר את ההשקעה בצורה טובה יותר – ב"פיזור על" גיאוגרפי, סקטוריאלי, אסטרטגי ומנהלי אותו ניתן להשיג רק באמצעות שותפים אסטרטגיים מקומיים בעלי ניסיון מוכח.

ולסיום, אל תתנו לנגיף קטן לשבש לכם את התוכניות – אי אפשר לכתוב על השקעות נדל"ן מבלי להתייחס לנגיף הקורונה ששינה גם את ההיבט על שוק זה. קשה לומר בוודאות כיצד השפיע משבר הקורונה על שוק הנדל"ן בארה"ב. ישנם נכסי נדל"ן שמשבר הקורונה היטיב עמם דוגמת נכסי מדעי החיים, מתקנים רפואיים, מעבדות ועוד, ויש נכסי נדל"ן שערכם ירד בצורה משמעותית, כגון: בתי מלון, מרכזי קניות ואף בנייני משרדים במרכזי הערים.
כך או כך, אם תקפידו על היכרות מקדימה עם השוק, בחינת ההשקעה לפרטי פרטים ובחירת שותף מקומי מנוסה, תוכלו להפוך גם השקעות קטנות להצלחות גדולות.

פרופימקס עוסקת בתחום השקעות נדל"ן בחו"ל כרבע מאה, ופועלת באמצעות שותפים מקומיים המתמחים בתחום ובאזור בו הם פועלים, ויודעים להביא השקעות מיוחדות עבור לקוחות החברה. אחרי שעברה בהצלחה את המשבר הכלכלי העולמי בשנת 2008, ממשיכה פרופימקס ליישם את הניסיון שצברה על מנת לבחון כל השקעה עד הפרט האחרון.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il