TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פלאפון תספק שירותי דור 5 ללקוחותיה באיחוד האמירויות


רן גוראון, קרדיט צלם: יח"צ
בזק בינלאומי תחבר את איחוד האמירויות לאירופה באמצעות הכבל התת ימי שלה
מערכת טלנירי | 9/12/20, 08:53
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
במסגרת כנס GITEX, כנס הטכנולוגיה הגדול במזרח התיכון, שנערך בדובאי הכריז רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, yes ובזק בינלאומי על שני שיתופי פעולה חדשים עם איחוד האמירויות: אספקת שירותי דור 5 ללקוחות החברה שייסעו לבקר באיחוד האמירויות וחיבור של איחוד האמירויות לאירופה באמצעות הכבל התת ימי של החברה (JONAH).



הסכם השלום עם איחוד האמירויות פותח הזדמנויות עסקיות חדשות במסגרתן תספק בזק בינלאומי קווי DATA בינלאומיים בין ישראל, איחוד האמירויות ואירופה, במהירות גבוהה יותר על גבי הכבל התת ימי שלה.

החברה מפעילה כבר עתה פתרונות תקשורת לחיבוריות בין ישראל למדינות במזרח התיכון ומציעה לחברות ישראליות ובינלאומיות להצטרף לשירות. עם החתימה על הסכמי השלום,

תחבר בזק בינלאומי באמצעות תשתית הכבל התת ימי העצמאי שלה (כבל JONAH) את איחוד האמירויות לאירופה ותספק קישורים מהירים תוך ניצול מיקומה של ישראל כצומת המקשרת בין אירופה, אסיה, אפריקה, ושווקים חדשים במזרח התיכון.

המהלך יאפשר לחברות ישראליות עם שלוחות באיחוד האמירויות ובאירופה, חברות רב לאומיות ומפעילי תקשורת בינלאומיים, ליהנות מפתרונות תקשורת המקשרים את ישראל ואת אזור המזרח התיכון.

"מיקומה של ישראל כצומת המקשרת בין אירופה, אסיה, אפריקה והמזרח התיכון, מאפשרת לנו לספק קישורים מהירים יותר ושיהוי נמוך יותר למדינות באזור", לדברי רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, yes ובזק בינלאומי. "ההסכם בין ישראל לאיחוד האמירויות מקדם אותנו עם הפתרונות הטובים ביותר לצרכי התקשורת הבין יבשתיים ויאפשר לנו להרחיב משמעותית את מעגל החברות איתן נוכל ליצור קשרים עסקיים, זאת בזכות היתרונות הגלומים בביצועים מהירים יותר בעשרות אחוזים על פני פתרונות הניתוב הימיים הקיימים היום. אנו מציעים לשותפים פוטנציאליים באזור המפרץ, פתרונות קישוריות טלקום אזוריים עבורם ועבור לקוחות משותפים"

חברת פלאפון היתה הראשונה להשיק ימים ספורים לאחר החתימה על הסכם השלום חבילת תקשורת במחיר מוזל לאיחוד האמירויות, לאחר שחתמה על שיתוף פעולה עם חברות התקשורת Etisalat ו– DU.

פלאפון, שהיתה הראשונה להציג את רשת ה- 5G בישראל, תספק שירותי 5G גם ללקוחותיה שיבקרו באיחוד האמירויות כבר בשבועות הקרובים, במקביל למדינות נוספות בעולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il