TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ASUS מכריזה על VivoBook Flip 14 TP470


VivoBook Flip 14
נייד הפיך עם מסך 14 אינץ' לשימושים מגוונים עם מראה בולט ואישיות נועזת, שמתגאה במסך NanoEdge תומך מגע, עם מעבד אינטל עד Core i7 ועם כרטיס תצוגה ייעודי Iris Xe Max של אינטל
מערכת טלנירי | 9/11/20, 09:26
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב

ASUS מכריזה על VivoBook Flip 14 TP470, מחשב נייד הפיך עם מסך מגע בסגנון נועז ועם ציר 360o המאפשר להשתמש בו במצב מחשב נייד, טאבלט, עמידה ואוהל - או כל מצב ביניים אחר. בנוסף הוא מציע תמיכה בעט האלקטרוני האקטיבי ASUS Pen המציע כתיבה בתחושה טבעית, תגובתית ומדויקת.
הכל מתבצע בקלות עם VivoBook Flip 14 הודות למעבד Core i7 רב עוצמה של אינטל וכן כרטיס התצוגה Iris Xe Max - כרטיס התצוגה הייעודי הראשון של אינטל. בנוסף משלב המחשב את ASUS Intelligent Performance Technology - טכנולוגיה חדשה שמספקת שיפור ביצועיים של עד 40%. התצורה רבת העוצמה כוללת גם זיכרון RAM בנפח של עד 16 גיגה-בייט, אחסון SSD בממשק PCIe בנפח גבוה וכן אפשרות לזיכרון Optane Memory H10 של אינטל להאצת מהירות האחסון.
הוא גם מציע הרבה מאוד אישיות, עם מראה אינדי שחור וגימור כסף שקוף וכן מקש Enter צבעוני עם קצוות וטקסט צהובים. VivoBook 14 הקומפקטי הוא הנייד המושלם לפרודוקטיביות או בידור תוך כדי תנועה, ובכל מקום.


רב שימושיות שהופכת את העולם על ראשו
VivoBook Flip 14 TP470 תוכנן כדי לגרום לאנשים לסובב את הראש לכיוונו עם שלדה מתכתית בצבע שחור אינדי בוהק או בצבע כסף שקוף, לוגו שקוע במכסה, מקש Enter בצבע ייחודי עם טקסט וקצוות צהובים בהירים ועם שפה בחיתוך יהלום שמקלה על פתיחת המכסה.
VivoBook Flip 14 מציע את חוויית המגע המוחלטת באמצעות מסך מגע שמזהה אפילו הזזת אצבעות קלה. הוא תומך גם, כאפשרות, בעט האלקטרוני האקטיבי ASUS Pen המאפשר למשתמשים לזרום עם היצירתיות שלהם בזכות תחושת שימוש טבעית. ASUS Pen מגיע עם מארז מגנטי שפשוט נדבק אל המכסה של המחשב, כך שהעט נמצא תמיד במרחק הגעה.
בכדי להבטיח עמידות מוחלטת ציר ה-360o המתכתי של VivoBook Flip 14, הנע בצורה חלקה ומדויקת, נבדק במבחן המורכב מ-20,000 מחזורים של פתיחה וסגירה. VivoBook Flip 14 יהיה מוכן לכל מצב עבודה, בכל עת - ובמשך שנים.


עוצמה לעבודה ולמשחק
VivoBook Flip 14 TP470 החדש מגיע עם העוצמה של מעבד עד Core i7 של אינטל ועם Iris Xe Max, כרטיס התצוגה הייעודי החדש של אינטל, ועם 16 גיגה-בייט RAM. בנוסף משולבת בו ASUS Intelligent Performance Technology להאצה של עד 40% בביצועים, כך שהוא מתאים לעבודה בריבוי משימות וכן לבידור באיכות גבוהה. ולמי שמעוניין גם באחסון מהיר במיוחד, ניתן לאבזר אותו עם SSD בממשק PCIe בנפח של עד 512 גיגה-בייט.
שבב אלחוטי מובנה, WiFi 6 802.11ax של אינטל, מספק מהירויות תקשורת גבוהות שהן עד 3x מהירות יותר מ-WiFi 5 802.11ac,עם עד 4x תכולת רשת וכן זמן שיהוי שקצר ב-75%, כך שזמן ההעברה של וידאו באיכות 4K מתקצר ב-70% לכל היותר.


עיצוב קל משקל, תצוגה עוטפת
VivoBook Flip 14 TP470 הוא אחד הניידים ההפיכים הקומפקטיים ביותר בשוק, עם מסך NanoEdhe תומך מגע בגודל 14 אינץ' שמותאם לשימוש בשלדה של מחשב עם מסך 13 אינץ'. תצוגת FHD זו מציעה מסגרת דקה מסביב וזוויות צפייה רחבות של 178o כדי להציע ויזואליזציה שעוטפת את המשתמש.
VivoBook Flip 14 נוצר כדי שייקחו אותו לכל מקום, והוא מציע פרופיל בעובי של 18.75 מ"מ ושלדה כל מתכתית קלה שעוצרת את מד המשקל על 1.5 ק"ג בלבד, כך שקל להחליק אותו לכל תיק מחשב או תיק גב.


תכונות נוחות לשימוש
VivoBook Flip 14 TP470 זמין עם ASUS NumberPad 2.0, משטח המגע שיכול לתפקד גם כמקלדת נומרית רגישה למגע להכנסת נתונים מהירה. כל הדגמים של VivoBook 14 מציעים מקלדת עם מקשים שקצותיהם גדולים יותר מהממוצע וזאת כדי לאפשר חוויית הקלדה נוחה ומדויקת יותר.
תוכנת MyASUS המעודכנת מאפשרת שילוב חלק של VivoBook Flip 14 עם התקנים ניידים, מטלפונים חכמים ועד טאבלטים. תכונות חדשות כוללות העברת כתובות אינטרנט וקבצים באופן אלחוטי עבור משתמשים שצריכים לשתף באופן תדיר קבצים, או לבחינת אתרי אינטרנט בו זמנית במחשב ובמכשירים הניידים שלהם. כן ניתן להשתמש ב-Remote File Access כדי לאפשר גישה קלה לאחסון במחשב באמצעות התקן נייד, וכן ב-Mirror and Screen Extender שמאפשרים למשתמשים לבצע מטלות ריבוי משימות בשילוב של המחשב עם מכשיר נייד שמחובר אליו.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il