TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

התמ"א לא תמה


בתמונה מנחות הפאנל מימין עורכת דין קרן כהן בלחרסקי ואיילת רוסק מנכלית חברת מכלול צילום גלית כהן
יש 80,000 יחידות דיור בשלבים שונים של התוכנית
חיים אביטן יו"ר הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית אמר בפאנל בנושא ביטול תמ"א 38 בהנחיית איילת רוסק מנכ"לית מכלול ועו"ד קרן בלחרסקי בעיר הנדל"ן באילת כי "התוכנית תפסה תאוצה בשנים האחרונות ועל פי המספרים שלנו יש היום 80,000 דירות בשלבים שונים של תמ"א 38".

אביטן אמר כי "התוקף של התוכנית היה אמור להיות עד מאי 2020. אנחנו מבינים את המשמעות והחשיבות של התוכנית ולכן המלצנו לא להפסיק את תמ"א 38 באופן מיידי, והמלצנו על ארכה של 3 שנים במהלכן יצאו גם הוראות מעבר, ורשויות שירצו בכך יוכלו להמשיך את התוכנית עד 2025.

אז אני אומר היום שהתמ"א לא תמה. ברמלה לדוגמא בתוכנית שהוגשה לותמ"ל של כ- 2000 יחידות יש כמה בניינים שסומנו כחיזוק בתמ"א 38, יש כמה מקומות שזה יעיל. הוצאנו קול קורא לרשויות שמעוניינות שנממן להן תוכניות אב להתחדשות עירונית ויש הענות רבה. אנחנו בודקים את התוכניות האלו לפני המימון - ואם אין בהן התכנות כלכלית אנחנו לא מממנים, וזה מבטיח שנראה עוד התחדשות בשנים הקרובות"

בדיון הציגה איילת רוסק מנכ"לית חברת מכלול העוסקת במימון פרויקטים בתחום התחדשות עירונית נתונים על הענף וציינה כי "כיום יש 1500 יזמים שבונים 1800 פרויקטים עם 450 קבלני ביצוע והיקף כספי של 20 מיליארד שקלים".

דניאלה פוסק, יו"ר הועדה המחוזית תל אביב, ציינה בפאנל כי "היום קרוב ל-70% מהדירות המאושרות במחוז מרכז הן בהתחדשות עירונית, אבל בתוך המשולש של בעל הדירה, היזם והרשות המקומיות הרשות היא המפסיד הגדול בגלל בעיית השירותים לדיירים העתידיים ואת זה יש לפתור. האמירה שבניה לתעסוקה תממן את המגורים כבר לא עובדת, כי יש רשויות שאין בהם כדאיות למתחמי תעסוקה לכן בתוכניות ההתחדשות היום יש עירוב שימושים מלא".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il