TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

חברת yellowHEAD מתחברת לטבע והעבירה את משרדיה למבנה בן 1500 מ"ר בקיבוץ געש


YELLOWHEAD צילום- רועי דורי
המשרדים מעוצבים כאופן ספייס גדול עם עיצוב תעשייתי עם נגיעות אישיות ופינות מזמינות שמשקפות משפחתיות ותואמות את האווירה הכפרית של האזור

חברת השיווק הדיגיטאלי ילוהד (yellowHEAD), התרחבה ועברה לאחרונה למשכנה החדש בקיבוץ געש. החברה עזבה משרדים בגודל של 450 מ"ר באודים ושכרה מבנה בגודל 1,500 מ"ר ששופץ ועוצב במיוחד בקיבוץ געש. הם השכירו את הבניין מחברת שיכון ובינוי על פי מחיר מוערך של 70 ₪ למ"ר.

המשרדים מעוצבים כאופן ספייס גדול עם עיצוב תעשייתי עם נגיעות אישיות ופינות מזמינות שמשקפות משפחתיות ותואמות את האווירה הכפרית של האזור. הבנייה נעשתה ממצב מעטפת ועלות הפרוייקט הייתה 3.4מיליון ₪. אדריכלית הפרויקט הייתה הדס מקוב ועיצוב פנים ניתן לידי המעצבת דנה עברון, אשר קיבלו השראה מלוגו החברה וצבעי הדגל - צהוב, שחור, אפור, לבן וטורקיז. בנוגע לעיצוב המשרדים היה חשוב לשקף את האווירה הכפרית שמסביב ולהביא אותה לבפנים, לכן יש הרבה צמחיה טבעית בפנים, הרבה מרכיבים מעץ טבעי ואזורי לאונג' נוחים ומזמינים.

ילוהד היא חברת שיווק דיגיטלי מבוסס תוצאות המציעה פתרונות שיווק הוליסטיים בתחומי רכישת משתמשים, אופטימיזציית חנויות האפליקציות, ואופטימיזציית מנועי חיפוש. החלו את פעילותה עם פוקוס על תחום הגיימינג אך עם השנים צמחו והתמקצעו בעולמות אחרים כמו קמעונאות, דייטינג ועוד.

לדברי שי כרמי וגל בר מנכ"לים שותפים של ילוהד: "בבואנו לבחור בית חדש לחברה שלנו, חיפשנו מקום שיהיה תואם למי שאנחנו ולחברה שיצרנו. אנחנו חובבי טבע ומשרדנו הקודמים היו במושב אודים בלב מטע זיתים ופקאנים, כך שרצינו שהמשרדים החדשים ישדרו את אותה אווירה, לכן בחרנו בגעש."

אודות yellowHEAD:
ילוהד (yellowHEAD), הינה חברת שיווק דיגיטלי מבוסס תוצאות מהגדולות בישראל ומציעה פתרונות שיווק הוליסטיים לשווקים הגלובלים בתחומי רכישת משתמשים, אופטימיזציית חנויות האפליקציות, ואופטימיזציית מנועי חיפוש. על ידי הטמעה של פתרונות אלו, חברת ילוהד משפרת את הביצועים השיווקיים של לקוחותיה בקשת רחבה של פלטפורמות כגון גוגל, פייסבוק ועוד. עולמות התוכן של ילוהד כוללים את תחום הגיימינג, eCommerce, קמעונאות ועוד.


החברה נוסדה בשנת 2013 בידי גל בר ושי כרמי, מומחים בשיווק מבוסס מידע. החברה משרתת כיום עשרות לקוחות ברחבי העולם, ביניהם לקוחות ענק כמו: Google, Playtika, Epic Games-Ubisoft, Airbnb, Tinder ועוד רבים.


משרד החברה הראשי ממוקם בקיבוץ געש, וכמו כן לחברה משרדים בארה"ב ואוקראינה ומעסיקה כ-70 עובדים וצפויה בשנה הקרובה לגדול לכ- 100 עובדים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il