TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סאפיינס רוכשת את TIA Technology תמורת כ-78 מיליון דולר‎


רוני על-דור, מנכל סאפיינס
הכנסותיה של TIA לשנת 2019 הסתכמו בכ-30 מיליון דולר עם רווח תפעולי של כ- 14%. עם השלמת העיסקה תחזיק סאפיינס בכ-95% ממניות החברה, ותהיה זכאית לרכוש את יתרת המניות.
מערכת טלנירי | 10/11/20, 10:01
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
סאפיינס רוכשת את TIA Technology תמורת כ-78 מיליון דולר
הרכישה תאפשר לסאפיינס להרחיב את נוכחותה בשוק הנורדי, דרום אפריקה והבלטיות

חברת התוכנה סאפיינס, הנסחרת בבורסות נאסד"ק ות"א (NASDAQ, TASE: SPNS), דיווחה היום כי התקשרה בהסכם סופי לרכישת Tia Technology, ספקית מובילה של תוכנות דיגיטליות ופתרונות לחברות ביטוח מארגון ההשקעות העולמי EQT Mid Market - תמורת כ-78 מיליון דולר. השלמת העסקה כפופה לתנאים משלימים והיא צפויה להיסגר עד סוף נובמבר 2020.

מטה החברה ממוקם בדנמרק, ולה ניסיון של למעלה מ-20 שנה וכ-70 לקוחות ברחבי העולם, בעיקר בדנמרק, נורבגיה, שבדיה, פינלנד, דרום אפריקה והבלטיות. החברה מציעה פתרונות תוכנה מקיפים לענף ביטוח אלמנטארי וביטוח חיים, והיקף מלא של שירותי ניהול יישומים, המאפשרים למבטחים לבצע ביעילות את האסטרטגיות הדיגיטליות והעסקיות שלהם.

הכנסותיה של TIA לשנת 2019 הסתכמו בכ-30 מיליון דולר עם רווח תפעולי של כ- 14%. עם השלמת העיסקה תחזיק סאפיינס בכ-95% ממניות החברה, ותהיה זכאית לרכוש את יתרת המניות.

סאפיינס תמשיך לפתח ולתמוך במוצריה של TIA ולשרת את לקוחותיה, אשר יוכלו לאחר השלמת העסקה ליהנות ממגוון שירותים משלימים. בנוסף, סאפיינס תמנף לאחר השלמת העסקה את הידע בתחום הביטוח של 200 עובדיה של TIA כדי להרחיב אף יותר את ההיצע של סאפיינס בתחומי הביטוח האלמנטרי והחיים.

הנוכחות האסטרטגית של סאפיינס בשוק הנורדי החלה לפני כמעט חמש שנים עם זכייתה בלקוחותיה הראשונים בשוק זה, ובשנים האחרונות התרחבה סאפיינס והמשיכה לבסס את מעמדה באזור זה. העמקת הנוכחות בשוק הנורדי עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה של סאפיינס למחויבותה באזור זה, ומהווה גורם מפתח להמשך ההתרחבות בשוק זה. החיבור עם TIA יאפשר לסאפיינס לחזק את נוכחותה באזור ולהעניק שירות טוב יותר לבסיס הלקוחות הקיים לצד המשך הצמיחה בשוק זה.

לדברי רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס, "אני שמח לקבל בברכה את צוות TIA ואת בסיס לקוחותיה לצוות סאפיינס. אנו שואפים כל העת לייצר ערך נוסף לשוק הביטוח העולמי. המדינות הנורדיות מהוות מבחינתנו מנוע צמיחה משמעותי. אנו נותרים מחויבים לבחון הזדמנויות חדשות לצמיחה, אורגניות או באמצעות מיזוגים ורכישות. רכישה זו עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה שלנו להעמיק את טביעת הרגל בשוק האירופי, בעקבות רכישות לאחרונה באיבריה ובאזור גרמניה".

"אני רוצה להודות לאנדרס ס. רוזנבק ולצוות ההנהלה שלו על המסירות הבלתי נלאית והעבודה הנלהבת שלהם בשנים האחרונות, שהביאו את TIA למיצובה האיתן בו היא נמצאת כיום. EQT שמחה שמצאה בית חדש ומעולה עבור TIA עם סאפיינס, שתהיה שותפה מצוינת לתמיכה בשלב הצמיחה הבא של החברה", סיכם ויקטור אנגלסון, שותף ב- EQT.

לדברי מנכ"ל TIA Technology, אנדרס ס. רוזנבק, "יחד עם סאפיינס נהיה מסוגלים לייצר הזדמנויות חדשות ומרתקות לעובדים, ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים. אנו מלאי אנרגיה לעתיד לבוא ומצפים בהתרגשות להשתלב בצורה חלקה עם ספיינס כדי לשרת את השוק".

סאפיינס דיווחה בשבוע שעבר על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי לשנת 2020. ההכנסות (Non GAAP) ברבעון עלו בכ-18.5% לכ-98 מיליון דולר, והרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות (GAAP) עלה בכ-32% לכ-9.3 מיליון דולר. החברה הודיעה כי היא מעלה את תחזיותיה לשנת 2020: צופה הכנסות בטווח של 381-383 מיליון דולר ושיעור רווח תפעולי בטווח של 17.6%-17.7%.

אודות EQT
EQT היא קרן השקעות פרטית עם הון מגויס של למעלה מ-75 מיליארד אירו, ומנהלת כיום נכסים בהיקף כולל של למעלה מ-46 מיליארד אירו באמצעות 16 קרנות פעילות. חברות הפורטפוליו של EQT נמצאות באירופה, אסיה-פסיפיק וצפון אמריקה, עם היקף מכירות כולל של יותר מ-27 מיליארד אירו וכ-159,000 עובדים. EQT פועלת באמצעות חברות הפורטפוליו כדי להשיג צמיחה בת קיימא, מצוינות תפעולית ומובילות בשוק. למידע נוסף: www.eqtgroup.com.

אודות Technology TIA
TIA Technology מספקת פלטפורמת תוכנה פתוחה וגמישה למבטחים בכל רחבי העולם. עם למעלה מ -20 שנות ניסיון וכ - 70 לקוחות ברחבי העולם, ל- TIA יש תובנה מעמיקה לגבי תהליכים עסקיים בתחום הביטוח. היא מציעה הטמעה מלאה של שירותי יישום מומחים, ניהול אפליקציות ואחסון, ופורסת את המומחיות שלה כדי לעזור למבטחים לבצע את האסטרטגיות הדיגיטליות והעסקיות שלהם ולהישאר תחרותיים. למידע נוסף: http://www.tiatechnology.com

סאפיינס, מקבוצת פורמולה מערכות, הינה ספקית עולמית של פתרונות תוכנה לשוק הביטוח המותאמים לתחומי ביטוח אלמנטארי, ביטוחי חיים ופנסיה, ביטוחי משנה ועוד. פתרונות החברה מאפשרים לחברות הביטוח לייעל תהליכים עסקיים, להסתגל במהירות לשינויים בתעשייה ולספק שירותים חדשניים ללקוחותיהן. סאפיינס הנה בעלת ותק רב בעבודה עם חברות ביטוח בינלאומיות, ממשלות ובנקים. החברה מעסיקה כ-3500 עובדים ומשרתת יותר מ-500 חברות ביטוח בצפון אמריקה, אירופה, אסיה וישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il