TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

הראל והכשרה משתתפות ברכישת קמפוס משרדים במערב פריז , יחד עם קבוצת LRC תמורת כ- 1.3 מיליארד שקל


סמי בבקוב, משנה למנכל, מנהל חטיבת ההשקעות
הנכס ממוקם מערבית לאזור העסקים לה-דפנס בפריז ומשקיף על נהר הסיין

הראל ביטוח ופיננסים והכשרה חברה לביטוח רוכשות יחד עם קבוצת LRC קמפוס משרדים בפריז, צרפת תמורת כ- 1.3 מיליארד שקל.


הראל תחזיק כ- 49% מהזכויות בתאגיד הנכס והכשרה תחזיק כ- 10% מהזכויות בתאגיד הנכס, כאשר ההון העצמי של הראל בעסקה יעמוד על כ-265 מיליון שקל וההון העצמי של הכשרה בעסקה יעמוד על כ- 50 מיליון שקלים. במסגרת העסקה שהיקפה הוא כ- 1.3 מיליארד שקל, נלקחה הלוואה מבנק ההשקעות בינלאומי בשיעור של כ – 60% מעלות הרכישה.


הנכס ממוקם מערבית לאזור העסקים לה-דפנס בפריז ומשקיף על נהר הסיין. הנכס הינו קמפוס משרדים Business Park ברמת גימור Class A הכולל 4 בניינים בשטח של כ- 64 אלף מ"ר ו- 1,430 מקומות חניה, מסעדות, מכון כושר ואולמות הרצאה. הקמפוס יכול להכיל עד כ- 5,000 עובדים ומושכר בהסכמי שכירות ארוכים לחברות בתחום הטכנולוגיה בשיעור תפוסה של כ- 98%.


ככלל, פאריז הנה אחת הבירות החשובות באירופה ומהווה מרכז עסקים ראשי לחברות מקומיות ובינלאומיות רבות, ביניהן חברות תעשיה ומסחר מהמובילות בעולם. שוק המשרדים בפריז נחשב לאחד השווקים הגדולים באירופה ובשנים האחרונות מתפתח בשוק ביקוש גובר לנכסים איכותיים.


העסקה מתבצעת עם קבוצת LRC, גוף השקעות נדל"ן אירופאי, אשר בבעלותו של איש העסקים יהודה בראשי, המנהל נכסים בהיקף של כ- 5 מיליארד אירו.


קבוצת LRC מבצעת השקעות נדל"ן ברחבי אירופה, יחד עם גופים מוסדיים ישראליים וחברות השקעה מהמובילות באירופה, בהיקפים של מאות מליוני אירו בשנה.


ההשקעה של הראל בנכס הינה חלק משרשרת עסקאות שמבצע מערך הנדל"ן של הקבוצה לאורך השנים האחרונות. מדובר באפיק השקעות גדל והולך עבור הראל, לצד קבוצות מוסדיות גדולות אחרות, הנובע מהשאיפה להגביר את הנוכחות באפיקי השקעה בעלי תשואה יציבה יחסית, ריאלית ושאינה קשורה ישירות ומיידית למדדי שוקי ההון.


עבור הכשרה, מדובר בעסקת נדל"ן ישירה ראשונה בחו"ל וזאת במסגרת האסטרטגיה של החברה להגדיל את מערך ההשקעות האלטרנטיביות ולרכוש נכסים איכותיים ותזרימיים בתיקי ההשקעות של הנוסטרו והעמיתים.


ההשקעה של החברות בנדל"ן ישיר בחו"ל תורמת לפיזור ההשקעות מבחינה גיאוגרפית וסקטוריאלית, ונעשית במטרה להניב תשואה שוטפת ויציבה ברמת סיכון נמוכה יחסית, גם על רקע הגאות הנמשכת במחירי הנכסים הסחירים והלא-סחירים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il