TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

אלקטרה תקים עבור 'מוריה החברה לפיתוח ירושלים' חניון תת-קרקעי בכניסה לירושלים בהיקף של כ-320 מיליון שקל


אלקטרה
החניון התת-קרקעי, שימוקם בשדרות שז"ר בכניסה המערבית לעיר, יכלול כ-1,370 מקומות חניה כחלק מפרויקט "הכניסה לעיר"
הפרויקט יבוצע ע"י אלקטרה תשתיות ומתווסף לצבר העבודות של קבוצת אלקטרה, שהסתכם ב-30.9.19 בכ-14.4 מיליארד שקל

קיימת אופציה לביצוע עבודות נוספות בפרויקט בהיקף של כ-155 מיליון שקל – ובמקרה כזה יעמוד סך התמורה לאלקטרה על כ-475 מיליון שקל

איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה בע"מ: "אנו שמחים על זכייתנו בפרויקט חשוב זה. הזכיה ממחישה את יכולותיה של אלקטרה תשתיות לספק פתרונות כוללים לפרוייקטים מורכבים במסגרת התכניות ארוכות הטווח של ממשלת ישראל להרחבת תשתיות התחבורה ברחבי המדינה".

קבוצת אלקטרה, בניהולו של איתמר דויטשר, זכתה במכרז של 'מוריה החברה לפיתוח ירושלים' לביצוע עבודות להקמת חניון תת-קרקעי ברח' שז"ר בכניסה המערבית לעיר ירושלים, כחלק מפרויקט "הכניסה לעיר".

אלקטרה תשתיות, חברת הבת של אלקטרה בע"מ, תבצע את הפרויקט תמורת סך של כ-320 מיליון שקל. בנוסף, ל'מוריה החברה לפיתוח ירושלים' קיימת אופציה להורות על ביצוע עבודות נוספות בהיקף כספי בסך של כ-155 מיליון שקל (הכוללות עבודות אחזקה בהיקף של כ-80 מיליון שקל), ובמקרה כזה יעמוד סך התמורה הצפויה לאלקטרה בגין הפרויקט על כ-475 מיליון שקל.

החניון התת-קרקעי יכיל כ-1,370 מקומות חניה, הפרדה מפלסית ומעבר תת-קרקעי להולכי רגל. עבודות ההקמה יחלו בחודש הקרוב וצפויות להסתיים תוך 42 חודשים. ומעבר לכך, ככל ומוריה תממש את האופציה הנתונה לה תעמוד תקופת תחזוקת החניון הכוללת למשך של עד 10 שנים ממועד סיום ההקמה.

פרויקט זה מתווסף לפרויקטים משמעותיים נוספים בהם זכתה אלקטרה בע"מ בשנה האחרונה, באמצעות אלקטרה תשתיות ואלקטרה בניה, ביניהם: עבודות תשתית למסילת 431 עבור רכבת ישראל (כ-385 מיליון שקל); ביצוע עבודות בנייה בפרויקט 'לנדמרק' ת"א (כ-715 מיליון שקל); הרחבת מתקן הטיפול הביולוגי בשפד"ן (כ-605 מיליון שקל); הוספת נתיב בכביש 20 במסגרת פרויקט הנתיבים המהירים (כ-430 מיליון שקל); בניית קמפוס אמדוקס ברעננה (כ-330 מיליון שקל) ועוד.

אלקטרה סיכמה את תשעת החודשים הראשונים לשנת 2019 עם עלייה של כ-15% בהכנסות לכ-5.14 מיליארד שקל ועם עלייה ברווח מפעילויות נמשכות לכ-225 מיליון שקל.

קבוצת אלקטרה בע"מ, בניהולו של איתמר דויטשר, נחשבת לאחת הקבוצות הקבלניות המובילות בישראל. הקבוצה פועלת כיום, באמצעות החברות הבנות שבבעלותה, בחמישה מגזרי פעילות: פרויקטים למבנים ותשתיות בישראל; פרויקטים למבנים ותשתיות בחו"ל; שירות ואחזקה; פיתוח והקמה של נדל"ן בייזום, ומגזר הזכיינות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il