TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אבוג'ן מודיעה על תמחור הנפקה בהיקף של 12 מיליון דולר


עופר חביב, מנכל אבוגן (קרדיט: יחצ)
ההנפקה צפויה להסתכם בתקבולים לחברה (לפני הוצאות) בסך כולל של 12 מיליון דולר לחברה. אבוג'ן מתכוונת לעשות שימוש בתקבולי העסקה להמשך פיתוח המוצרים שלה ושל החברות הבנות שלה, להמשך חיזוק והרחבה של פלטפורמת החיזוי הביולוגי המחשובית שלה, וכן להון חוזר ושימושים כלליים של החברה.
אלדר גריידי  | 1/11/20, 11:00
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב

אבוג'ן, (NASDAQ: EVGN), (TASE: EVGN), חברה מובילה בתחום הביולוגיה המחשובית, המתמקדת בהובלת מהפכה בתהליכי הגילוי והפיתוח של מוצרים במספר תעשיות מבוססות מדעי החיים, ובכללן בריאות האדם וחקלאות, הודיעה היום כי חתמה על הסכם מחייב עם בעל מניות מוסדי קיים וכן משקיעים מוסדיים ישראליים בדבר הנפקה (registered direct offering) של (א) 3.92 מיליון מניות רגילות במחיר של 2.50 דולר למניה וכן (ב) 883,534 אופציות נפרעות מראש (pre-funded warrants) לרכישת מניה רגילה אחת ("האופציות"). האופציות תמכרנה במחיר של $2.49 לאופציה ומחיר מימוש של $0.01 לכל מניה רגילה. ניתן יהיה לממש את האופציות החל מתאריך ההנפקה כנגד תשלום מחיר המימוש.   


ההנפקה צפויה להסתכם בתקבולים לחברה (לפני הוצאות) בסך כולל של 12 מיליון דולר לחברה. אבוג'ן מתכוונת לעשות שימוש בתקבולי העסקה להמשך פיתוח המוצרים שלה ושל החברות הבנות שלה, להמשך חיזוק  והרחבה של פלטפורמת החיזוי הביולוגי המחשובית שלה, וכן להון חוזר ושימושים כלליים של החברה.


החברה צופה להשלים את ההנפקה עד לתאריך 3 בנובמבר, 2020, בכפוף לתנאי השלמה מקובלים.


Cantor Fitzgerald & Co. משמש כבנק ההשקעות (placement agent) בעסקה זו.


הנפקת המניות הרגילות והאופציות בהנפקה תתבצע על פי תשקיף המדף אשר הגישה החברה תחת טופס F-3 (File No.333-240249) ואושר על ידי הרשות לניירות ערך בארה"ב (Securities and Exchange Commission, “SEC”) ביום 10 באוגוסט 2020. ההנפקה תתבצע אך ורק על פי התשקיף המשלים והתשקיף (prospectus supplement and accompanying prospectus). התשקיף המשלים והתשקיף בגין ההשקעה יוגשו ל-SEC ויהיו זמינים לעיון באתר האינטרנט של ה-SEC בכתובת http://www.sec.gov.


הודעה זו לעיתונות הינה לצרכי מידע בלבד ואינה מהווה ייעוץ להשקעה ואינה מהווה הצעה למכירה או הזמנה להציע הצעות לרכישה של ניירות ערך אלו, ולא תתבצע מכירה של ניירות ערך אלו באף מדינה או תחום שיפוט אחר בהם הצעה, הזמנה או מכירה כאמור יהיו בניגוד לדין בטרם רישומם או כשירותם לפי חוקי ניירות הערך באותה מדינה או באותו תחום שיפוט.


אודות אבוג'ן בע"מ:


אבוג'ן בע"מ (NASDAQ: EVGN), (TASE: EVGN) הינה חברת ביולוגיה מיחשובית מובילה ששמה לעצמה מטרה לקדם מהפכה בתהליך הגילוי ופיתוח מוצרים לתעשיות המבוססות על מדעי-החיים, ובהן בריאות האדם וחקלאות, על ידי שימוש בפלטפורמת ה-CPB לחיזוי ביולוגי מיחשובי. פלטפורמת ה- CPB, המשלבת הבנה ביולוגית מעמיקה ומינוף יכולות ביג-דאטה ובינה מלאכותית (AI), תוכננה לגילוי המיחשובי ולהכוונה ייחודית של של פיתוח מוצרים בתחומי מדעי חיים המבוססים על  מיקרובים, מולקולות קטנות ואלמנטים גנטיים. תוך שימוש בפלטפורמת ה-CPB, אבוג'ן וחברות הבנות מקדמות כעת צנרת מוצרים בפיתוח לתרופות המבוססות על המיקרוביום האנושי דרך ביומיקה בע"מ, קנאביס רפואי דרך קאנוניק בע"מ, אג-ביולוג'יקלס דרך לביא ביו בע"מ, כימיה לחקלאות דרך אגפלנוס בע"מ ופתרונות חקלאיים לייצור שמן קיקיון דרך קסטרה בע"מ.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il