TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

חב' הנדל"ן עמרם אברהם:מעטים הפרויקטים בהם יש תיכנון לדירת 2.5 חדרים


עמרם אברהם
הסתיים שיווק פרויקט סי לייף מחיר למשתכן בשכונת שחמון

עדי גייר סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחברת הנדל"ן עמרם אברהם:
"שיווק הדירות בפרויקט סי לייף בשכונת שחמון במסגרת תוכנית מחיר למשתכן, הסתיים. אנו צפויים לאכלס ב - 2021".
דירות 4.5 חדרים בפרויקט, נמכרו במחיר ממוצע של כ – 1,250 מיליון שקל.

חברת הנדל"ן עמרם אברהם אשר זכתה במכרז בשיטת "מחיר למשתכן" ברובע 6 בשכונת שחמון
אילת ב –6 מתחמים בשטח ממוצע של כ –5 דונם למגרש, להקמת 163 יחידות דיור ב – 15 בניינים
בני 4 – 3 קומות, מדווחת כי לאור העניין הרב שנוצר סביב פרויקט "סי לייף" שיווקו הסתיים תוך
3 חודשים.

עדי גייר סמנכ"ל השיווק ופיתוח עסקי בחברה אומר, כי להערכתו מה שהביא למכירה מהירה יחסית של
כלל הדירות נובע מעצם העניין הרב שעורר הפרויקט, לא רק בקרב הזוכים בני המקום, אלא גם בקרב משפחות עם ילדים מאזורים אחרים בארץ שהבינו את הפוטנציאל הגדול, המיקום והתכנון הטמון בו.

"מעטים הפרויקטים בהם יש תכנון לדירת 2.5 חדרים והן מהוות אחוז קטן יחסית מסך הדירות הנבנות בארץ. בפרויקט זה, אחוז הדירות הקטנות הינו גבוה יחסית, מה שהפך את הפרויקט לעוד יותר אטרקטיבי בקרב הזוגות הצעירים"- מוסיף אסף חמו מנהל המכירות הארצי של החברה.

"להערכתנו באזור המדובר, זהו הפרויקט היחיד המגלם הנחת שוק חסרת תקדים של כ – 40%, הנעמדת בסכומים שבין 900 ל – 500 אלף שקל מהדירות הנמכרות באזור בשוק החופשי"- מציין גייר.

בחברה מציינים כי, זהו המכרז האחרון ששווק בשכונה שמשתרעת על כ – 800 דונם, לאחר שבשנים האחרונות שווקו כ – 1,700 יחידות דיור, הכוללים בנייה צמודת קרקע ובנייה רוויה. בנוסף, בשכונה קיימים גם מבני ציבור ומסחר ושטחים פתוחים. בסך הכל שכונת שחמון צפויה לכלול בעתיד כ – 8,000 יחידות דיור. עבור הפרויקט נרשמו להגרלה כ- 4,044 זכאים, מתוכם רק כ – 585 זכאים הינם בני המקום.


"נקפיד על כללי התכנון והעיצוב שנקבעו, אך יחד עם זאת נשים דגש על רמת בנייה וביצוע טובים זאת על מנת לא לפגוע באמינותה והמקצועיות של החברה כלפי אותם זוגות צעירים שזכו בהגרלה ומימשו את זכותם ברכישת הדירה". – אומר גייר. הוא מדגיש עוד, כי מדיניות החברה הינה לבנות בכל מקום בארץ ממטולה ועד אילת בו יש אפשרות לספק את הביקוש הגבוה לדירות על ידי ציבור הזכאים ומכרזי המחיר למשתכן בחלקם נותנים את המענה לקהל הרוכשים. 

חברת הנדל"ן עמרם אברהם הוקמה בשנת 1994 ע"י אברהם עמרם ובניו כחברה לחומרי בניין. בשנת 2004 הוקמה חברת הבת עמרם אברהם, חברת הנדל"ן אשר עוסקת בפיתוח, ייזום ובנייה למגורים.

חברת עמרם אברהם בונה בטכנולוגיות מהמתקדמות בישראל, לרשות החברה: עובדים, מנהלים ומהנדסים מהטובים בארץ.
חברת הנדל"ן עמרם אברהם פעילה בטווח רחב של תחומי הפיתוח, היזמות והביצוע, מבני מגורים, תעשייה, מסחר ומשרדים.
החברה מתכננת ומקימה כיום אלפי יחידות דיור בערים השונות ברחבי הארץ.

החברה ביצעה ומבצעת פרויקטים בערים השונות דוגמת : אילת, רכסים, קריית גת, גדרה, רעננה, פרדס חנה כרכור, חדרה, בנימינה, זיכרון יעקב, קריית מוצקין ראש העין ועוד.
בנוסף בונה ומתכננת החברה למעלה מ- 50 אלף מ"ר של נכסים מניבים הכוללים מבני משרדים, מרכזים מסחריים לתעשייה קלה.

לאחרונה נכנסה החברה לפעילות נרחבת בתחום התחדשות עירונית.
פעילות זו מהווה חיזוק מהותי לתיק הנכסים למגורים שבידיי החברה בכל הקשור לתחום התחדשות העירונית ובכלל זה: תמ"א 38/1 תכנית המתאר הארצית שנועדה לטפל בבניינים שנמצאים בסכנת קריסה בעת רעידת אדמה. ותמ"א 38/2 תכנית המתאר הממשלתית שמאפשרת להרוס בניינים ישנים וותיקים ולבנות במקומם בניינים חדשים שעמידים בפני רעידות אדמה.

חברת הנדל"ן עמרם אברהם רואה ביישום התחדשות עירונית פתח להגדלת היצע הדירות, העצמת השוויון החברתי במדינה והתחדשות מרכזי הערים בה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il