TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

הגיעו ללמוד: רשת מתחמי העבודה המשותפים Urban Place אירחה משלחת של אנשי עסקים ויזמים מסין


דניאל רובין, מנהל פיתוח וצמיחה ברשת Urban Place עם המשלחת מדרום סין
המשלחת כללה יזמים, בכירים ונציגי ממשל בתחומי הטכנולוגיה והיזמות שבאו ללמוד על מודל מתחמי העבודה המשותפים ולהכיר סטארטאפים מעניינים שפועלים במתחם

לפני מספר ימים אירחה רשת מתחמי עבודה המשותפים Urban Place משלחת מחלקה הדרומי של סין, שהגיעו לישראל במטרה ללמוד ולחקור את סצנת הסטארט אפ והטכנולוגיה במדינה.


המשלחת, אותה ארגנה חברת אופקים, הביעה עניין רב במודל מתחמי העבודה המשותפים הפופולארי במיוחד בישראל, וביקשה לבקר במתחם של רשת Urban Place על מנת ללמוד על אופיו של המקום, יתרונותיו אל מול עבודה במשרדי חברה רגילים ועל אפשרויות הנטוורקינג והתנאים המוצעים במתחם.


דניאל רובין, מנהל צמיחה ופעילות ברשת שליווה את המשלחת בביקור, סיפר כי אורחי המשלחת פגשו את מודל העבודה הפופולארי בישראל בפעם הראשונה, והתפעלו רבות מהיתרונות השונים של העבודה באופן זה.


רבקה זאנג אשר אמונה על ניהול מחלקת סין, מטעם ארגון אופקים הממוקם בתל אביב ומלווה משלחות מהאזור בשיראל, סיפרה כי הסיור הרשים מאוד את אנשי המשלחת: "שמעתי על WeWork, ועל Mindspace קודם, אבל אני חושבת ש Urban Place מייצרים הרגשה אישית, וסגנון בוטיקי במתחם העבודה המשותף שלהם. העיצוב של המקום מאוד אמנותי ויצירתי והמחירים הוגנים מאוד לדעתנו".


עוד הוסיפה:" המשלחת שלנו כללה שישה עשר אנשי עסקים מצליחים, דוקטורים לכימיה וכלכלה, יזמים ובעלי עסקים שמונפקים בבורסה בסין, כולם הדגישו כמה נהנו בביקור ושהם מתכוונים לקחת רעיונות שקיבלו כאן בעסקים שלהם בסין".


רומן לוי, מנכ"ל רשת מתחמי העבודה המשותפים Urban Place אמר כי:" במסגרת הפעילות שלנו והשאיפה לייצר שיתופי פעולה עבור חברי הקהילה, אנחנו מארחים כאן משלחות רבות מדי שבוע, ביניהן משלחות של משקיעים שרוצים להיפגש עם סטארט אפים מהקהילה שלנו, וגם אנשים שרוצים ללמוד על העבודה המשותפת במתחם, בו ניתן להיחשף לאנשים וחברות, ולקבל שירותים וייעוץ מכל תחום. שמחנו לארח את המשלחת וללמד אותם על המודל היעיל של עבודה במתחמים משותפים".


אודות אורבן פלייס:
רשת חללי העבודה המשותפים אורבן פלייס (Urban Place) מפעילה חללי עבודה משותפים באזורים מבוקשים בישראל - בשדרות רוטשילד, במגדל שלום בתל אביב ובמתחם התחנה בירושלים. החברה הודיעה על כוונתה לפתוח חללים נוספים גם בבאר שבע, הרצליה וברעננה. כמו כן, החברה מנהלת מו"מ לפתיחת חללי עבודה נוספים גם באירופה, בין השאר בברלין, מדריד, פריז ולונדון.

רשת אורבן פלייס, הוקמה בשנת 2015 ונמצאת בבעלותם של ניסים לחיאני, קלוד ביסמוט, ברנרד כלפון ורומן לוי, מנוהלת בידי לוי ומתמחה בהשכרת חללי עבודה לחברות סטארט אפ ויזמים פרטיים. מלבד עיצוב חדשני ואקסקלוסיבי, אורבן פלייס מציעה לחברי הקהילה שלה מגוון מתקנים כמו חדר כושר, חדר אופניים, מסופי מידע כלכליים בלייב של רשת בלומברג, חדרי מנוחה, חדר קולנוע, מרפסת דק ענקית, חדרי ישיבות בגדלים שונים, אזורי פירמיום עם נוף לים ועוד. קהילת אורבן פלייס מקיימת מיטאפים, הרצאות ופעילויות אקסקלוסיביות לחבריה ומאפשרת להם נטוורקינג אישי ומקצועי, לצד העשרה ופנאי. מבין האישים שהתארחו במתחם לאורך פעילותו: דב מורן, מייקל אורן ואחרים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il