TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

ניר שמול מנכ"ל חברת שניר: על פרסום כישלון עיר האוהלים שתוכננה לבאי האירוויזיון


ניר שמול, מנכל חברת שניר
וכמה הצעות למהלכים מהירים לקראת האירוויזיון
אתמול פורסם כי אף חברה או יזם לא ניגשו למכרז שהוציאה עיריית תל אביב להקמת עיר אוהלים שתוכננה לקראת האירוויזיון, במטרה להוזיל את עלויות הלינה והשהייה למגיעים מכל רחבי העולם לצפות מקרוב בתחרות האירוויזיון.

כוונה דומה גם של עיריית ראשון לציון להקמה דומה של עיר כזו על החוף במערב העיר נגנזה מסיבות של תקציב ולוחות זמנים צפופים. הבעיה המרכזית במכרז של עיריית תל אביב נעוצה בלוחות הזמנים הקצרים שניתנו כשישים ימים בלבד, הדרישות המקצועיות מאותו יזם עם הביטחונות הכלכליים הנדרשים והעובדה שכחלק מתנאי המכרז הייתה נדרשת נגישות לכמות גדולה של קרוואנים שאין בנמצא בארץ.

אין ספק כי הרעיון המצוין של עיריית תל אביב אם היה יוצא לפועל היה מביא לכמות גדולה נוספת של מגיעים לישראל וגם לתיירות פנים מכל רחבי הארץ במחיר שווה לכל נפש.

לאור התקרבות האירוע ניר שמול מנכ"ל חברת שניר והחברה לפיתוח והתחדשות עירונית מציע מספר מהלכים מהירים שניתן לבצע על מנת להביא קהל רב ככל האפשרי לתחרות:

ראשית - פנייה יזומה של עיריית תל אביב לכל בעלי הקרוואנים בישראל (מדובר בכמה אלפים זוהי תרבות שנכנסה לישראל בשנים האחרונות לאור הורדת המס) מדובר בכמה אלפים לפי ההערכות שונות קרוב ל- 10,000 בעלי קרוואנים בישראל במטרה לעודד אותם להשכיר קרוואנים לבאי הכנס, הקמת תשתיות חשמל מים ותקשורת בחניונים סמוכים לטובת באי האירוע וקביעת מחיר אחיד לכל מי שישכיר קרוואן למגיעי האירוע במחירים מסובסדים.

שנית - לאור העבודה שמדובר באירוע בינלאומי וחד פעמי כמעט במושגים ישראליים יש לקרוא לבעלי דירות להשכיר דירות בשיטת איר בי אנד בי לתקופת האירוע ולאפשר פיצול דירות זמני מבלי לקבל קנס וכמובן לדווח על ההכנסה לרשות המס ללא קנסות ואישומים פליליים.

כמו כן כל עיר שרוצה ליהנות מבאי האירוע, תפתח את בתי המלון בהצעה אחידה גם מקומות מרוחקים כמו נתניה, חדרה, אשדוד ובת ים עם שאטלים מדי כמה שעות לעיר תל אביב.

וכן הקמה של מתחמים לקמפינג בפארק הירקון עם תשתיות מתאימות, בתי אוכל, מוסיקה ואם יש צורך באוהלים לפנות גם לצה"ל שמצויד בכמות גדולה של אוהלים לטובת האירוע הבינלאומי שהוא שיא מבחינת החשיפה לישראל בשנים האחרונות.

עוד הוסיף שמול: "אין ספק כי דווקא עיריית תל אביב שהיא עירייה מאוד מתקדמת במושגים בינלאומיים, עתירת תקציב ועודף תקציבי במידה ותשכיל להקצות משאבים נדרשים לאירוע, תוכל לעשות אירוע שייזכר לטובה לשנים רבות ולהביא לידיעת העולם את ישראל היפה הנאורה והזולה מבחינה נדלנית לכל טובת עשרות אלפי האנשים שצפויים להגיע מכל ארצות העולם וגם מכל רחבי ישראל".






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il