TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

ביג פאשן גלילות יוצא לדרך


חי גאליס מנכל ביג . צילום יח"צ
ביג מדווחת הבוקר על קבלת היתר לדיפון וחפירה והתחלת העבודות בקומפלקס ביג פאשן גלילות, אשר משתרע על שטח כולל של כ -220 אלף מטר והשלמת בנייתו צפויה לקראת 2023
ביג פאשן גלילות יבנה בסגנון לייף סטייל אשר יכלול שדרות אופנה, מסעדות ואטרקציות חווייתיות לילדים ולמשפחות. כמו כן יבנו בנייני משרדים ומערכת חניונים תת קרקעיים.

בהקמת הקומפלקס שממוקם במתחם האסטרטגי והנגיש ביותר בכל גוש דן יושקעו ביחד עם השותפים בקרקע כ-1.7 מיליארד שקלים.

קבוצת ביג מרכזי קניות מדווחת הבוקר שהתקבל היתר הבניה לדיפון וחפירה ולהתחלת העבודות בביג פאשן גלילות. מדובר על קומפלקס שיבנה בצמוד לסינמה סיטי גלילות על קרקע המשתרעת על פני כ- 44 דונם, הכולל קרקע בשטח של כ – 20.5 דונם אשר נרכשה על ידי ביג בעלות של כ – 180 מיליון שקל וקרקע סמוכה בשטח של כ 23.5 דונם הנמצאת בבעלות של "חוף התכלת" ומשפחת פרידמן המוחזקת בחלקה ומנוהלת ע"י אלייד. על השטח הכולל של השותפים יוקם מתחם ביג פאשן גלילות ומעליו מבני המשרדים.

הקומפלקס, שלמעשה יתחבר עם מתחם הסינמה סיטי, יכלול בשלב הראשון כ – 25,000 מ"ר של שטחי מסחר עיקריים ועוד כ-70 אלף מ"ר של בניני משרדים רבי-קומות ומתחתם מערכת חניונים תת קרקעיים בשטח של כ120,000 מ"ר אשר יציעו כ-3,000 מקומות חנייה.

הקומפלקס יצטרף וישתלב עם מתחם בתי הקולנוע של הסינמה סיטי. בשנה האחרונה החלו העבודות על הפיתוח המרחבי של האזור כולל דרכי הגישה מכביש 2, 5 ומכביש 20 ופיתוח סביבתי, הכולל גם תחנת רכבת אשר תמוקם בסמוך למתחם. כל אלו יהפכו את המתחם למרכז הבילוי, הפנאי והעסקים המרכזי והמוביל בישראל ואת הגישה אליו כנגישה והנוחה ביותר מכל נקודת ציון.

חי גאליס, מנכ"ל קבוצת ביג מרכזי קניות, מציין כי מתחם BIG FASHION גלילות, אשר בנייתו תחל בימים הקרובים ופתיחתו מתוכננת למהלך שנת 2023, כבר הושכר ברובו. מיקומו האסטרטגי של BIG FASHION גלילות בנקודה המרכזית ביותר של גוש דן עם רמת נגישות פנטסטית, ממצבים את ביג פאשן גלילות כמרכז לייף סטייל נחשק ביותר בו תוקמנה חנויות הדגל של מיטב המותגים המקומיים והבינלאומיים ותהפוך אותו למרכז הקניות שיספק את חווית הקניה המובילה בישראל.

הקונספט של BIG FASHION מבוסס על המגמות העדכניות ביותר בתחום מרכזי הקניות ומתחמי ה- LIFE STYLE בעולם. ביג פאשן גלילות יצטרף להצלחת מודל הביג פאשן ויהיה מרכז הפאשן הפתוח, הרביעי של ביג בישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il