TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

חברת Ness תצטרף לפרויקט אינפיניטי פארק ברעננה


נטלי מרשל קרדיט - שרון לוין
החברה תשכור כ–10,000 מ"ר בפרויקט אינפיניטי פארק בחוזה ל-10 שנים
חברת NESS, מהחברת המובילות בישראל במתן שירותים ופתרונות בתחומי טכנולוגיות המידע, מצטרפת גם היא ל"אינפיניטי פארק", פארק ההיטק שבנייתו כבר החלה בצומת רעננה כפר-סבא על-ידי ריט 1 ו ס.ע.ן זהב. איניפיניטי פארק שבנייתו החלה לפני חודשים אחדים ישתרע על פני 55 דונם שיכילו כ-150,000 מ"ר של משרדים, בשלושה מיבנים שונים ובמרכזו מגדל בגובה של 30 קומות (בכל קומה כ-2,000 מ"ר), כאשר חלק מהמבנים בפארק כבר קיימים ויעברו התאמה לצרכים של השוכרים החדשים במתחם. נס שכרה שטח של כ-10,000 מ"ר כמבנה עצמאי מבין המבנים הקיימים בפרויקט, בחוזה ל-10 שנים. מועד כניסתה למתחם אינפיניטי פארק יהיה בשנת 2024. נס הינה חברת שירותי טכנולוגיות המידע מהמובילות, הוותיקות והגדולות בישראל.

נטלי מרשל, הבעלים של חברת מרשל – שיווק אסטרטגי לנדלן מניב, שמנהלת את השיווק של "INFINITY PARK": "הפרויקט החדשני נותן מענה הוליסטי לצרכים של העובדים במאה ה-21. להייטקיסטים נמאס "לבלות" שעות בפקקי-תנועה מדי בוקר ובאזור המרכז והשרון ויש אלפי עובדים שלא רוצים להשתרך כל בוקר בפקקי התנועה לתל-אביב. הפארק יספק מגוון של שירותים ומוצרים לעובדים מעבר למקום העבודה עצמו עם מיטב המסעדות, בתי הקפה חנויות שירות, חדר כושר ועוד. יזמי הפארק ריט 1 וסען זהב השקיעו משאבים גדולים בתכנון והתאמה לצרכים של חברות טכנולוגיה".

המגדל המרכזי יבנה בארכיטקטורה ייחודית ויהיה מגדל בעל 30 קומות הראשון מסוגו בשרון ומסביבו 10,000 מ"ר נוספים הכוללים מסחר, פנאי ובילוי. הבנינים הקיימים בפארק יעברו שדרוג יסודי והתאמה לדרישות וסביבות העבודה העכשוויות.

הביקושים הגדולים שנרשמים לפארק אינפיניטי נובעים בעיקר מהנגישות התחבורתית הייחודית שלו לתושבי השרון ולמפת התחבורה הארצית. הפרויקט נבנה על תחנת הרכבת "רעננה-דרום" שתפתח השנה לנסיעה ישירה להרצליה, תל אביב ושאר ערי הדרום, תחנת האוטובוסים המרכזית של רעננה, כביש 4 (כביש גהה), כביש 531, כביש 5, כביש 6, מגוון שאטלים פנימיים של רעננה, תחנת מוניות ומסלולי אופניים שנבנים על-ידי העיריות רעננה וכפר סבא. תחנת הרכבת "רעננה-דרום" הופכת בימים אלה מרכבת פרברים לחלק מהמסלול המרכזי של הרכבות וכך הנסיעה לתל-אביב תארך 15 דקות בלבד והנסיעה להרצליה 10 דקות בלבד.

נס מצטרפת לחברת חללי העבודה "מיינדספייס" שכבר הבטיחה את מקומה בפארק עם הסכם ל 10 שנים בהיקף 55 מיליון שקל.. חברת חללי העבודה המשותפים שכרה 3 קומות במגדל המרכזי שבנייתו החלה בימים אלו ועתיד להיות הגבוה בשרון ובכך סימנה את המגמה של התחזקות אזור התעסוקה בצומת רעננה דרוםעל חשבון האזורים הותיקים בעלי הנגישות המוגבלת רעננה צפון, כפר סבא, הוד השרון, הרצליה.

"אינפיניטי פארק" תוכנן על-ידי משרד האדריכלים מור-יסקי-סיון כקבוצה של בנייני משרדים גדולים המתאימים לחברות הייטק שדורשות מגוון רחב של שירותים משלימים כמו מגוון רחב של מסעדות, בתי קפה, חנויות שירות, חדר כושר, מלון עסקים, אודיטוריום ושירותים משלימים נוספים שיצרכו השוכרים בפארק.

את הפארק תחצה שדרה אורבנית ירוקה ותוססת, העתידה להפוך ללב הפועם שלו ובו יקומו מסעדות, בתי קפה, דוכני אוכל ועסקים שיציעו שירותים נלווים לרווחת הדיירים. הפארק יכלול גם 6 דונם של שטחים ירוקים בעיצובו של אדריכל הנוף הבריטי, John Hyland, ממשרד האדריכלים Hyland Edgar Driver, החתום על מבחר פרויקטים מרהיבים כמו הפארק של המשחקים האולימפיים בלונדון 2012, טרמינל 5 בהיתרו בלונדון ועוד פרויקטים משמעותיים בדובאי וסינגפור.

אודות ריט 1 (REIT1)
ריט 1 היא קרן הנדל"ן המניב הראשונה והגדולה בישראל. הקרן, בהובלתם של שמואל סייד ודרור גד, הוקמה בשנת 2006 ורשמה מאז צמיחה מרשימה, תוך שהיא רוכשת נכסים איכותיים בפיזור סקטוריאלי רחב. בבעלות הקרן 42 נכסים מניבים, בהיקף של 550,000 מ"ר ובשווי של 5.3 מיליארד שקל.

אודות ס.ע.ן זהב
ס.ע.ן זהב הנמצאת בשליטת משפחות גנות, נגה וגולד, הינה חברה יזמית-קבלנית, הפעילת בשוק הנדל"ן המניב מזה כ-30 שנה ומתמחה בבניית מבני תעסוקה, מסחר מלונאות ומגורים. במהלך שנותיה בנתה החברה מעל ל-3,000 יח"ד למגורים וכן מספר מגה פרויקטים בתחום התעסוקה ומסחר, שהבולט בהם הינו מתחם היי-טק המשתרע על פני שטח של 100 אלף מ"ר הממוקם בצומת רעננה-מרכז. מרכז בולט נוסף, הידוע כ'מרכז עסקים נתניה – 'NBC, בנוי בשטח של כ-150 אלף מ"ר ומאכלס חברות ממגוון תחומים. בבעלות החברה קרקעות לבניה באזורים מתפתחים ומרכזיים אותם היא מפתחת על בסיס התפתחות השוק ומומחיות החברה בו.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il