TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

איגוד לשכות המסחר חתם על שני הסכמים נוספים עם אזורי סחר חופשי הגדולים בדובאי - האחד ימי והשני אווירי


אגוד לשכות המסחר
הסכמים אלה הם בנוסף להסכם שנחתם עם לשכת המסחר של דובאי על שיתוף פעולה רחב ואסטרטגי
מערכת טלנירי | 29/9/20, 10:38
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב

עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, החתום על שלושת ההסכמים: "מדובר בהסכמים היסטוריים עם שלושה ארגונים בעלי חשיבות מרכזית באיחוד האמירויות. להסכמים אלה חשיבות עצומה שתניב סחר הדדי של מיליארדים עם מרחב גיאוגרפי גדול בשנים הקרובות, ותפתח הזדמנויות רבות להשקעות ישראליות."


 


חברות ישראלית תוכלנה מעתה לפעול באזורי סחר חופשי מהגדולים בעולם, ימי ואווירי, ללא צורך בשותף מקומי, עם יתרונות של פטורים מתשלומי מסים ועם יתרונות לוגיסטיים ברורים


 


איגוד לשכות המסחר חתם בשבוע שעבר על 3 הסכמים כלכליים היסטוריים, הראשון, עם לשכת המסחר והתעשייה של דובאי וכן עם שני אזורי סחר חופשי מהגדולים בעולם הממוקמים בדובאי. החתימה על ההסכמים לשיתוף פעולה מתבצעים בעקבות הסכם הנורמליזציה של היחסים בין איחוד האמירויות לבין ישראל. טקסי החתימה בוצעו בפלטפורמות אינטרנטיות.


 


במסגרת ההסכמים, הצדדים פותחים בפני המגזר העסקי בשתי המדינות אפשרויות להגביר ולהרחיב את הקשרים העסקיים ולטפח קשרים חדשים בין איחוד האמירויות וישראל במטרה לקדם סחר הדדי ועידוד השקעות.


להסכמי הסחר החופשי חשיבות מיוחדת, כגון יצירת אפשרות לחברות ישראליות לחדור לשווקים עולמיים כמו סין, הודו ומזרח אפריקה.


 


הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם לשכת המסחר והתעשייה של דובאי:


לשכת המסחר והתעשייה של דובאי - Dubai Chamber of Commerce and Industry , הינה ארגון ציבורי ללא מטרות רווח. מספר החברים בה, המגיעים מכלל ענפי המגזר העסקי, הגיע ליותר מ- 245,000 בתחילת 2020. אחת המשימות המרכזיות של הלשכה היא לקדם את דובאי כמרכז עסקים בינלאומי. שירותי הלשכה כוללים, בין היתר, סיוע לחברות בהקמת עסקיהן באמירות, מרכז מידע ומחקר, הנפקת מסמכים עסקיים, סיוע במתן אשראי ופתיחת חשבון בנק, שירותים משפטיים, שירותי פיתוח עסקי ואיתור הזדמנויות עסקיות בפלטפורמה מקוונת ברשת, לא רק באיחוד האמירויות וב- GCC, אלא גם באופן גלובלי.


 


שתי הלשכות חתמו על הסכם שותפות אסטרטגי הסולל את הדרך לשיתוף פעולה דו-צדדי והזדמנויות עסקיות חדשות לחברים בשני השווקים. על פי תנאי ההסכם, שתי הלשכות יפיקו מחקר משותף המזהה סקטורים בעלי אינטרס הדדי; ייצרו פורום עסקים שנתי משותף; יארגנו משלחות עסקית וביקורים הדדיים; יתמכו בפיתוח עסקים חדשים, חברות סטארט-אפ ועוד. כמו כן, שיתוף פעולה בתחומים כגון מחקר, הזדמנויות עסקיות, נטוורקינג, בוררות, גישור, חינוך, הכשרה, שילוב נשים בעסקים, שיטות עבודה מומלצות, קיימות, רגולציה ועוד.


 


בנוסף, נחתמו 2 הסכמים עם אזורי סחר חופשי בדובאי:


אזורי הסחר החופשי באיחוד האמירויות מהווים יתרון לפעילות כלכלית בינלאומית. ה- Free Zones  מציעים 100% בעלות זרה ואפס מסים, ובכך מהווים תשתית נוחה לעסקים ומשקיעים מישראל. ישנם כ- 40 אזורי סחר באיחוד, רובם סקטוריאליים וחלק כלל ענפיים. בין אזורי הסחר קיימת תחרות, והם מציעים חבילות שונות של שירותים.


 


משמעות שיתוף הפעולה הייחודי בין איגוד לשכות המסחר לשני אזורי הסחר החופשי הללו עבור עסקים מישראל היא האפשרות להקים חברה ולפתוח חשבון בנק מקומי עם זהות ישראלית - דבר שלא היה אפשרי עד כה; וכן חבילת הטבות, הין היתר: הנחות בהשכרת שטחי לוגיסטיקה, הנפקת אישורים ומסמכים לסחורות וציוד, ליווי משפטי ורגולטורי, הנפקת ויזות עבודה במידת הצורך ועוד.


 


ההסכם עם אזור הסחר החופשי בג'אבל עלי JAFZA, הנמל הימי הגדול ביותר בעולם ממערב לסין (ומדורג 9 בעולם באופן כללי שכל העשירייה מלבדו הם נמלים בסין ובווייטנאם). הוא מהווה בית ללמעלה מ- 7500 חברות ו- 100 חברות מה Fortune 500, בין החברות – נסטלה, פפסיקו, מרצדס, קאנון, מיצובישי, LG אלקטריקס, סווארובסקי, ועוד. ההסכם יקצר זמנים ויחסוך עלויות לחברות ישראליות שיפעלו שם. כמו כן, נמל ג'אבל עלי פותח גם ערוצי מסחר חדשים עם שווקים אסטרטגיים- מזרח אפריקה, אסיה, ועוד.


ההסכם נחתם בין עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר חתם עם סולטן אחמד בן סוליים (Sultan Ahmed bin Sulayem), יו"ר ומנכ"ל DP World- המחזיקה ב JAFZA.


 


כמו כן, נחתם הסכם עם אזור הסחר החופשי בנמל התעופה דובאי DAFZA Dubai Airport Free Zone Authority , שמאופיין בעיקר במסחר ושירותים ושינוע אווירי של סחורות. למעלה מ- 1600 חברות פעילות שם והוא נמצא כ- 5  דקות נסיעה משדה התעופה בדובאי. DAFZA כולל תשתיות ברמה עולמית, עם פטורים נדיבים ממס, תמריצים למשקיעים וללא מגבלות מטבע. כמו כן, מציע שירותים תפעוליים, שירותי IT, ומתקני לוגיסטיקה.


 


עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, החתום על שלושת ההסכמים, ציין בסיפוק רב כי "מדובר בהסכמים היסטוריים עם שלושה ארגונים בעלי חשיבות מרכזית באיחוד האמירויות. להסכמים אלה חשיבות היסטורית עצומה שתניב סחר של מיליארדים בשנים הקרובות. הם יוצרים הזדמנות נדירה עבור כלל המגזר העסקי שלנו, הן בייבוא והן בייצוא, פעילות מקומית שם, וכן הם מהווים נקודת זינוק לשווקי ענק, כמו איחוד האמירויות וכל מדינות המפרץ – קטאר, בחריין, כווית וערב הסעודית, וכן יהוו ראש גשר לפיתוח סחר ישיר עם שווקי הענק בהודו, סין ומזרח אפריקה.


שיתוף הפעולה יתרום למסחר דו-כיווני בתחומים כמו היי-טק, תיירות, תעופה, השקעות ונדל"ן, סייבר, קלינטק, אג-טק והשקיה, בריאות דיגיטלית ועוד. הן דובאי והן ישראל עבדו קשה לבניית כלכלות חזקות ומשגשגות למען חיים טובים יותר עבור בני עמם."


 


מר חאמד בואמים H.E. Hamad Buamim)), נשיא ומנכ"ל לשכת המסחר והתעשייה של דובאי, המשמש גם בתפקיד יו"ר ארגון ה WCF – World Chamber Federation, ומשם לו וללין היכרות מעמיקה, תיאר את ההסכם כהתפתחות חשובה שתבנה גשרים חדשים בין שתי הקהילות העסקיות ותקים מסגרת לשיתוף פעולה כלכלי דו-צדדי ולשותפויות המועילות זו לזו. הוא ציין כי ההסכם משקף את המחויבות החזקה של מנהיגים משני הצדדים לשתף פעולה במגוון רחב של מגזרים כלכליים לחלוק את הידע ולהפיק תועלת מההזדמנויות העסקיות הדו-צדדיות, והוסיף כי הוא משקף גם את הפתיחות של כלכלת דובאי ואת החשיבות שהמנהיגות הנבונה שלה מייחסת שיתוף פעולה בינלאומי


 


מר סולטן אחמד בן סוליים (Sultan Ahmed bin Sulayem ), יו"ר ומנכ"ל DP World שמפעילה את נמל ג'בל עלי ואת JAFZA בדובאי אמר: "ההתפתחות האחרונה בהסכמים הדו-צדדיים בין איחוד האמירויות הערביות וישראל פתחה אפיקים חדשים במגוון מגזרים. אנו ב- DP World, מקדמים בברכה את ההסכם, שיספק הזדמנויות צמיחה בלתי מוגבלות. כינון קשרים ישירים בין שתי כלכלות דינמיות ומתקדמות במזרח התיכון ללא ספק יספק תנופה לצמיחה הכלכלית, ויוביל לשינוי בזירה העסקית של איחוד האמירויות הערביות".


 


לדברי ד"ר אל-זארוני, מנכ"ל DAFZA, החתום על ההסכם עם DAFZA, אמר כי "DAFZA נהנית ממיקום אסטרטגי שהופך אותה לשער לשווקים באסיה, מכיוון שהיא מפנה את תנועת הסחר בצורה חלקה, מהירה ויעילה יותר לשווקים אלה, דרך נמל דובאי, המספק הזדמנויות מסחריות חשובות לחברות ישראליות. הסכם זה מדגיש את תפקידה של DAFZA לעודד חברות ממגזרים שונים לפתוח ולהרחיב את עסקיהן בדובאי באמצעות מתן כל המתקנים, התמריצים התחרותיים ועוד."


 


** מצורפות 3 ההודעות באנגלית שהופצו על ידי הארגונים עימם נחתמו ההסכמים.


 


בטקס החתימה מטעם JAFZA נכחו:



  • Sultan Ahmed bin Sulayem, Chairman and CEO of DP World



  • Mohammed Al Muallem is CEO and Managing Director - UAE Region.

  • Abdulla Bin Damithan, Chief Commercial Officer for DP World

  • Ahmad Al Haddad, CEO Parks & Zones, DP World UAE Region

  • Ahmed Al Awadi, Head of Legal & General Counsel, DP WORLD, UAE Region

  • Ebtessam Ahmad Alkaabi, Head of Sales, Jafza


 


מטעם DAFZA נכחו בטקס החתימה:



  • Dr. Mohammed Al Zarooni, Director General

  • Ms. Amna Lootah, Assistant Director General

  • Abdulaziz Al Hammadi, Director - MC

  • Maitha Al Muhairi, Assistant Manager - Present DAFZA ppt.


 


ומטעם איגוד לשכות המסחר נכחו:



  • עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר

  • אמיר שני יו"ר הוועדה הבינלאומית באיגוד לשכות המסחר

  • זאב לביא סמנכ"ל קשרים בינלאומיים באיגוד לשכות המסחר

  • הדס צור מנהלת דסק מזרח תיכון באיגוד לשכות המסחר.


 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

25/10/20
1. דילים לדובאי - שלי ורדי
https://dubaideals.xyz/
כל המידע על דילים לדובאי
🇮🇱❤🇦🇪
לקבוצת הפייסבוק 👇
https://www.facebook.com/groups/804486646987764/?ref=share
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il