TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברה טכנולוגית בריטית משיקה את דרכון הבריאות לטיסות "כשיר לטיסה"

בטכנולוגיה מאובטחת הראשון בעולם "VPassport"
מערכת טלנירי | 14/12/20, 09:27
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב

החברה מזהירה חברות תעופה מפני איום רציני על ביטחון הטיסות בגלל אישורי בדיקות קוביד-19 ודרכוני בריאות מזויפים עם טכנולוגיית קוד QR הלא מאובטחת
המכירות של אישורי בדיקות קוביד-19 מזויפים משגשגים ברוסיה והמזרח התיכון

מנצ'סטר, בריטניה, 14 בדצמבר 2020, (ACCESSWIRE) :
חברת טכנולוגיית הסייבר הבריטית VST Enterprises (VSTE) השיקה היום את דרכון הבריאות המאובטח "כשיר לטיסה" הציבורי הראשון בעולם שמיועד לטיסות. הפלטפורמה חוצת הגבולות ששמה V-Health Passport™ ניתנת כבר להורדה ב-Apple App Store או Google Play על ידי חיפוש 'VPassport' או ביקור באתר www.v-healthpassport.co.uk.



זה דרכון הבריאות הדיגיטלי המאובטח הראשון בעולם שזמין לציבור שהציבור יכול להוריד אותו ולהשתמש בו יחד עם כל צורה של בדיקה או חיסון של קוביד-19 שלא משתמש בטכנולוגיות ברקוד וקוד QR לא מאובטחות. גם חברות תעופה וחברות תחבורה יכולות להוריד ולהשתמש במערכת.
הוא מגיע בתקופה שיש ביקורת רבה על הביטחון שבשימוש בברקוד וקוד QR בטיסות של חברות תעופה אחרי התקפת הסייבר על ראש ממשלת אוסטרליה לשעבר טוני אבוט. כרטיס העלייה למטוס של ראש הממשלה לשעבר בקוואנטס נפרץ. פרטים שכוללים את הדרכון שלו, הטלפון הסלולרי ומסרים בין עובדי קוואנטס עליו יורטו. גם האיומים הרחבים יותר של אישורים מזויפים של בדיקות קוביד-19 נפוצים עם עלייה מדאיגה במכירות של אישורי קוביד-19 מזויפים שמשגשגים ברוסיה ובמזרח התיכון.
VST Enterprises חברת אבטחת וטכנולוגיית הסייבר ממנצ'סטר היא החברה הראשונה בעולם שיש לה פספורט בריאות בזמן אמת שאפשר להשתמש בו לחצות גבולות ובכל נסיעה באוויר, ובים וביבשה.
V-Health Passport™ הוא דרכון הבריאות הכי מאובטח בעולם שמשתמש בטכנולוגיית אבטחת הסייבר של סריקת קודים מהדור הבא VCode®. באמצעות שימוש בטכנולוגיית המעגל הסגור הכי מתקדמת עם הצפנה מקצה לקצה, יש ל-V-Health Passport™ 2.2 קווינטיליון צירופים של קודים ללא התנגשויות. הם מפוענחים על בסיס מיקום ג"ג, שעה ותאריך, סוג המכשיר וכניסת משתמש... כלומר אי אפשר לפרוץ אותו.
הוא יכול לספק לנוסעים של חברות תעופה ולחברות התעופה דרכון בריאות דיגיטלי שמאמת את הזהות של הנוסע ואת תוצאות בדיקת הקוביד-19 ופרטי החיסון שלו ביישום מאובטח אחד. V-Health Passport™ גם מספק באופן ייחודי לנוסעים של חברות תעופה ולחברות התעופה טכנולוגיה לאיתור מגעים שמשתמשת בנתונים אנונימיים.
שלא כמו דרכוני בריאות אחרים, V-Health Passport™ תוכנן כשהפרטיות של האזרחים במרכז. הטכנולוגיה לא עוקבת אחרי המיקום שלכם בזמן אמת ומספקת את כל הנתונים במסגרת מאובטחת שמצייתת ל-GDPR ונותנת לאזרחים טכנולוגיה ייחודית בסגנון "זהות ריבונית עצמית" שמאפשרת להם שליטה עם מי, איך ומתי הם משתפים את הנתונים.
מנכ"ל VSTE והממציא של טכנולוגיית VCode ו-V-Health Passport™ לואי-ג'יימס דיוויס אמר:
"אנחנו החברה הטכנולוגית הראשונה בעולם שפיתחה דרכון בריאות דיגיטלי מאובטח, רב תכליתי, חוצה חברות וחוצה ממשלות שלא מסתמך על שימוש בברקוד או קוד QR כטכנולוגיית האימות שלו. לברקוד ולקוד QR יש השלכות אבטחה פוטנציאליות עצומות כי אפשר לשכפל ולפרוץ אותם, וקוד QR נתון לתהליך שנקרא Attagging. לכן בכל הצעה להשתמש בטכנולוגיה מסוג זה בדרכון בריאות לטיסות יש סיכוני אבטחה מאוד אמיתיים. לא רק המידע האישי של האזרחים בסכנה, גם מצב בדיקות קוביד-19 שלהם, רישומי החיסונים וגם המידע על כרטיסי האשראי שלהם. כל זה יכול להוביל לאפשרות המאוד ריאלית של פריצת נתונים מסיבית וגניבה של המידע והנתונים האישיים של אנשים. זה מדאיג במיוחד כשמשתמשים בטכנולוגיה של ברקוד או קוד QR שמיועדת לשמש באימות של בדיקות קוביד-19 ו/או רישומי חיסונים של אנשים".
עם הגידול המדאיג והמסחר בשוק השחור באישורי בדיקות קוביד-19 מזויפים זה גם מהווה סיכון ואיום מאוד ממשיים לבטיחות הנוסעים בחברות התעופה עם פוטנציאל להדביק ולזהם נוסעים אחרים במה שאמורה להיות בועה בטוחה מקוביד-19 בתוך מטוס.
יש תיעוד ברור לכך שברקודים וקודי QR ניתן לפרוץ, כך שכל חברת תעופה ששוקלת להשתמש בדרכון בריאות של בדיקות וחיסוני קוביד-19 שמשתמש בשיטת האימות הזאת מסתכנת בפריצה פוטנציאלית רצינית לנתונים של הנוסעים שלה. ב-2018 בריטיש איירווייז קיבלה קנס שיא של 20 מיליון ליש"ט בגלל פריצה לנתונים של 400,000 מהלקוחות שלה שפגעה בנתונים האישיים ונתוני כרטיסי האשראי שלהם.
לואי-ג'יימס דייוויס המשיך ואמר שגם ברקודים וגם קודי QR - שהם הדור הראשון והשני של הטכנולוגיה - לא בטוחים ופגיעים לפריצה.
"קודי QR פותחו במקור כטכנולוגיית סריקה למעקב מקרוב אחרי חלקי מכוניות, רחוק מאוד ממקרי שימוש של זהות ובנקאות ועכשיו דרכוני בריאות דיגיטליים. לאחר מכן הם שימשו לדילוג על ההזנה של אתרי אינטרנט למטרות שיווק וקידום. הם מעולם לא תוכננו מתוך מחשבה על אבטחה או פרטיות... הם פשוט לא מתאימים למטרה ואין להשתמש בהם בכלל בכל צורה להעברה של מידע רגיש, כרטיסים לאירועים או לנסיעות או לדרכון בריאות.
קודי QR יכולים להיות נתונים לתהליך שנקרא Attagging או שכפול. תהליך Attagging הוא כש"קוד QR מקורי" מוחלף על ידי "קוד QR משכופל" שמפנה את מי שסורק את הקוד הזה לאתר דומה שבו אפשר ליירט ולפרוץ נתונים אישיים. הבעיה כל כך חמורה שבהודו לבדה יש יותר ממיליארד טרנזקציות כספיות מזויפות בכל יום באמצעות קודי QR. היות שהמסע של המשתמש הסורק הוא אותו הדבר, רק אנשים בעלי ידע טכני יבחינו ששם הדומיין השתנה".
כפי שדווח לאחרונה בתחקיר של פורבס מגזין, חוזים שיותר מ-11 מיליון משקי בית בארה"ב לבדה יסרקו קוד QR השנה ורובם, כ-71% מהאנשים שהייתה להם אינטראקציה עם קוד QR לא יידעו אם זאת התחלה של פריצה זדונית. צופים שיותר מ-3.5 מיליארד קודי QR ימומשו השנה ולכן זאת אחת מאינטראקציות הסריקה הטכנית עם הצמיחה הכי מהירה וגם מהווה את אחד מאיומי הסייבר הכי גדולים.
אפשר לשכפל קודי QR ולנתב מחדש לנקודות מידע או אתרי אינטרנט אחרים. לעיתים קרובות פושעים ופצחנים ינצלו את זה על ידי הנחת קוד QR מזויף על קוד QR מקורי, כך שקוד QR לדוגמה בסריקה יקשר לאתר המקורי www.similardomain.com אבל אפשר ליצור קוד QR מזויף ולהניח אותו על הקוד המקורי כדי לנתב מחדש אל www.similar-domain.com וברגע זה רימו את האדם הרגיל להכניס את המידע האישי, הנתונים הפרטיים והמידע הפיננסי שלו. האתר המתחזה נראה ומרגיש בדיוק כמו האתר האמיתי ויוצרים אותו כדי שישקף אותו בדיוק.
VCode® שהוא הקוד הדיגיטלי המאוד מאובטח שמפעיל את V-Health Passport™ לא ניתן לשכפול. אפילו אם היו מדפיסים עליו או שהיו מצלמים תמונה ומניחים אותה על VCode® או V-Health Passport™ הוא פשוט לא היה נסרק כי הוא פועל במערכת מידע של התקשרות ותגובה בין הקוד ופלטפורמה אינטרנטית כדי לוודא את המיקום של הקוד, זיהוי המשתמש והשעה והתאריך והרבה יותר".
לואי-ג'יימס דייוויס הוסיף:
"פיתחנו ובנינו את V-Health Passport™ ואת ארנק הבריאות כך שיהיו הטכנולוגיה הכי מאובטחת בכדור הארץ שאפשר להשתמש בה כדרכון בריאות שבו אפשר לשלב את סטטוס הבדיקה, רישום חיסונים, כרטיס עלייה למטוס, כרטיס טיסה, כרטיס לאירוע מוסיקה או ספורט הכל ביישום אחד.
"באמצעות V-Health Passport™ רצינו לספק פונקציונליות ויותר ניידות כדי לאפשר לאזרחים לחזור לעבודה, להיות כשירים לטיסה או לחזור לאצטדיוני הספורט. אבל בלב הטכנולוגיה הייתה היכולת להגן ולכבד את פרטיות הנתונים של האדם".
היעדר המעורבות והאינטראקציה מצד הציבור עם יישומי מעקב ואיתור ממשלתיים בזמן המגיפה הייתה בגלל פרטיות, אבטחת נתונים והמעקב אחרי המיקום של אנשים בזמן אמת. זאת הסיבה שבנינו מערכת ייחודית בסגנון של "זהות ריבונית עצמית" שמתוכננת עם האתיקה של פרטיות ואבטחה. V-Health Passport™ נותן לאזרח את השליטה באופן שבו הוא משתף מידע, עם מי, מתי והיכן".
V-Health Passport™ יעזור למעסיקים להחזיר בביטחה את העובדים שלהם למשרדים, המפעלים והמחסנים שלהם. הוא יקל על חברות התעופה לאפשר לנוסעים שלהן להיות כשירים לטיסה ולהימנע מהצורך בהגבלות בידוד. בה בעת הוא יבטיח שכרטיס הטיסה או כרטיס העלייה למטוס שלהם מאובטח ולא ייפרץ.
אזרח יוכל לשתף את אישור הבריאות שלו ולאמת את מצב בדיקת הקוביד-19 שלו, או להציג את רישום החיסונים. הוא גם יוכל להציג את דירוג האשראי שלו, היתר עבודה או ויזה, ולסרוק את כרטיס הנסיעה או האירוע שלו. בליבה של כל אינטראקציה הוא יוכל להיות בטוח שהנתונים והמידע שלו מאוד מאובטחים ובסופו של דבר הוא שולט במי רואה מה, מי סורק מה, היכן ומתי.
למידע נוסף על הטכנולוגיות VCode® ו-VPlatform®, בקרו בבקשה באתר https://www.vstenterprises.com

למידע נוסף על V-Health Passport™, בקרו בבקשה באתר https://v-healthpassport.co.uk



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il