TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

לראשונה בראשל"צ הזכאים מתאכלסים


ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך הזוג הצעיר ארנון שרון ויוסי פרשקובסקי צילום גלרה צילום
חברת פרשקובסקי מאכלסת את פרוייקט מחיר למשתכן בשכונת הרקפות

הפרוייקט הוקם בהשקעה של 230 מיליון שקל * דיירי המשתכן קיבלו את הדירות חצי שנה לפני המועד הרשמי שנקבע בתוכנית.

חברת פרשקובסקי אשר בנתה 216 יח"ד ב-2 בניינים בני 27 קומות בשכונת הרקפות בראשון לציון מסרה אתמול את המפתחות לזכאי תוכנית מחיר למשתכן אשר זכו בהגרלה ביולי 2016.. מדובר בחצי שנה לפני המועד הרשמי שנקבע בתוכנית, מרץ 2020.

מדובר ב180 משפחות אשר קיבלו את המפתח בטקס חגיגי במעמד הנהלת חברת פרשקובסקי ובמעמד ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך שאמר באירוע:" אנחנו באירוע מאוד מרגש במסגרתו אנחנו מוסרים את הדירה הראשונה לזכאי מחיר למשתכן בראשל"צ במהלך יולי אוגוסט עבדנו סביב השעון על מנת שכל המוסדות החינוכיים יוכלו לפתוח את שעריהם ב-1 לספטמבר.


תודה למשפחת פרשקובסקי שהקדימה את הבנייה בחצי שנה ומסרה את הדירות בתוך שנתיים. עיריית ראשון לציון צריכה ללמוד מכם להקדים את היעד. אני גאה למסור לזוג בן ואלמוג סנדר – זוג צעיר עם ילד את הדירה הראשונה".

בן ואלמוג סנדר, הזוג הצעיר שקיבל את הדירה הראשונה אמרו במעמד: "זו מתנה מאוד גדולה בשבילנו, בחיים לא היינו קונים דירה לבד לקחנו משכנתא ובזכות זה שגרנו אצל ההורים חסכנו והצלחנו להגיע למעמד זה".

במסגרת התוכנית, נמכרו הדירות במחיר של 11,228 אלף שקל למ"ר. לשם השוואה, כעת עומד מחיר השוק על 20,500 שקל למ"ר.

לדברי חיים קראדי מנכ"ל פרשקובסקי: "במסגרת תוכנית מחיר למשתכן של משרד השיכון, נמכרו הדירות במחיר נמוך ממחיר השוק, בשכונה ייחודית הממוקמת בסמוך לעורקי תחבורה ראשיים מרכזי תרבות ובתי ספר. אנחנו שמחים שסיימנו את ביצוע הפרויקט חי שנה לפני המועד הרשמי של מסירת הדירות כמחויב עפי תקנון התוכנית, ואפשרנו לזוגות הצעירים שרכשו דירה במסגרת תוכנית 'מחיר למשתכן' לממש את חלומם לדירה במיקום מצוין ובמחיר נוח".


בפרוייקט נותרו דירות אחרונות למכירה החל מ-3.150 מיליון שקל לדירת מיני פנטהאוז 5 חדרים..

שכונת רקפות ממוקמת במזרח העיר ראשון לציון בסמוך לשכונת שיכון מזרח ומחנה צבאי צריפין. שכונת הרקפת היא הראשונה מבין ארבעה שכונות חדשות הצפויות להיבנות בראשון לציון. השכונה צפויה להיבנות ולהכיל 1,400 יחידות דיור שחלקם הגדול משווק במסגרת מחיר למשתכן.


השכונה משתרעת על 178 דונם וכוללת פארק ירוק בגודל 60 דונם, שטחי מסחר וחינוך. השכונה ממוקמת במיקום בעל נגישות גבוהה לכביש 4 וכביש 431, לצד תחבורה ציבורית נוחה לערים הסמוכות ולרכבת שמאפשרת נסיעה מהירה לערים מרוחקות יותר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il