TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פסיפיק גרין חותמת על הסכם מיזם משותף עם קבוצת אמקסט כדי להתרחב לסעודיה


pacific green technologies
החברה שמחה להודיע שחתמה על הסכם מיזם משותף עם Amr Khashoggi Trading Company Limited ("קבוצת אמקסט") כדי להקים חברה בסעודיה למכירת הטכנולוגיות הסביבתיות של פסיפיק גרין באזור.
מערכת טלנירי | 3/12/20, 14:09
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
לקבוצת אמקסט, שהוקמה ב-1983, יש היסטוריה של 37 שנים מוצלחות בערב הסעודית בפיתוח קבוצה עסקית מגוונת, עם תיק שכולל ייצור והספקה של חומרי בניין, השקעה ופיתוח של נכסים, ושירותי ייעוץ.
סקוט פאולטר, המנהל הכללי של PGTK, אמר: "ממלכת ערב הסעודית, כחלק מהמסגרת האסטרטגית שלה "חזון 2030" שלפיה 9.5 GW מהאנרגיה של הממלכה תסופק על ידי אנרגיה מתחדשת עד 2030, תעבור צמיחה מהירה, ואנחנו מאוד גאים ליצור שותפות עם קבוצת אמקסט כדי להבטיח שנמצב את פסיפיק גרין כמובילה. עם קבוצת אמקסט, אנחנו חוברים לארגון שמביא עשרות שנים של ניסיון ממקור ראשון בשוק הספציפי והיסטוריה מצוינת של הספקת פתרונות מובילים בענף באזור".
אמר חשוגג'י, יו"ר קבוצת אמקסט, אמר: "אנחנו מאמינים שהשילוב של הניסיון שלנו והכרת השוק הסעודי, יחד עם תיק הטכנולוגיות של פסיפיק גרין והקשרים עם PowerChina, מהווה בסיס של שותפות נהדרת והזדמנות להציע הרבה טכנולוגיות משלימות בשוק הזה".
סקוט הוסיף: "הטכנולוגיות של פסיפיק גרין, במיוחד במגזרי החשמל הסולרי, התפלה ומערכות של סוללות לאגירת אנרגיה (BESS), מספקות את הפתרון המושלם לביקוש הגדל בממלכה, ואנחנו נרגשים להשתמש בקשרים שהורווחו ביושר של קבוצת אמקסט כדי לתרום להשגת היעדים של חזון 2030. באמצעות המיזם המשותף שינהלו היו"ר סלמן עלירזה והמנהל הכללי בר מקלין, אנחנו בטוחים שניצור צמיחה מהירה בכל האזור".
קבוצת אמקסט מפוקחת על ידי המייסד, אמר חשוגג'י, שחבר במועצות מנהלים של הרבה חברות משפיעות וגופים ממשלתיים בממלכה ומשמש כעת יועץ אסטרטגי לעיר הפיתוח החדשה הבולטת של הממלכה, העיר הכלכלית המלך עבדאללה (KAEC). בראש צוות ההנהלה של קבוצת אמקסט עומד המנהל הכללי סלמן עלירזה, שהרקע שלו כולל תפקידים שונים של הקמה, ביצוע וניהול בכיר במגזר הפיתוח העסקי בממלכת ערב הסעודית, בנוסף לתואר MBA מבית הספר לעסקים של לונדון.
אודות Pacific Green Technologies, Inc.
Pacific Green Technologies Inc. מתמקדת במתן מענה לצורך של העולם באנרגיה יותר נקייה ובת קיימא. האסטרטגיה של החברה היא לבנות באמצעות פיתוח אורגני ורכישות תיק של טכנולוגיות תחרותיות בחזית הטכנולוגיה הרשומות כפטנטים שמיועדות לעמוד בתקנים הסביבתיים שהולכים ומחמירים


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il