TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

רשת מגדלי הים התיכון ממשיכה להתרחב


תמונתו של דורון ארנון, מנכ"ל החברה, המאושרת לשימוש ללא קרדיט
רוכשת קרקע בקרבת צומת מסובים תמורת כ-180 מיליון שקל להקמת בית דיור מוגן בהיקף של כ-500 יח"ד
בנוסף, תשלם הרשת כ-29 מיליון שקל עבור הוצאות פיתוח

הקרקע עם זכויות בהיקפים מאוד משמעותיים ביחס לקרקעות עם זכויות לדיור מוגן וכוללת שטח בנוי בהיקף של כ-87 אלף מ"ר ולצד בית דיור מוגן, יוקמו במתחם גם מחלקות סיעודיות ושירותים נלווים

עם השלמת הרכישה וההקמה וביחד עם השלמת הפרויקט בהקמה ברחובות
תימנה הרשת 9 בתי דיור מוגן ובהיקף של כ-2,400 יחידות דיור

מוטי קירשנבאום, יו"ר מגדלי הים התיכון: "אנו שמחים להודיע היום על זכייתנו במכרז לרכישת מקרקעין להקמת בית הדיור המוגן התשיעי של הרשת במיקום מרכזי באזור צומת מסובים. מדובר בבית שיהיה, נכון להיום, הגדול ביותר של רשת מגדלי הים התיכון ובענף כולו, ושיכלול 500 יחידות דיור, לצד מחלקות סיעודיות ושירותים נלווים. הבית שיוקם יתווסף לבית ברחובות, הנמצא בימים אלה בשלבי הקמה ושיווק, והצפוי לכלול 250 יחידות דיור ומחלקה סיעודית. לאחר השלמת הקמת הפרויקטים תימנה רשת מגדלי הים התיכון כ-2,400 יחידות דיור, תנהל 9 בתי דיור מוגן ותחזק את מיצובה כחברה המובילה בישראל בתחום. העסקה הנוכחית הינה נדבך נוסף במסגרת הפיתוח העסקי של הרשת, שנועדה לתמוך בהיערכותנו לעלייה העקבית והמתמדת בביקוש לדיור מוגן, הנרשמת בישראל בשנים האחרונות".

רשת הדיור המוגן, מגדלי הים התיכון, ממשיכה את מגמת ההתרחבות שלה. הבוקר דיווחה החברה על זכייתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל לרכישת מקרקעין, המיועדים להקמת בית דיור מוגן בשכונת פארק איילון באור יהודה, בקרבת צומת מסובים. המקרקעין עם זכויות בהיקפים מאוד משמעותיים וכוללים זכויות לכ-87 אלף מ"ר של שטח בנוי, והרשת מתכוונת להקים עליהם בית דיור מוגן אשר יכלול עד 500 יחידות דיור – שיהיה הגדול ביותר של הרשת ובענף כולו - לצד מחלקות סיעודיות ושירותים נלווים. תמורת המקרקעין תשלם מגדלי הים התיכון כ-180 מיליון שקל, בתוספת מע"מ, וכן כ-29 מיליון שקל בגין הוצאות פיתוח.

נכון להיום, מפעילה מגדלי הים התיכון 7 בתי דיור מוגן, ובחודש מאי האחרון היא החלה גם בעבודות ההקמה של בית הדיור המוגן ברחובות, הצפוי לכלול 250 יחידות דיור, לצד מחלקה סיעודית, בשטח בנוי כולל של כ-35 אלף מ"ר.

מעבר לכך, פועלת מגדלי הים התיכון בשנים האחרונות להרחבת מעגל השירותים שהיא מספקת לקהלי היעד שלה. בין היתר, הקימה החברה קרן השקעות, המתמחה בטכנולוגיות ובמיזמים שמטרתם שיפור איכות החיים של בני הגיל השלישי. בנוסף, החלה הרשת לפעול בעולמות הצרכנות לבני הגיל השלישי ובין היתר רכשה אשתקד מועדון צרכנות "קלאב 50", הפונה לבני הגיל השלישי ומאגד עבורם הטבות שונות בתחומי הצרכנות הרלבנטיים.

רשת מגדלי הים התיכון סיכמה את תוצאותיה הכספיות לתשעת החודשים הראשונים של שנת 2019 עם עלייה בשיעורי התפוסה של הבתים בגני תקווה ובירושלים, הנמצאים בעיצומם של שלבי האכלוס והשיווק, לצד צמיחה דו-ספרתית בהכנסות. הרשת מציגה תזרימי מזומנים מפעילות שוטפת גבוהים בשנים האחרונות כפועל יוצא מאכלוס הבתים החדשים. לחברה קופת מזומנים בהיקף של כ-300 מיליון שקל, וההון עצמי שלה עומד על כ-936 מיליון שקל. כמו כן, לחברה מיסים נדחים בהיקף של כ-382 מיליון שקל, כך שההון העצמי של הרשת בתוספת מיסים נדחים מסתכם בכ-1.32 מיליארד שקל.

בשנים האחרונות חילקה הרשת דיבידנד שנתי לבעלי מניותיה בהיקף של כ-50 מיליון ש"ח לשנה.

רשת "מגדלי הים התיכון" הינה החברה המובילה והוותיקה בענף הדיור המוגן בישראל. החברה פועלת מזה כ-30 שנה ובבעלותה 7 נכסי דיור מוגן פעילים: הבית בבת ים, הבית בכפר סבא, הבית בסביון, הבית ברמת השרון, הבית בנורדיה, הבית בירושלים והבית בגני תקווה. בסך הכל בבעלות החברה כ-1,650 יחידות דיור. בנוסף, החברה מקימה בימים אלה ברחובות את בית הדיור המוגן השמיני של הרשת אשר יכלול 250 יחידות דיור לצד מחלקה סיעודית, וצפויה להקים בית דיור מוגן באור יהודה שיכלול 500 יחידות דיור, לצד מחלקה סיעודית ושירותים נלווים. הרשת שומרת על שיעורי תפוסה גבוהים ובוחנת המשך ייזום או רכישה של פרויקטים נוספים בתחום. מר מוטי קירשנבאום מכהן כיו"ר החברה ודורון ארנון מכהן כמנכ"ל החברה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il