TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Ryder בוחרת בפתרון של PowerFleet for Industrial לשיפור הבטיחות בשרשרת האספקה בצפון אמריקה

הפתרון של PowerFleet for Industrialמשלב מכשור חומרה מתקדם המותקן על הציוד של Ryder, תוכנה עוצמתית מבוססת SaaS, ואת פלטפורמת הניתוח העשירה ביותר המספקת מידע בטיחותי קריטי וניתוח נתונים הנוגעים לשימוש ולפרודוקטיביות של הציוד והמפעיל.
מערכת טלנירי | 11/10/20, 10:15
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב

וודקליף לייק, ניו ג'רזי – 11 באוקטובר 2020, פוורפליט (נאסד"ק ותל אביב: PWFL), מובילה גלובלית וספקית פתרונות IoT אלחוטיים ופתרונות M2M למנויים, לאבטחה, שליטה, מעקב וניהול משאבים ניידים בעלי ערך לארגונים, כגון, משאיות מסחריות, משאיות משא, נגררים, מכולות וציי רכב, מדווחת כי נבחרה על ידי Ryder System, Inc., חברת לוגיסטיקה ותובלה מובילה, להטמעת ציוד טלמטיקה במלגזות ובמכשור אחר לטיפול בציוד במחסניה.


Ryder פועלת מאחורי הקלעים ומנהלת פונקציות צי, תעבורה ושרשרת אספקה קריטיות ​​עבור למעלה מ-50,000 לקוחות, אשר רבים מהם מייצרים מוצרים בהם משתמשים צרכנים מדי יום. במהלך 12-18 החודשים הבאים, Ryder תפרוס את הפתרונות של פוורפליט לעסקים במעל ל-1,000 כלים לטיפול בציוד ביותר מ-30 אתרים בצפון אמריקה. בהתאם לתנאי העסקה, PowerFleet for Industrial תסייע לפעילותה של Ryder בצפון אמריקה לספק ערך מוסף של שיפור בטיחות וציות לרגולציה בפעילות הכלים התפעולית במחסני החברה. Ryder מפעילה למעלה מ-300 מחסנים המשתרעים על פני יותר מ-5 מיליון מ"ר.


הפתרון של  PowerFleet for Industrialמשלב מכשור חומרה מתקדם המותקן על הציוד של Ryder, תוכנה עוצמתית מבוססת SaaS, ואת פלטפורמת הניתוח העשירה ביותר המספקת מידע בטיחותי קריטי וניתוח נתונים הנוגעים לשימוש ולפרודוקטיביות של הציוד והמפעיל.


"אנו נרגשים לעבוד עם Ryder ולספק את טכנולוגיית טלמטיקת הבטיחות הטובה מסוגה," אמר מארק סטנטון, מנהל חטיבת PowerFleet for Industrial. "לצוות הלוגיסטיקה של Ryder בו יוטמעו המערכות תהיה מעתה נראות גבוהה יותר הנוגעת לפונקציות בטיחות בהפעלת ציוד אשר יאפשרו ללקוחותיהם תמונה מלאה של 360 מעלות על פעילותם בכדי לייעל בטיחות ולהפחית עלויות תפעול."


כחברה מובילה המוכרת בתחום הטלמטיקה הבטיחותית, הפתרונות של פוורפליט יספקו בקרת גישה מוגברת, תאימות לרשימות הציוד, והערכת ביצועי נכסים ומפעילים. המטרה המרכזית של Ryder לאחר ההטמעה היא החלת מדדי KPI לבדיקת שיפור הפעילות.


"בחרנו בפתרון של פוורפליט בגלל יכולות הטלמטיקה המתקדמות שלו למלגזות ולכלים הנוספים שלנו לטיפול בציוד," ציין נורם ברולה, סמנכ"ל ומנהל ב-Ryder Supply Chain Solution. "המיקוד של פוורפליט בפתרונות למיטוב נכסים ושיפור פרוטוקולי בטיחות הינה קריטית להצלחתנו."


למידע נוסף אודות הפתרונות האחרונים של פוורפליט בקרו באתר: www.powerfleet.com.


 


אודות פוורפליט


פוורפליט (נאסד"ק ותל אביב: PWFL), היא מובילה עולמית וספקית של פתרונות IoT ו-M2M אלחוטיים מבוססי מנויים לאבטחה, שליטה, מעקב, ניטור וניהול משאבים ארגוניים בעלי ערך גבוה כגון משאיות תעשייתיות, נגררים לטרקטורים, מכולות, מטען וכלי רכב וציי רכב ומשאיות. מטה החברה ממוקם בוודקליף לייק, ניו ג'רזי, עם משרדים פרוסים ברחבי העולם. הטכנולוגיות מוגנות הפטנט של פוורפליט מספקות מענה לצרכים של ארגונים לנטר ולנתח את נכסיהם בכדי להגדיל את היעילות והפרודוקטיביות, להפחית עלויות ולשפר את הרווחיות. ההיצע שלנו נמכר תחת המותגים העולמיים PowerFleet, ,Pointer ו-Cellocator


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il